بهترین هتا‌های کیش

بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران

جزیره کیش به‌علت زیبایی و امکانات تفریحی موجود در آن‌جا همواره یکی از مقاصد بسیار محبوب در میان گردشگران برای سفرهای خانوادگی یا غیر آن بوده است. اگرچه این جزیره کوچک در بیشتر فصول سال آب و هوای گرمی دارد، اما همیشه پذیرای مهمانان و توریست‌ها بوده است. هتل‌های زیادی در کیش برای اقامت وجود دارند، اما انتخاب بهترین هتل کیش از نظر مسافران به شما کمک می‌کند تا سفر آرام و بهتری را تجربه کنید. 

هتل 5 ستاره در کیش

  • هتل ترنج

یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های کیش از نظر مسافران داخلی و حتی خارجی که با امکانات بسیار عالی اوقات خوشی را برای شما فراهم می‌کند. این هتل در غرب جزیره است و یک فاز آن بر روی دریا ساخته شده است و شما می‌توانید دریا را از کف شیشه‌ای اتاق مشاهده کنید. این هتل دارای ترانسفر، رستوران، مجموعه ورزشی و سالن کنفرانس و اتاق بازی است.

  •  هتل داریوش

هتل ۵ ستاره داریوش که نمای اولیه آن شباهت بسیار زیادی به تخت جمشید دارد. ویو این هتل رو به دریای خلیج فارس است و امکانات بسیار عالی مانند انواع زمین‌های ورزشی تنیس و پینت‌بال، رستوران، پارکینگ، استخر، دریاچه، باغ پرندگان و سالن بدن‌سازی دارد.

  •  هتل شایان 

یکی از هتل‌های قدیمی و ۵ ستاره کیش که رو به دریا ساخته شده است . مکان قرارگیری این هتل نسبت به مراکز تفریحی و تجاری بسیار مناسب است و دارای استخر روباز، اتاق جلسات، ترانسفر فرودگاهی و اجاره اتومبیل است که آن را تبدیل به یکی از بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران کرده است .

  • هتل میراژ

هتل میراژ یکی از بهترین هتل‌های تازه تاسیس در جزیره کیش است، این اقامتگاه طراحی مدرنی دارد و در ۸ طبقه و دو ساختمان ساخته شده و همچنین دارای صندوق امانات، مجموعه آبی، خشکشویی، کرایه خودرو و سالن کنفرانس است.

  • هتل پانوراما

این هتل که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شد در مدت زمان بسیار کمی توانست نظر گردشگران زیادی را به خودش جلب کند، مهمترین ویژگی این هتل نزدیکی آن به مراکز خرید است.

  • هتل ویدا

اگر به دنبال یک هتل ۵ ستاره لوکس برای اقامت در کیش هستید بدون شک هتل ویدا یکی از بهترین هتل‌های کیش است که می‌تواند این انتظار شما را برآورده کند. فاصله این هتل تا مراکز تفریحی و تجاری کم است و به دلیل نزدیکی به سالن همایش‌ها و پردیس بین‌الملل کیش یکی از اقامتگاه‌های مناسب برای سفر کاری بوده و  دارای رستوران، مرکز خرید، تشریفات ویژه، سالن کنفرانس، سالن ورزشی و مجموعه آبی است.

  •  هتل پارمیس

یکی دیگر از بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران هتل پارمیس است که هرچند ویو رو به دریا ندارد اما خدمات فوق العاده‌ای مانند پارکینگ، مرکز خرید، تاکسی، بوفه صبحانه و رستوران را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

  •  هتل آرامیس پلاس

جدیدترین هتل ۵ ستاره کیش که در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده است هتل آرامیس پلاس است. این هتل فاصله بسیار کمی تا ساحل دارد و می‌توانید شب‌ها با پای پیاده به تماشای دریا بروید. 

  •  هتل مارینا

هتل مارینا به علت معماری شگفت انگیز آن در کنار جزایر مرجانی، به یکی از بهترین هتل‌های کیش تبدیل شده است. فاصله این دریا تا مسیر دوچرخه سواری نزدیک و  امکاناتی مانند جت اسکی، کلوپ ورزشی، غواص،  رستوران و فودکورت نیز دارد. 

هتل ترنج کیش

  •   هتل بین المللی کیش

این هتل که پذیرای بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است، در نزدیکی دریا یه خلیج فارس بنا شده و  امکاناتی مانند صندوق امانات، فروشگاه، خدمات بیدار باش و سیستم تهویه دارد.   

  • هتل آرامیس

اگر به دنبال یک هتل ۴ ستاره در میان بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران را دارید، هتل آرامیس در صدر جدول قرار می‌گیرد. فاصله هتل با ساحل کم و محیط بسیار آرامی دارد. روم سرویس، کافی شاپ، رستوران، ترانسفر و خشکشویی از امکانات ویژه هتل آرامیس کیش است.

·  هتل فلامینگو

یکی دیگر از هتل‌های ۴ ستاره معروف کیش هتل فلامینگو است که برخلاف نامه شبیه یک دلفین ساخته شده است. فضای هتل بسیار بزرگ و موقعیت مکانی آن بسیار عالی است. پاور سوئیچ، تاکسی، سفره خانه، کافی شاپ و پارکینگ نیز در لیست خدمات این هتل قرار می‌گیرد.

 ویژگی‌های یک هتل مناسب

بهتر است هتلی که انتخاب می‌کنید مکان مناسبی از نظر دسترسی به تفریحات و یا بازارها داشته باشد، البته بسیاری از هتل‌ها خودشان دارای خدمات ترانسفر هستند. وجود امکانات کاملی مانند تلویزیون، چای و قهوه ساز، تهویه مطبوع در اتاق‌ها، ویو اتاق‌ها، وجود رستوران و کافه در هتل، امکانات تفریحی هتل مانند استخر، اسپا، باشگاه و رعایت استانداردهای بهداشتی، باعث می‌شود که سفر بهتری داشته باشید.

هتل 4 ستاره کیش

اقامت در بهترین هتل‌های کیش

جزیره کیش که به علت فضای گردشگری و دریای آن بسیار محبوب و معروف است هتل‌های بسیار زیادی دارد. انتخاب بهترین هتل کیش از نظر مسافران به شما این اطمینان را می‌دهد که تمام امکانات مورد نیازتان مانند دسترسی به مراکز تجاری و تفریحی اتاق‌های بهداشتی و دارای وسایل لازم، رستوران خدمات ترانسفر و… برای شما مهیا است. در لیست بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش هتل داریوش، ترنج، میراژ، پانوراما و در میان ۴ ستاره‌‌‌ها هتل فلامینگو و آرامیس قرار می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بلیطینجا در ارتباط باشید.

سوالات متداول

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره کیش کدام هستند؟
هتل داریوش، ترنج، ویدا، شایان، پانوراما، بین المللی، پارمیس، مارینا و آرامیس پلاس

 

بهترین هتل‌های ۴ ستاره کیش کدام هستند؟
هتل‌های ۴ ستاره بسیار با کیفیتی در کیش وجود دارند که دو تا از محبوب‌ترین آن‌ها فلامینگو و آرامیس هستند.

 

ویژگی‌های یک هتل مناسب کدام است؟
هتل مناسب باید بتواند شرایط مورد نیاز برای آرامش شما را مانند موقعیت مناسب، خدمات ترانسفر، اتاق‌های مناسب و… را با رعایت امور بهداشتی را فراهم کند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها