بهترین هتل های اصفهان

بهترین هتل های اصفهان

 

شهر زیبا و دیدنی اصفهان به خاطر داشتن جاذبه های گردشگری زیاد و جنبه تاریخی که دارد سالانه میزبان گردشگران زیادی از داخل و حتی خارج ایران است . این شهر که با میدان نقش جهان و سی و سه پل در ذهن همه چهره ی پر رنگی دارد یکی از مهم ترین کلان شهر های توریستی کشورمان به شمار میرود . این اقبال عمومی اصفهان در جذب گردشگر سبب شده هتل ها و اقامتگاه های زیاد و متنوعی در این شهر وجود داشته باشد . قبل از سفر رزرو محل اقامت یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید . ما در این مطلب برای اینکه یک تصویر کلی و مناسب از اقامتگاه های این شهر داشته باشید به معرفی بهترین هتل های اصفهان خواهیم پرداخت . با بلیط اینجا همراه باشید  تا در سفر بعدی تان به اصفهان به راحتی بتوانید هتل محبوب و مورد نظر خود را انتخاب کنید .

 

 

هتل عباسی اصفهان

اگر بخواهیم بهترین هتل اصفهان را معرفی کنیم هتل عباسی اولین نامی است که عنوان خواهیم کرد . این هتل که جنبه تاریخی دارد در سال ۱۱۰۶ به دستور شاه سلطان حسین صفوی و به عنوان کاروانسرا ساخته شد .  هتل  عباسی در سال ۱۳۵۱ بازسازی شد و در تمام دوران های صفوی ، پهلوی و حتی تا امروز بهترین هتل اصفهان به شمار میرود .

این هتل ۵ ستاره با ۲۲۵ اتاق و واحد اقامتی، ۱۴ تالار و چندین رستوران و کافی شاپ میتواند تا ۱۵۰۰ نفر را میزبانی کند .

موقعیت جغرافیایی هتل و جای گیری آن در دل بافت تاریخی و جاذبه های اصفهان در محبوبیت هتل عباسی نقش بسیار مهمی داشته .

استخر ، پارکینگ روباز و سرپوشیده، اینترنت رایگان، کتابخانه، مرکز خرید، صندوق امانات و … بخشی دیگر از امکانات این هتل است که آن را در راس بهترین هتل های اصفهان قرار داده .

آدرس هتل عباسی:  میدان انقلاب ،خیابان گلدسته ، چهار راه آمادگان

هتل کوثر اصفهان

این هتل بزرگ و معروف اصفهان در سال ۱۳۴۷ با نام اولیه شرایتون ساخته شد که بعدا پارسیان کوثر نام گرفت و در سال ۱۳۸۳ بازسازی شد .این مجموعه تا سال۱۳۵۷ با نام کوروش و به عنوان زیر مجموعه ای از هتل های زنجیره ای شرایتون فعالیت میکرد . اما پس از آن  یکی از اعضای مجموعه هتل های پارسیان شد و با نام کوثر به فعالیتش ادامه داد . هتل کوثر ۷ طبقه دارد که در آن با ۲۲۵ اتاق شامل اتاق های ۲ تخته ، سوئیت دونفره ، اتاق دوتخته دبل ، سوئیت رویال و…میزبان مهمانان خود میباشد .

همچنین رستوران ، پارکینگ ، استخر ، خدمات باربری، خودپرداز، سونا، آتلیه، سالن ورزشی، خشکشویی، خدمات تور، آرایشگاه، جکوزی، ماساژ و صرافی  سایر امکاناتی است که این هتل ارائه میکند . وجود یک رستوران بین المللی با سرو انواع عذاهای ایتالیایی، فست فود و … باعث شده هر سلیقه غذایی در این هتل بتواند انتخاب هایی داشته باشد .

هتل کوثر روبروی زاینده رود و سی و سه پل قرار دارد و ویوی جذاب اتاق های این هتل در انتخاب آن از سوی مسافران تاثیر زیادی داشته .

 

هتل پیروزی

 

هتل ۴ستاره پیروزی یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان است که در سال ۱۳۵۴ تاسیس و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شد . این هتل هم مانند هتل عباسی موقعیت جغرافیایی بسیار مطلوبی دارد و دسترسی از آن به جاذبه های تاریخی مثل چهلستون ، هشت بهشت ، مدرسه چهار باغ و … راحت است .

هتل عباسی در ابتدا با نام داریوش فعالیت میکرد . این مجموعه دارای ۵ طبقه و ۹۶ اتاق است و با معماری مدرن و سنتی که به صورت تلفیقی در آن به کار رفته محبوبیت بالایی بین گردشگران دارد .

هتل پیروزی هم مانندسایر هتل های معروف از امکاناتی مثل رستوران، پارکینگ، اتاق سیگار، اینترنت رایگان در لابی، گشت نیمروزی، آژانس مسافرتی، ترانسفر، فروشگاه و کافی شاپ و…برخوردار است .

این هتل در میدان امام حسین اصفهان و ابتدای چار باغ پایین قرار دارد.

هتل عالی قاپو

 

نزدیکی هتل عالی قاپو به جاذبه هایی مثل پل خواجو، سی و سه پل و نقش جهان به علاوه امکانات مطلوبی که این مجموعه ارائه میکند آن را در لیست بهترین هتل های اصفهان قرار داده .

این هتل در سال ۱۳۴۶ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۶ مورد بازسازی قرار گرفت . مجموعه ۴ طبقه عالی قاپو ۱۰۶ اتاق دارد که شامل اتاق های ۱تخته، ۲ تخته دبل،  ۲ تخته تویین، ۳ تخته ،سوئیت کوچک ۲نفره،  و سوئیت بزرگ ۴نفره میباشد .

عالی قاپو نیز امکاناتی مثل پارکینگ، کافی شاپ ، جکوزی ، سونا ، صرافی ، تاکسی سرویس ، کافی نت،خشکشویی و … را دارد .

این هتل ۴ ستاره با معماری مجلل و زیبا دو رستوران دارد که انواع غذاهای سنتی و بین المللی را میتوان در آن سفارش داد .

آدرس هتل عالی قاپو: خیابان شمس‌آبادی،  انتهای خیابان کوالالامپور، سمت راست خیابان چهارباغ عباسی

هتل آسمان

 

ساخت هتل آسمان به سال ۱۳۸۲ برمیگردد و رستوران گردان این هتل باعث شهرت بالای آن شده . این مجموعه که با به روز ترین استاندارد های اروپا ساخته شده دسترسی بسیار راحتی به مراکز تفریحی و تاریخی اصفهان دارد .

هتل آسمان اصفهان ۹۳ اتاق در ۱۳ طبقه دارد و جزو هتل های ۴ ستاره این شهر است . رستوران گردان هتل ،چشم انداز ۳۶۰ درجه به شهر و داشتن امکاناتی مثل استخر، اتاق ماساژ، تاکسی سرویس، کافی‌نت، خدمات برای معلولان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه‌داری ، کافی‌شاپ و… باعث این مجموعه جزو بهترین هتل های اصفهان به شمار رود . داشتن کافه ای شبانه روزی با نام خورشید و ماه و همچنین ۴ سالن همایش مختلف در این هتل در شهرت آن موثر بوده است .

این هتل روبروی پل فلزی و در خیابان شهید مطهری اصفهان قرار دارد .

 

هتل سفیر

هتل سفیر ۶ طبقه و ۱۰۰ واحد اقامتی دارد و در سال ۱۳۷۱ افتتاح شده . این هتل در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته و در نزدیکی جاذبه هایی مثل مجموعه عباسی و میدان نقش جهان اصفهان واقع شده است .

هتل سفیر ۴ ستاره است و رستورانی با ظرفیت ۱۲۰ نفر دارد . کافی شاپ، پارکینگ، استخر، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، خودپرداز، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و صرافی بخشی از امکاناتی است که هتل سفیر برای راحتی مهمانان خود ارائه میدهد .

آدرس : چهار باغ عباسی ، خیابان آمادگان ، روبه روی هتل عباسی

هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره در سال ۱۳۹۵ در بافت تاریخی شهر اصفهان افتتاح شد . این مجموعه هم مانند سایر هتل  های معروف اصفهان در دل جاذبه های تاریخی اصفهان مثل میدان نقش جهان و نزدیکی کاخ عالی قاپو قرار دارد .

این هتل ۳ طبقه و ۵۲ اتاق دارد و اگرچه ۳ ستاره است اما با داشتن امکانات مطلوبی مثل رستوران، پارکینگ ، کافی شاپ ، صرافی ، کافی نت و…جزو هتل های معروف و البته مقرون به صرفه ی اصفهان به شمار میرود .

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها