بهترین هتل های کیش

معرفی بهترین هتل های کیش | از لاکچری تا ارزان

زمانی که بحث از سفر و تفریح به میان می‌آید، معمولا اولین نامی که به ذهن هر کسی می‌رسد، نام جزیره کیش است. برای آن‌که بتوانید حداکثر لذت را از سفر خود ببرید، باید در انتخاب اقامت‌گاه خود دقت بالایی به خرج دهید. در جزیره کیش اقامت‌گاه‌ها و هتل‌های متعددی ساخته شده است که شما می‌توانید با اطلاع از امکانات بهترین هتل های کیش، بهترین مکان را برای اقامت خود انتخاب کنید.

بهترین زمان برای سفر به کیش

جزیره کیش به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای سفر و دور شدن از هیاهوی زندگی شهری به شمار می‌رود. وجود تفریحات متعدد، در کنار سواحل چشم نواز و بازارهای مختلف، کیش را از سایر جزایر کشور، متمایز کرده است.

سفر به کیش در تمامی فصول سال گزینه محبوبی محسوب می‌شود؛ اما به دلیل آب و هوای شرجی و مرطوبی که جزیره کیش دارد، می‌توان فصل زمستان و اوایل بهار را بهترین زمان برای سفر به کیش به حساب آورد.

هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های متعددی در جزیره کیش برای پذیرایی از مسافران و گردشگران ساخته شده است. شما می‌توانید با کسب اطلاعات در مورد آن‌ها بهترین مکان را برای سکونت خود انتخاب کنید.

 بررسی ۷ مورد از بهترین هتل های کیش

برای آن‌که بتوانید سفری دل‌چسب و خاطره‌انگیز را در جزیره کیش تجربه کنید، بهتر است پیش از هر چیز محل اقامتی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

بهترین هتل های کیش را می‌توان بر اساس امکانات و میزان رضایت مسافران دسته بندی کرد.

· هتل داریوش، معماری بی نظیر با المان هایی از تخت جمشید

شناخته‌شده‌ترین هتل در جزیره کیش، هتل داریوش محسوب می‌شود. این هتل پنج‌ ستاره در سال ۱۳۸۲ با الهام گرفتن از المان‌های موجود در تخت جمشید ساخته شد. این هتل عظیم در زمینی با وسعت ۱۲ هزار هکتار ساخته شده که دارای ۱۸۴ اتاق و سوییت مجلل است. معماری هتل داریوش با استفاده از نمادهای اصیل ایرانی، در دوران هخامنشیان و با الهام گرفتن از سنگ‌نگاره‌ها و تندیس های کاخ‌های آپادانا و تچر در تخت جمشید، طراحی شده است.

هتل داریوش

جدا از معماری بی‌نظیر، هتل داریوش امکانات متعددی نیز دارد:

  • رستوران و کافی‌شاپ‌های متعدد
  • ارائه خدماتی نظیر اینترنت، صبحانه، پارکینگ اختصاصی و تلوزیون IPTV به صورت رایگان
  • از دیگر امکانات هتل داریوش می‌توان به: استخر روباز، سالن بیلیارد، پینت بال، تنیس، باشگاه بندسازی، آرایشگاه و غواصی اشاره کرد.

· هتل ترنج، متفاوت ترین هتل کیش

آن‌چه هتل ترنج را از سایر هتل‌های جزیره کیش متمایز می‌کند، اتاق‌های کابانای آن است. کابانا به اتاق‌های چوبی گفته می‌شود که بر روی آب ساخته شده. اقامت در کلبه‌های چوبی، در کنار آرامش صدای امواج دریا، بهترین فرصت برای دور شدن از هیاهوی زندگی روزمره محسوب می‌شود.

هتل ترنج

کف شیشه‌ای اتاق‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به بهترین شکل از تماشای جوش و خروش دریا لذت ببرید.

· هتل میراژ، عروس هتل های کیش

هتل میراژ، هتلی تازه تاسیسی است که در مدت کوتاهی توانست محبوبیت بسیار بالایی در بین مسافران و گردشگران پیدا کند که یکی از بهترین هتل های کیش است. این هتل در سال ۱۳۹۷ در زمینی به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع افتتاح شد. هتل میراژ دارای ۱۷۷ اتاق و سوئیت مختلف در ۹ طبقه است. داشتن اتاق‌های متنوع نظیر: ۲ تخته، ۳ تخته، سوئیت‌ جونیوز با بالکن رو به دریا و سوئیت‌های ولایی از مزایای مهم این هتل بزرگ محسوب می‌شود.

هتل میراژ

خدمات استخر، سونا، جکوزی در هتل میراژ، در دو شیفت جداگانه برای آقایان و خانم‌ها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

· هتل شایان، قدیمی و شناخته شده

حدود نیم قرن پیش هتل شایان، در زمینی به مساحل ۵۶۰۰۰ متر مربع احداث شد. معماری بی‌نظیر این هتل پنج‌ستاره در کنار فاصله بسیار کم تا دریا، آن را از سایر هتل‌های جزیره کیش متمایز می‌کند.

هتل شایان

از مهم‌ترین امکانات هتل شایان می‌توان به: اتاق‌های متنوع، رستوران و کافی‌شاپ و خدمات رایگانی نظیر استخر کودکان، سونای بخار و خشک، جکوزی، حوضچه آب سرد و سالن بدنسازی اشاره کرد.

 

· هتل آرامیس، از بهترین هتل های ۴ ستاره کیش

اگر می‌خواهید با صرف هزینه کم‌تر، اقامت در یکی از بهترین هتل های کیش را تجربه کنید، هتل آرامیس انتخاب مناسبی برای شما محسوب می‌شود. این هتل به دلیل موقعیت مرکزی خود، دسترسی بسیار مناسبی به تمامی نقاط گردشگری جزیره دارد.

هتل آرامیس

صبحانه سلف سرویس، رستوران، اینترنت رایگان، تلوزیون هوشمند و خدمات عکاسی از خدمات هتل آرامیس محسوب می‌شود.

· هتل جام جم، کم ادعا و محبوب

هتل جام جم به عنوان یکی از اقامتگاه‌های اقتصادی در جزیره کیش محسوب می‌شود که می‌تواند تجربه سفری دل‌چسب را برای شما رقم بزند.

هتل جام جم

نزدیکی هتل جام جم به بازارهای مختلف و اسکله تفریحی، در کنار محیط آرام و معماری زیبا، این هتل را به مقصد محبوب مسافران تبدیل کرده است.

· هتل پارسیان، مقصدی زیبا برا اقامتی مقرون به صرفه

با وجود آن‌که این هتل، جزو هتل‌های سه ستاره محسوب می‌شود؛ اما از نظر زیبایی و امکانات دست کمی از هتل‌های رده بالا ندارد. معماری باشکوه، نزدیکی به مراکز خرید مختلف و فاصله کم تا دریا، از مزیت‌های بزرگ هتل پارسیان محسوب می‌شود.

هتل پارسیان

اگر به دنبال هتلی زیبا، آرام و مقرون به صرفه در جزیره کیش هستید، هتل پارسیان انتخاب مناسبی برای شما به شمار می‌آید.

اقامت در بهترین هتل‌ های کیش

جزیره کیش مقصد محبوب مسافران، به خصوص در فصول سرد سال محسوب می‌شود. یکی از مسائلی که تاثیر قابل توجهی بر روی میزان رضایت شما در طول سفر دارد، انتخاب محل اقامت است. بهتر است قبل از سفر به جزیره کیش، بهترین هتل های کیش را به طور کامل بشناسید و اقامتگاه مناسب را با توجه به شرایط خود انتخاب کنید.

اگر به دنبال سفری آسان و لذت‌بخش به جزیره کیش هستید، می‌توانید در هر لحظه از طریق سایت بلیطینجا، برای خود بلیط تهیه کنید.

سوالات متداول

متفاوت‌ترین هتل در جزیره کیش کدام است؟

هتل ترنج، به دلیل اتاق‌های روی آب خود به یکی از متفاوت‌ترین هتل‌های کیش تبدیل شده است.

بهترین هتل اقتصادی در جزیره کیش چه نام دارد؟

هتل پارسیان، با وجود سه ستاره بودن از معماری بسیار زیبایی برخوردار بوده و امکانات مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

کدام هتل به عنوان عروس هتل‌های کیش شناخته می‌شود؟

هتل میراژ به دلیل امکانات مدرن خود و معماری زیبایی که دارد به عنوان عروس هتل های کیش شناخته می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها