خاص ترین هتل های جهان

برای بسیاری از افراد اقامت در خاص ترین هتل‌های جهان بسیار جذاب است. هزینه اقامت در این هتل آن‌قدر بالا بوده که اغلب افراد نمی‌تواند پرداخت کند. این هتل‌ها بهترین خدمات و امکانات را برای مسافران فراهم می‌کنند که اکثر مسافران آن میلیاردها، نخبه‌ها و افراد مشهور است. بعضی از این هتل‌ها به‌قدری خاص هستند که اطلاعات دقیقی از آن‌ها وجود ندارد زیرا افراد عادی اجازه بازدید کردن از آن را ندارند.

معرفی ۱۱ تا از خاص ترین هتل های جهان

قیمت رزو این هتل‌های خاص شبی به بالای ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد که در آن میز ماساژ، اتاق نمک، جکوزی و… وجود دارد و تزیینات آن نشان‌دهنده یک اثر هنری است. خاص ترین هتل های جهان شامل:

۱- هتل ای سی ماریوت بلا اسکای کپنهاگ:

این هتل دو برج بلند به ارتفاع ۷۶.۵ متر دارد و دارای ۸۱۴ اتاق، ۵ رستوران، ۳۰ اتاق جلسه و…. است . طراحی هتل ای سی ماریوت به سبک نوردیک بوده و بسیار شیک است. این هتل در نزدیک فرودگاه کپنهاگ، مرکز شهر دانمارک قرار دارد و توسط شرکت ۳ ساخته شده است.

 

۲- هتل کاسندا:

این هتل در کشور اندونزی یکی از خاص ترین هتل‌های جهان توسط دومیسیلیوم طراحی شده است. هتل کاسندا در ۸ طبقه و در فاصله ۴۰۰ متری مراکز خرید قرار دارد. معماری یک هتل نشان دهنده  عشق و علاقه صاحب آن به هنر است .

 

۳- هتل پاساژ:

این هتل ۴ ستاره در مرکز شهر بازل سوئیس قرار دارد و رویدادهای هنر بازل در هتل پاساژ برگزار می‌شود. این هتل دارای ۵۲ اتاق بوده که در ۲۰۱۴ ساخته شده است.

۴- هتل هانسار بانکوک:

این هتل در بانکوک، کشور تایلند قرار دارد . هتل هانسار با محیط زیست سازگار است و گرد و غبار را حذف می‌کند تا هوای درون هتل خنک شود. این هتل شامل ۵ طبقه بوده و از ۹۴ اتاق ساخته شده است .

۵- هتل بوتیک اندرونیس سانتورینی:

این هتل در فاصله ۴ کیلومتری ساحل پارادیسوس قرار دارد. هتل بوتیک دارای استخر، رستوران ارگانیک و…. بوده در این هتل سبک سنتی به همراه طرح مینیمالیستی به کار رفته است.

۶- هتل رزوود جورجیا:

این هتل لوکس شامل ۱۵۶ اتاق است. طراحی هتل جورجیا مطابق با برند رزودد بوده و نوعی اثر هنری محسوب می‌شود.

۷- هتل پورتا فیرا بارسلونا:

این هتل از خاص ترین هتل‌های جهان و به رنگ قرمز است که در نزدیکی نمایشگاه فیرا بارسلونا قرار دارد. هتل بارسلونا توسط یک معمار ژاپنی به نام تویو ایتو در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است. این هتل ارتفاع ۱۱۰ متر و ۲۴ طبقه دارد و بهترین طراحی آسمان خراش در سال ۲۰۱۰ به دست آورد.

۸- هتل میستیک:

این هتل به معنی اسرارآمیز و رمزآلود است و از مشهورترین هتل‌های جهان بوده که در کشور یونان قرار دارد. هتل میستیک در کنار دریای سانتورتینی واقع شده است که خاطرات زیبایی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

۹- هتل امارات پالاس ابوظبی:

این هتل جزو گران‌ترین و خاص ترین هتل‌های جهان محسوب می‌شود.هتل امارات پلاس شیبه به کاخ است و منظر بی‌نظیری از باغ و سواحل شنی را می‌توانید در این هتل مشاهده کنید.

۱۰- هتل آتلانتیس پالم:

این هتل ۵ ستاره در شهر دبی قرار دارد. هتل آتلانتیس دارای امکانات زیادی از جمله: استخر دلفین، آکواریوم زیرآبی، پارک آبی و… است که فضای عاشقانه‌ای ایجاد می‌کند.

۱۱- هتل زیر دریایی سنت لوسیا:

هزینه اقامت هتل سنت لوسیا شبی حدود ۱۵۰۰۰۰ هزار دلار است در این هتل امکاناتی از جمله: کاپیتان، آشپز خصوصی و… وجود دارد که انواع ماهی‌ها را در دریایی کارائیب را می‌توانید، مشاهده کنید.

هزینه اقامت در هتل های خاص جهان

در دنیا هتل‌های بسیار گران قیمت و خاص وجود دارد که فقط بعضی از افراد توانایی پرداخت هزینه‌های آن را دارند و اغلب افراد اجازه بازدید از آن را ندارند. خاص ترین هتل های جهان شامل: هتل زیر دریایی سنت لوسیا، هتل آتلانتیس پالم، هتل میستیک و…. است که به دلیل آن‌که هزینه اقامت شبی در این هتل ‌ها بالای ۱۰۰ هزار دلار بوده اکثرا افراد مشهور و میلیارد در این هتل‌ها اقامت می‌کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها