راهنمای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

راهنمای خرید بلیط هواپیما

سلام و درود به همراهان همیشگی سایت گردشگری “بلیط اینجا“. با توجه به اینکه هر روز به جمع طرفداران مسافرت های هواپیمایی افزوده میشود؛ تصمیم گرفتیم تا مراحل خرید بلیط هواپیما را به صورت اینترنتی و از طریق سایت بلیط اینجا به شما ارائه کنیم.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما در ازای خرید حضوری بلیط هواپیما


جهت راحت شدن فرآیند تهیه کردن بلیط هواپیما و تسریع در انجام این امر، همچنین با توجه به مشغله های روزمره مسافران و تسهیل رفت و آمد برای تهیه بلیط، تیم قدرتمند “بلیط اینجا” امکان خرید بلیط هواپیما را در کمترین زمان ممکن، فراهم کرده اند. “بلیط اینجا” در تمام طول سفر، همراه شماست تا احساس آرامش کرده و سفر بی دغدغه ای را تجربه کنید.
بنابراین، گام به گام به بررسی این مراحل خواهیم پرداخت تا در صورت برخورد با مشکل در روند تهیه و صدور اینترنتی بلیط به این مطلب راهنما مراجعه کنید.

گام اول:
چنانچه داخل سایت بلیط اینجا حساب کاربری ندارید، پیش از اقدام به رزرو و خرید بلیط، حتما به بخش ثبت نام مراجعه کرده و پس از ایجاد حساب کاربری وارد قسمت پرواز در صفحه اصلی سایت شوید؛ چراکه اطلاعات کاربری از پیش ثبت شده به سهولت فرآیند خرید شما کمک میکند.

راهنمای خرید بلیط هواپیما

گام دوم:
پس از مراجعه به سایت بلیط اینجا به آدرس blitinja.com وارد صفحه اصلی خواهید شد. منویی که در مقابل خود می بینید، مربوط به پرواز ها هستند. سپس با تعریف کردن مبدا و مقصد مورد نظر خود و نیز تاریخ حرکت، برروی گزینه جست و جو کلیک کنید.

خرید بلیط هواپیما


علاوه بر راهنمای بالای صفحه، جدول های پروازی در اختیار شما قرار گرفته اند که پرواز های هوایی با مبدا و مقصد های پر طرفدار را ارائه میدهند. با توجه به این نکته میتوانید راحت تر به بلیط مورد نظر خود، دسترسی پیدا کنید.

راهنمای خرید بلیط هواپیما داخلی

گام سوم:
پس از مشخص کردن مبدا و مقصد مورد نظر و جست و جو، وارد این صفحه خواهید شد. در اینجا به فیلتر های مشخص شده توجه داشته باشید. فیلتر های تعبیه شده در گوشه سمت راست صفحه، جست و جویی راحت تر را برای شما به همراه خواهند داشت و شما را سریع تر به آنچه مد نظرتان است راهنمایی میکند.

خرید بلیط هواپیما


این فیلتر ها شامل: تعیین ساعت حرکت، نوع بلیط، شرکت هواپیمایی موردنظر، کلاس های پروازی و موارد دیگر همچون نمایش بلیط های موجود هستند که در صورت انتخاب، می توانند همچون میانبر عمل کرده و انتخاب های نزدیک به آنچه در نظر دارید را نمایش دهند.

گام چهارم:
در نوار بالای صفحه میتوانید ارزان ترین بلیط های هفته را مشاهده کنید و در صورت تمایل آنها را با توجه به تاریخ، نوع شرکت هواپیمایی و مشخصه های بلیط، انتخاب کنید.

بلیط هواپیما ارزان

گام پنجم:
از دیگر میانبرهای این صفحه، باید به فیلتر کردن نمایش بلیط ها بر اساس قیمت و یا ساعت حرکت اشاره کنیم که میتواند در رسیدن شما به نزدیک ترین مورد متناسب با خواسته‌تان بسیار موثر باشد.

خرید بلیط چارتری

همچنین در باکس سمت چپ که مربوط به تاریخ پرواز است میتوانید تغییرات مد نظرتان را اعمال کنید.

بلیط تهران

گام ششم:
در هر بلیط، اطلاعاتی همچون کلاس پرواز، چک کردن مبدا و مقصد پرواز، مدت زمان سفر، شرکت هواپیمایی مرتبط، ظرفیت باقی مانده و هزینه بلیط را مشاهده خواهید کرد. همچنین با کلیک برروی نوار جزئیات بیشتر، میتوانید به توضیحاتی همچون شماره پرواز، نوع هواپیما، و کلاس پروازی که در تصویر بلیط هم مشاهده میکنید، والبته ساعت پرواز، دسترسی پیدا کنید.

بلیط ارزان هواپیما

گام هفتم:
بعد از انتخاب بلیط مورد نظر، این صفحه برای شما نمایش داده میشود و شما پس از کنترل کردن اطلاعات بلیط که از قبل انتخاب کرده بودید(همچون شماره پرواز، جزئیات هواپیما و ظرفیت، مبدا و مقصد و تاریخ و ساعت پرواز) به قسمت مسافران میرسید.

در نظر داشته باشید که چک کردن هر کدام از این موارد، بسیار حائز اهمیت هستند و در بررسی آنها باید دقت داشته باشید. بخش مسافران پرواز، شامل سه گروه سنی می باشد که با توجه به شرایط مسافر و تعداد مسافران، باید این قسمت را تکمیل کنید و در نهایت، جهت ادامه فرآیند خرید، گزینه تایید را کلیک کرده و در غیر این صورت، عملیات را لغو کنید.

بلیط اینجا

گام هشتم:
با رسیدن به این صفحه باید اقدام به تکمیل مشخصات فردی مسافر کنید. پس از تکمیل فیلد های کد ملی، وارد کردن نام و نام خانوادگی به صورت لاتین، و مشخص نمودن جنسیت مسافر، بخش های مربوط به شماره همراه و کد پست الکترونیک( ایمیل ) مسافر را نیز کامل کنید. در نهایت، با نوشتن کد امنیتی که داخل کادر، نمایش داده میشود و تایید قوانین پروازی سایت، برروی نوار ادامه فرآیند خرید، کلیک کنید.

آژانس گردشگری

گام نهم:
اطلاعات فردی و اطلاعات بلیط هواپیما در این صفحه به طور جامع نمایش داده شده است که کنترل آن ضروری است.

پس از چک کردن اطلاعات در صورت وجود مغایرت با اطلاعات ثبت شده از جانب شما، از دکمه بازگشت استفاده کنید و به مراحل اولیه بازگردید و ویرایش را انجام دهید و در غیر این صورت، گزینه تایید را انتخاب کنید.

گام دهم:
پس از اتمام مراحل کنترل اطلاعات، به مرحله پرداخت و ثبت بلیط هواپیما میرسید. در این قسمت با افزودن اطلاعات حساب بانکی خود، گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

بلیط هواپیما شیراز

جهت آشنایی با نحوه استفاده از رمز یکبار مصرف (پویا)، کادر سمت چپ که در اختیار مسافران عزیز قرار گرفته است را مطالعه کنید.

بلیط اینجا


درنهایت با پرداخت هزینه، بلیط شما با شناسه های ثبت شده صادر میشود که میتوانید در صورت تمایل، نسخه چاپ شده آن را نیز تهیه کنید و در غیر این صورت، نیازی به ارائه مدرک کتبی به فرودگاه نخواهید داشت.
بلیط اینجا” سفر خوبی را برای شما همراهان عزیز آرزو میکند.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بلیط هواپیما ارزان
2 ماه قبل

پروازهایی که ظرفیتشون تکمیل هست کی اضافه میشه؟

خرید بلیط هواپیما
2 ماه قبل

با سلام. ممنون از سایت خوبی که دارید. مطلب بسیار مفید و کاردبردی است و من همیشه از مطالب شما لذت میبرم.