راهنمای کامل سفر به تایلند در تور تایلند 2022

راهنمای کامل سفر به تایلند در سال ۲۰۲۲

پس از معرفی تور تایلند، در این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” قصد داریم به موضوع “راهنمایی کامل برای سفر به تایلند” بپردازیم و شما را با جاذبه های گردشگری و شرایط سفر به این کشور، اعم از مراحل اخذ ویزا و معرفی هتل های آن آشنا کنیم.

جهت کسب اطلاعات در خصوص سفر به تایلند با کارشناسان بلیط اینجا در ارتباط باشید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  ۰۹۰۱۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
  • هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶

“آشنایی با بهترین جاذبه های گردشگری در سفر به تایلند”

-جزیره‌ی جیمز باند در پوکت تایلند:

جزیره‌ ی جیمز باند، به عنوان یکی از جزیره‌ های فوق ‌العاده زیبای تایلند،در مقایسه با دیگر جزایر تایلند،تفاوتهای چشمگیری دارد؛ ظاهر عجیب و خاص صخره‌ های آن که به طور عمودی سر از آب‌ بیرون آورده اند یکی از ویژگی های این جزیره است که برای گردشگران تور تایلند، موجب جلب توجه شده است.

جزیره جیمز باند بانکوک - تور تایلند 1401

-کاخ پادشاهی در بانکوک تایلند:

کاخ پادشاهی تایلند از مهمترین جاذبه‌ های معروف شهر بانکوک شمرده می شود. این کاخ، متشکل از تعداد زیادی ساختمان میباشد که در بازه های زمانی مختلف، محل زندگی پادشاهان تایلند قرار گرفته بود.
ساختمان‌ های مجموعه ی کاخ پادشاهی، از معماری خاص و تاثیر گذاری بهره برده اند به گونه ای که شکوه و عظمت آن‌ ها بازدیدکنندگان را شگفت زده میکند.
گردشگران تور تایلند، ضمن بازدید از این کاخ و هنر مردم تایلند باستان، میتوانند با فرهنگ مردم تایلند و سبک زندگی رایج آن زمان نیز بیشتر آشنا شوند.

کاخ پادشاهی بانکوک تایلند - تور تایلند 2022

-مزرعه تمساح ها در بانکوک:

مزرعه تمساح های بانکوک را میتوان بزرگترین مزرعه پرورش انحصاری کروکودیل ها در دنیا دانست. این مزرعه با داشتن بیش از ۳۰ هزار تمساح به یکی از جاذبه های گردشگری تایلند، تبدیل شده و از شهرت زیادی میان گردشگران برخوردار است. اگر علاقمند به حیوانات باشید بازی کردن با این موجودات و غذا دادن به آن ها میتواند یکی از جذابترین و مهیج ترین تفریحات شما در تور تایلند باشد.

مزرعه تمساح های بانکوک تایلند - تور تایلند تابستان 1401

-بازار روی آب تایلند:

تماشای فروشنده هایی که سرگرم فروش محصولاتشان (اعم از انواع میوه تا سوغاتی های جذاب) در مکانی متفاوت و برروی آب ها و درون قایق، هستند؛ منظره ای جالب است که میتواند جذاب و درعین حال عجیب باشد؛ همچنین خرید از چنین فروشگاه هایی نیز تجربه ای جدید و خاص را برای شما در تور تایلند، رقم خواهد زد.

بازار روی آب تایلند - تور تایلند 2022

-باغ رز بانکوک:

باغ رز بانکوک یکی از بی‌نظیرترین باغ‌های تایلند است که با داشتن رودخانه‌ای زیبا، منظره‌ای حیرت‌انگیز را ایجاد کرده و از جاذبه های تور تایلند محسوب می شود.

باغ رز بانکوک تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند

-بودای خوابیده تایلند در بانکوک:

همانطور که میدانید، شهر بانکوک، نماد معابد و بوداهای معروف تایلند است که در این میان، یکی از مشهورترین آن ‌ها معبد بودای خوابیده است که بالغ برهزار مجسمه از بودا را در دل خود گنجانده است.
در میان انواع مجسمه های منسوب به بودا که در این معبد قرار گرفته اند، اصلی‌ ترین مجسمه، یک بودای بزرگ خوابیده است که با ۱۵ متر ارتفاع، سرتاسر پوشیده و ساخته شده از طلا میباشد. ظاهر تماشایی این بودا، حیرت برانگیز است؛ زیرا برای ساخت چشم‌ ها و پاهای آن از مروارید استفاده شده و بدنه ی مجسمه نیز با حکاکی های مختلف و شگفت انگیزی تزئین شده است.
این سبک از دستکند ها و حکاکی هایی که با مروارید برروی روکش طلایی، انجام شده است بدون شک برای گردشگرانی که از بانکوک بازدید می ‌کنند بسیار جذاب و قابل‌ توجه خواهد بود.

بودای خوابیده تایلند - جاذبه های گردشگری تایلند 2022

-بودای زمردی تایلند در بانکوک:

بودای زمردی در میان دیگر بوداهای مشهور تایلند از مقدس ترین معابد بودا شمرده میشود که در شهر بانکوک واقع شده است.
بودای زمردی به عنوان سمبل مذهب و نیز مورد توجه در حوزه سیاسی در کشور تایلند شناخته میشود. این بودای نشسته، ساخته شده از یشم سبز میباشد و نکته ‌ی جالب توجه در رابطه با این مجسمه این است که سه دست لباس متمایز برای این مجسمه، در نظر گرفته شده است به طوری که تحت نظارت پادشاه تایلند، در فصول مختلف، لباس های این بودا تعویض میشود.

بودای زمردین تایلند - دیدنی های تایلند

-وات رونگ خون بانکوک:

معبد وات رونگ خون یکی از شگفت ‌انگیزترین معابد تایلند شمرده میشود که به عنوان یکی از جاهای گردشگری و دیدنی تایلند، در طی تور تایلند به گردشگران معرفی میشود.
این جاذبه ی دیدنی با داشتن سبک معماری منحصر به فرد و متفاوت خود، نظر هر بیننده ‌ای را جلب می ‌کند. نمای سفید رنگ این معبد، نشانی از پاک بودن محوطه معبد و به معنای تقدیس بالای این سازه می باشد.
همچنین فضای درونی معبد، مملو از مجسمه‌ های متعددی میباشد که هر یک بازگو کننده و روایتگر افسانه‌ ای خاص از کشور تایلند هستند.

-پناهگاه حقیقت پاتایا در تایلند:

پناهگاه حقیقت پاتایا بنایی عظیم در شهر پاتایا میباشد که تلفیقی از دو معماری سنتی و مدرن تایلند بوده و در کرانه دریا ساخته شده ست.
ساختمان معبد، مزین به کنده‌ کاری‌های چوبی از جنس درخت ساج میباشد. ساختمان حقیقت از دیدنی ‌های بی بدیل و با ظاهری چشم نواز است که داستان های زیادی را در دل خود جای داده و از جذابیت های شهر پاتایا و کشور تایلند به حساب می آید.

“اطلاعات مورد نیاز در تور تایلند”

-پیش شماره: ۶۶+
-اختلاف ساعت با ایران: ۳:۳۰+
-واحد پول تایلند: بات
-شماره تماس با پلیس: ۱۹۱
-شماره تماس با آتش‌نشانی: ۱۹۹
-طول زمان پرواز : حدودا ۹ ساعت
-نیاز به داشتن ویزا: دارد
-زبان رسمی: تایلندی
-پلیس گردشگری: ۱۱۵۵
-مذهب: بودایی

“راهنمای اخذ ویزای توریستی تایلند”

تایلند، یکی از کشورهای محبوب و پر طرفدار است که به واسطه ی موهبت های طبیعی و داشتن جاذبه های تاریخی و فرهنگی فراوان ومتنوعش، طرفداران بسیار زیادی را از اقصی نقاط جهان در طی سال های اخیر، مجذوب کرده است و همین موضوع، باعث پررونق شدن تور تایلند شده است.
موضوع مهمی که در مورد شرایط رزرو تور تایلند و سفر به این کشور باید از قبل بدانید این است که تمامی مسافران ایرانی، ملزم به دریافت ویزای تایلند می باشند؛خواه به صورت زمینی به این کشور سفر کنند یا هوایی!
به این موضوع مهم نیز توجه داشته باشید که این نوع ویزا (ویزای توریستی تایلند) تنها برای گردشگرانی صادر خواهد شد که قصد بازدید از تایلند را داشته باشند؛ بدیهی است، مسافرانی که با در دست داشتن ویزای توریستی تایلند، راهی این کشور می شوند اجازه کارکردن و اقامت بیشتر از مدت تعیین شده را ندارند.
لازم به ذکر است که ویزای توریستی تایلند برای مدت زمان ۵۸ روز اعتبار داشته و در زمان اندک و به راحتی موفق به اخذ ویزای این کشور خواهید شد؛ زمان لازم برای صدور هر دو نوع ویزای توریستی و ویزای ۶ ماهه مولتیِ تایلند در ۳ روز کاری صادر می ‌شوند.
کافیست گردش مالی حساب بانکی خود بر اساس ۱ ماه اخیر و پاسپورت را به همراه داشته باشید و نیز از شرایط قانونی تعریف شده نیز برخوردار باشید.

“مدارک مورد نیاز اخذ ویزای تایلند جهت سفر به تایلند”

-یک قطعه عکس ۳×۴ که ضمیمه فرم ویزا شود.
-یک قطعه عکس یکسان با عکس های قبلی در ابعاد ۴*۳ که به فرم ویزا پیوست شود.
-اصل گذرنامه که حداقل ۶ ماه از زمان صدور آن گذشته باشد.
-کپی شناسنامه، گذرنامه و کارت ملی
-کپی بلیط رفت و برگشت هواپیما
-نامه ضمانت آژانس مسافرتی (در صورتی ‌که از طریق آژانس برای دریافت ویزا اقدام شود)
-یک برگ فرم ویزا که به طور کامل و با جزئیات به زبان انگلیسی تایپ شده باشد و متقاضی باید شخصا صحت مندرجات فرم را تایید و امضا کند.

“معرفی مهمترین شهرهای توریستی در سفر به تایلند”

-بانکوک:
بانکوک، ملقب به ” شهر فرشتگان ” است و میان اهالی بانکوک به کرونگ تپ (Krung Thep) شناخته میشود.
شهر بانکوک، پایتخت رسمی کشور تایلند بوده و در میان شهرهای توریستی تایلند، دارای رتبه اول و نیز سرشار از پتانسیل های غنی گردشگری میباشد.
این شهر، به واسطه قرارگیری معابد بودایی معروف در آن، ازجمله وات آرون و وات فرا پراکو،بیشترین نرخ جمعیت در تایلند را داشته و به شهرت زیادی دست یافته است.

بانکوک تایلند

-پاتایا:
پاتایا بعد از شهر زیبای بانکوک، از لحاظ وسعت، دارای رتبه ی دوم در تایلند می باشد.
این شهر با شب ‌های شگفت انگیز و پر ازدحام خود، سواحل شنی بی نظیر و تفریحات آبی، شهرتی وصف نشدنی میان گردشگران تور تایلند پیدا کرده است.
پاتایا از مهمترین کانون های توریست پذیر تایلند معرفی می شود و همچنین مکانی ایده آل برای علاقمندان به پاراگلایدر، قایقرانی و جت اسکی به شمار میرود.
از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر باید به مواردی نظیر دنیای زیر آب ، مزرعه کروکودیل، پارک سنگ با قدمت یک میلیون سال، تئاتر آلنگ‌ کارن تایلندی و… اشاره نمود.

پاتایا در تایلند - تور پاتایا

-پوکت ، شهر پرطرفدار تایلند:
پوکت، دارای طبیعتی شگفت انگیز است و بستر های لازم برای مسافران عازم سفر به تایلند، فراهم شده است تا از رویدادهای جذابی مانند بوکس تایلندی لذت ببرند.
از شگفت انگیزترین نمایش ها در پوکت، نماد دریایی “پوکت فانتا” Phuket Fanta است که ترکیبی از نمایش‌ های جالب فانتزی و طنز میباشد و توسط هنرمندان تایلندی در ” ساحل کامالا ” به روی صحنه میرود.

پوکت

-جزیره سامویی تایلند:
این جزیره، دقیقا در ساحل رو به خلیج تایلند واقع شده است و بسیاری از گردشگران، هدف از سفر به سورات تانی را رسیدن به جزایر زیبای آن میدانند.

جزیره سامورایی تایلند

“هتل های لوکس و ۵ ستاره تایلند”

-هتل ایتاس لومپینی
-هتل پولمن بانکوک جی
-هتل آماری واترگیت
-هتل گرند سنتر پوینت
-هتل سنترا گرند ات سنترال ورلد
-هتل شانگری لا بانکوک
-هتل ویستا پاتایا
-هتل گاردن کلیف پاتایا
-هتل ای وان پاتایا
-هتل هوریزون کارون بیچ پوکت
-هتل هالیدی این اکسپرس پوکت

“هتل های ۴ ستاره تایلند”

-هتل نارای بانکوک
-هتل پرینس پالاس بانکوک
-هتل رامادا دی ام ای بانکوک
-هتل مجستیک گرند بانکوک
-هتل آدلفی پاتایا
-هتل آسیا پاتایا
-هتل هالیدی این پاتایا
-هتل سان بیم پاتایا
-هتل آنداکیرا پوکت
-هتل نووتل وینتیج پارک پوکت
-هتل آماری پوکت
-هتل کی ریزورت پوکت

“هتل های ارزان و ۳ ستاره تایلند”

-هتل داوین نانا
-هتل ایبیس بانکوک سیام
-هتل سیتی پوینت
-هتل ایبیس بانکوک ریورساید
-هتل ویرهاوس بانکوک
-هتل میراکل سوئیت پاتایا
-هتل ال کی لجند پاتایا
-هتل پرمیر
-هتل بوتیک ای-اوت فیتینگ
-هتل ایبیس پوکت پاتونگ
-هتل اسپیرا پرایم پاتونگ
-هتل رویال کراون

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها