رستوران گردی در استانبول

رستوران گردی در استانبول و میهمانی مزه ها

استانبول از دسته شهرهای توریست پذیر است. که سالانه تعداد زیادی از گردشگران خارجی بدلیل بافت تاریخی و تمرکز فرهنگ و تمدن کشور ترکیه در این شهر؛ مقصد خود را استانبول قرار می دهند. البته لازم به ذکر است که استانبول تنها شهر توریست پذیر و دارای جاذبه‌های دینی غنی نیست. کشور ترکیه دارای چندین شهر فوق العاده و دیدنی است. که اگر اهل سفر به خارج از کشور هستید؛ حتما باید سفر به یکی از شهرهای مهم آن، از جمله استانبول را تجربه کنید.

 گذشته ازتمام جذابیت‌های تاریخی و معماری، و سایر دیدنی‌ها و جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول؛ از محیط های جنگلی و طبیعت بی نظیر آن گرفته تا ساختمان ها و مکان های زیبا توریستی آن، از بحث غذا و رستوران و خوردنی های استانبول نمی توان گذشت.

 و صرف نظر ازرستوران گردی در استانبول کمی سخت است. پس اگر شما هم از دسته توریست های خوش غذا و البته با سلیقه در انتخاب رستوران های خود هستید حتما تا انتها این مطلب همراه مجله گردشگری بلیط اینجا باشید.

همچنین برای اطلاع از قیمت بلیط‌های هوایی استانبول و تورهای گردشگری استانبول، با سایت بلیط اینجا در ارتباط باشید.

راه تماس با ما:

تلفن همراه: ۰۹۱۵۳۱۱۹۰۳۶

تلفن: ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

فکس: ۰۵۷۳۲۲۳۳۰۰۳

غذا همواره بخشی از فرهنگ یک منطقه بوده است و گذشته، سلیقه، ذائقه و حتی قسمت هایی از آداب و رسوم یک منطقه و یا کشور را در عطر و طعم، و رنگ خود می گنجاند.

اگر از تمام این‌ها بگذریم؛ غذا خوردن آن هم در بهترین رستوران های استاندارد می تواند لذت سفر را دوچندان کند. و خاطره ای از جنس طعم و عطر را برایمان به یادگار بگذارد.

به ویژه در سفر به مناطق محلی،  سرو خوراکی های بومی آن منطقه این لذت راچند برابر خواهد کرد. و بماند که چشیدن یک طعم و ذائقه جدید بسیار دلنشین است.

رستوران گردی در استانبول

غذاهای ترکی همیشه بر سر زبان ها است. و هر جا حرف از طعم و دلچسبی به میان می‌آید؛ قطعا غذاهای ترکی جایی در صدر این گفتمان ها خواهند داشت. با همه اینها چاشنی رستوران گردی و خلق طعم های تازه، و جذابیت های مزه دار را هم به تمام این ها اضافه کنید. در ادامه این مطالب به معرفی چند تا از بهترین و مطرح ترین رستوران های استانبول می پردازیم:

رستوران ۳۶۰ استانبول

رستورانی جذاب، که تنها مکانی برای صرف غذا نیست. محیط این رستوران به ویژه در شب ها که نمایی پانارومایی را به نمایش میگذارد بسیار میهمانان خود را سرگرم و حال خوب آنها را دوبرابر خواهد کرد.

علاوه بر آن، این رستوران به دلیل ارتفاعی که دارد و در طبقه نوزدهم یک برج قدیمی و مهم قرار گرفته است، گزینه ای مناسب برای هیجان دوستان است. در این رستوران به کنار از فضای دیدنی و زیبایش غذاهایی با بهترین کیفیت در دو سبک سنتی و مدرن ارائه می شود. این را هم در نظر داشته باشید که در پنت هوس این رستوران همواره برنامه های سرگرم کننده و متنوع در حال اجرا است. مجموع تمام این عناصر، رستوران ۳۶۰ استانبول را به یکی از پیشنهادهای وسوسه برانگیز تبدیل کرده است.

رستوران لب دریا استانبول

این رستوران تلفیق عناصر آب و باد را به زیبایی تمام به تصویر می‌کشد. و منظره‌ای چشم نواز را به هنگام سرو غذا برایتان به نمایش می گذارد. نکته قابل توجه این است که از این رستوران می توانید تمام تنگه بسفر را به راحتی تماشا کنید. و البته که غذاهای رنگا رنگ و خوش طعم آن نیز دلیل بر مطرح شدن این رستوران بوده است.

رستوران حافظ مصطفی۱۸۶۴

  این رستوران قدیمی جزء پرطرفدارترین رستوران‌های شهر استانبول است. که با ورود به این رستوران محال است که مبهوت رنگ و بوی غذاهای متنوع این رستوران نشوید.

 بر خلاف ظاهر و فضای نسبتا کوچکی که دارد اما بسیار محیط آرام، دلنشین و صمیمی دارد. و این حس آشنایی را در شما ایجاد می‌کند. رستوران حافظ مصطفی از رده‌های بالای لیست بهترین رستوران های استانبول است. و علاوه بر غذا و وعده های اصلی خوراکی، دارای باقلواها، شیرینی های متفاوت، چای و راحت الحلقوم و انواعی از مواد خوراکی است که گزینه های جذاب و خوش مزه های برای خریدن سوغاتی خواهند بود.

 استانبولAsitane رستوران

ین رستوران با فضای جالبی که همچون یک خانه قدیمی است شما را شگفت زده خواهد کرد. اما خب برخلاف ظاهر با صفا و اما نسبتا قدیمی که دارد، بسیار با سلیقه در سرو غذاهای حتی سنتی عمل می کند. و شما می توانید با رفتن به این رستوران، محلی ترین غذاها و خوراکی های سنتی را با زیبا ترین شکل و چیدمان؛ با شکلی بازآفرینی شده از طعم های قدیمی میل کنید.

گذشته از تمام این ها این محیط دنج مخصوص افرادی است که بره دور از دغدغه ها و مشغله های فکری به محیطی آرام و روح نواز پناه می‌برند. طبیعت این محیط وآرامش حاکم برآن در کنار صمیمیتی که برای شما فراهم می کند می تواند همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

استانبول eleosرستوران   

اگر به غذاهای دریایی علاقمند هستید و یا حتی به فکر تجربه طعم غذاهای دریایی ترک eleosهستید؛ و این اولین تجربه شما است، پیشنهاد می کنیم سری به رستوران دریایی  باتوانایی طبح منحصر به فرد و ویژه ماهی و میگو بزنید.

رستوران بورسا استانبول

رستوران بورسا از دیگر رستوران های زبانزد اهالی استانبول و حتی گردشگرانی است که حتی یک بار میهمان این رستوران با کیفیت بوده‌اند. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که این رستوران در طول ۹۰ سال پیاپی یکی از رستوران های برتر استانبول بوده است و همین موضوع شاید اطمینان خاطر شما برای رفتن به سراغ این رستوران و امتحان کردن غذاهای آن بیشتر کند. شک نکنید که این رستوران با نوشیدنی ها و عطر و طعم خوش و دلنشین غذاهای خود بسیار به دلتان خواهد نشست.

در ادامه شمارا به بازدید از ویدئو های مجله گردشگری بلیط اینجا دعوت می کنیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها