محبوب ترین تفریحات جزیره کیش که نباید از دست بدهید

تفریحات متعدد در کنار جاذبه‌های طبیعی مختلف و سواحل چشم‌نواز موجب شده تا جزیره کیش به عنوان مروارید خلیج فارس به شمار بیاید. بعید است کسی بتواند تمامی تفریحات جزیره کیش را در طول یک سفر تجربه کند؛ در نتیجه بهتر است با محبوب‌ترین تفریحات در این جزیره آشنا شوید.

تفریحات آبی جزیره کیش

قسمت مهمی از تفریحاتی که در جزیره کیش برای گردشگران در نظر گرفته شده است را تفریحات آبی تشکیل می‌دهد که از پرطرف‌دارترین تفریحات آن‌ها می‌توان به: پاراسل، غواصی، جت اسکی و شاتل اشاره کرد.

· پاراسل، تفریح محبوب گردشگران

پاراسل از آن دست تفریحاتی است که نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت. در این تفریح آبی، افراد علاقه‌مند از طریق چتر و به ‌وسیله طناب به قایق موتوری وصل می‌شوند و با حرکت قایق به آرامی چتر به پرواز در می‌آید.

پاراسل تفریحی‌ است که برای تمامی سنین مناسب بوده و محدودیتی برای استفاده بانوان ندارد. شما می‌توانید از پاراسل به صورت یک نفره، دونفره یا سه نفره استفاده کنید.

· شاتل، تجربه هیجان خالص

یکی از مهیج‌ترین تفریحات جزیره کیش، شاتل محسوب می‌شود و به این صورت است که شما بر روی یک تیوب می‌نشینید و با قایق موتوری، با بیش‌ترین سرعت شما را به حرکت در می‌آورند.

سرعت بالای قایق، باعث می‌شود تا آدرنالین شما به اوج برسد و نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید. توجه داشته باشید که ظرفیت شاتل حداقل دو نفره است و استفاده از آن به صورت تک نفره امکان‌پذیر نیست.

شاتل تویوپ قایق سواری

· غواصی، تماشای دنیای بی نظیر زیر آب

تماشای دنیای پر رمز و راز زیر آب، از آن دست تفریحاتی است که حداقل یک بار در زندگی باید آن را تجربه کنید. از جمله سواحل جزیره کیش که امکان غواصی در آن فراهم شده است می‌توان به: ساحل مرجان، ساحل دامون و ساحل سیمرغ اشاره کرد. خدمات غواصی تحت نظر مربیان کارآزموده و با تجربه به گردشگران ارائه می‌شود.

· جت اسکی، سرعت بینهایت

شاید تصور کنید که استفاده از جت اسکی نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد و ممکن است استفاده از آن برای افراد کم‌تجربه خطرساز باشد. در جزیره کیش خدمات جت اسکی تحت نظر مربیان آموزش دیده به شما ارائه می‌شود تا بتوانید با خیالی آسوده لحظات مهیجی را برای خود رقم بزنید.

کیش جت اسکی

· فلای بورد، جدیدترین تفریح آبی کیش

فلای بورد یکی از جدیدترین تفریحات کیش به شمار می‌آید. شاید با پاراسل بتوانید به وسیله چتر بر روی آب پرواز کنید؛ اما به‌وسیله دستگاه مخصوص فلای ‌برد، می‌توانید بر روی آب راه رفته و حرکات نمایشی انجام دهید.

استفاده از دستگاه فلای برد برای افراد زیر ۱۸ سال پیشنهاد نمی‌شود؛ همچنین افرادی که از مشکل قلبی یا صرع رنج می‌برند بهتر است از این دستگاه استفاده نکنند.

· کشتی اکواریم، تماشای آبزیان در دل دریا

تمامی تفریحات جزیره کیش در سرعت و هیجان  خلاصه نمی‌شوند، تماشای آرامش دریا تجربه‌ای است که تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهد ماند. فضای شیشه‌ای کشتی آکواریومی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از کم‌ترین فاصله آبزیان را تماشا کنید.

فضای شیشه ای اکواریومی

· تماشای هنرنمایی  دلفین ها در جزیره کیش

پارک دلفین‌ها در ۱۳۸۴ در زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار فعالیت خود را آغاز کرد و خیلی سریع توانست به یکی از محبوب‌ترین تفریحات جزیره کیش مبدل شود. در این مجموعه می‌توانید از هنرنمایی حیوانات مختلفی نظیر: دلفین، پنگوئن و شیر دریایی لذت ببرید.

در مجموعه پارک دلفین‌ها می‌توانید علاوه بر دلفیناریوم (محل نمایش دلفین‌ها)، از مکان‌های دیدنی دیگری مانند: باغ پرندگان، تونل آکواریوم و آمفی تئاتر دیدن کنید.

تفریحات غیر آبی کیش

تفریحات جزیره کیش تنها به محدوده دریا محدود نمی‌شود، تفریحات غیر آبی متعددی را می‌توان در جزیره کیش مشاهده کرد که در ادامه به تعدادی از آن‌ها پرداخته می‌شود:

· تجربه پرواز با جایروکوپتر

جایروکوپتر تفریحی محبوب برای عاشقان پرواز است. این وسیله که نوعی هلیکوپتر محسوب می‌شود، ظرفیتی دو نفره دارد که خلبان و مسافر را شامل می‌شود.

جایروکپر جزیره کیش

· سافاری

یکی از تجربه‌های مهیجی که می‌توانید در جزیره کیش امتحان کنید، آفرود سواری است. در مجموعه پارس سافاری می‌توانید اوج هیجان را زیر نظر راننده‌های حرفه‌ای افرود تجربه کنید، همچنین امکان استفاده از خودروهای کارتینگ و موتورسواری نیز برای گردشگران فراهم شده است.

· بانجی جامپینگ

تنها سقوط است که می‌تواند از پرواز مهیج‌تر باشد. تجربه سقوط از ارتفاع ۴۰ متری دل و جرئت بسیار بالایی می‌طلبد، حال تصور کنید این ارتفاع به ۶۰ متر افزایش پیدا کند. بانجی جامپینگ جزیره کیش دارای دو سکوی ۴۰ متری و ۶۰ متری است.

بانجی شوتینگ (پرتاب به وسیله کش به ارتفاع بالای ۱۵ متر) و بانجی ترامپولین (پرش از ارتفاع حدودا ده متری روی ترامپولین) نیز از دیگر تفریحات سقوط آزاد جزیره کیش به شمار می‌آیند.

بانجی جامپینگ ترامپولین و شوتینگ جزیره کیش

· شترسواری

شترسواری به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تفریحات کیش و جنوب کشور به شمار می‌آید. شما می‌توانید مسیرهای طولانی را با شتر بپیمایید و با ثبت عکس، لحظات خاطره‌انگیز خود را ثبت کنید.

تفریحات جزیره کیش را با بهترین قیمت تجربه کنید

در فصول سرد سال، جزایر جنوبی کشور آب و هوای بسیار مطبوع و دل‌نشینی دارند. در میان جزیره‌های جنوبی، جزیره کیش به دلیل تفریحات متعددی که دارد از سایر جزایر حاشیه خلیج فارس در داخل کشور، متمایز شده است.

تفریحات جزیره کیش گردشگران متعددی را در تمامی طول سال به سمت این جزیره می‌کشاند. شما می‌توانید با تهیه بلیط سفر به جزیره کیش از طریق سایت بلیطینجا، اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

سوالات متداول

آیا تفریحات جزیره کیش، تنها به تفریحات آبی محدود می‌شود؟

خیر در جزیره کیش می‌توانید انواع تفریحات آبی و غیر آبی را تجربه کنید.

محبوب‌ترین پارک تفریحی کیش چه نام دارد؟

از پارک دلفین‌ها به عنوان محبوب‌ترین مرکز تفریحی جزیره کیش یاد می‌شود.

بهترین تفریحات غیر آبی کیش کدام‌اند؟

جایروکوپتر، سافاری، بانجی جامپینگ و شترسواری جزو بهترین تفریحات غیرآبی جزیره کیش به شمار می‌آیند.

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها