معرفی بهترین هتل های 5 ستاره کیش از دید مسافران

بهترین هتل های پنج ستاره کیش را بشناسیم | تور کیش

بهترین هتل های پنج ستاره کیش – شاید به هنگام سفر به یک منطقه، این مسئله برایتان دغدغه باشد که چه مکانی را برای اقامت در نظر بگیرید؟
این مکان چگونه است و برخوردار از چه امکاناتی خواهد بود؟
آیا به مرکز شهر و جاذبه های گردشگری ومراکز خرید نزدیک است؟
چه خدماتی ارائه میدهد و سطح کیفی این سرویس ها اعم از غذایی، بهداشتی و حمل و نقل چگونه است؟


در نتیجه، همه ما در سفر به دنبال آرامش و تجربه اوقاتی خوش در سطحی مطلوب هستیم. همانطور که میدانید جزیره کیش یکی از مناطق پر طرفدار درحوزه گردشگری میباشد به گونه ای که سالانه حجم عظیمی از سفرهای گردشگری داخلی را به خود اختصاص میدهد. جزیره کیش در حوزه مراکز اقامتی، شامل هتل های متعددی میباشد که در سطوح مختلف کیفیت، آماده ارائه خدمات به توریستان و گردشگران میباشند.
مجله گردشگری بلیط اینجا” در این سری از مطالب خود، همراه شماست تا به معرفی “هتل های لوکس کیش” که آنها را با عنوان “هتل های ۵ ستاره کیش” میشناسیم بپردازد.

کارشناسان بلیط اینجا همراه شما هستند تا بهترین انتخاب را در طول اقامت خود داشته باشید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

بهترین هتل های کیش کدام اند؟


با استناد به نظر گردشگرانی که در هتل های داریوش و هتل شایان کیش اقامت داشته اند، این هتل ها (البته با توجه به قدمتی که دارند) در میان هتل های پنج ستاره از رضایتمندی بالاتری برخوردار هستند. با این وجود، دیگر هتل های ۵ ستاره کیش نیز در سطح کیفی قابل قبولی در حال خدمت رسانی به مسافران میباشند.

بهترین هتل های پنج ستاره کیش

هتل میراژ کیش:


اگر قصد تهیه تور کیش را دارید و برای محل اقامت، دودل هستید، از میان هتل های پنج ستاره کیش، هتل میراژ یکی از هتل های لوکس و با کیفیت کیش است. این هتل که مدت زیادی از افتتاح آن نمیگذرد در سال ۱۳۹۷ آماده بهره برداری و ارائه خدمات و ساختن لحظاتی خوش برای مسافران جزیره زیبای کیش شد.

بهترین هتل های کیش - هتل های 5 ستاره کیش - هتل میراژ کیش


هتل میراژ کیش دارای دو ساختمان هشت طبقه شامل ۱۸۷ واحد اقامتی لوکس در هر یک از ساختمانها با معماری مدرن و خاص است که این هتل پنج ستاره را در نهایت به یک مجموعه منحصر به فرد تبدیل کرده است. از جمله امکانات خاص و بارز این مجموعه اقامتی، منظره ای است که در اختیار مسافران جزیره زیبای کیش قرار میدهد. شما میتوانید با حضور در اتاق های ویژه هتل میراژ کیش منظره ای بکر و بی نظیر به سمت سواحل فوق العاده خلیج فارس داشته باشید و از لحظاتی که در این هتل اقامت دارید در کنار امکانات بی نظیر آن نهایت لذت را ببرید.


-شاخص ترین امکانات هتل میراژ کیش:
-فاصله کوتاه تا ساحل و دسترسی آسان به دریای خلیج فارس
-دارای صندوق امانات در هر سوئیت و واحد اقامتی
-مجهز به مجموعه آبی برخوردار از استخر، سونا و جکوزی
-خشکشویی
-سالن بیلیارد
-کرایه خودرو شخصی
-فضای سبز ویژه
-سالن کنفرانس
آدرس هتل میراژ کیش: کیش، بلوار دریا

هتل پنج ستاره ترنج کیش:


از متفاوت ترین انتخاب هایی که میتوان در برگزیدن محل اقامت به هنگام سفر به کیش تجربه کرد هتل دریایی ترنج است. هتل ترنج مجموعه منحصر به فردی است که در سال ۱۳۹۴ به مرحله بهره برداری و افتتاح رسید. طراحی خاص و بی نظیر این مجموعه برروی آب های نیلگون خلیج فارس این هتل را به یکی از پرطرفدار ترین هتل های ۵ ستاره در کیش تبدیل کرده است.

هتل ترنج کیش - هتل های لوکس کیش


تمامی اتاق های هتل ترنج کیش دارای دریچه ای شیشه ای در کف اتاق و البته بالکن میباشند که همین موضوع، اقامت در این هتل را برای شما بینهایت زیبا و شگفت انگیز میکند. تصور اینکه در مدت حضور در این اقامتگاه بی نظیر، فرصت تماشای دریا را در پایین اتاق خود دارید و نیز این امکان فراهم است تا در زمان غروب در بالکن اتاق خود به تماشای منظره طلایی آسمان که آمیخته به تصویر دریاست بنشینید بی تردید حسی ناب و فوق العاده است.
نکته جالب توجه این است که در طراحی و ساخت این مجموعه از مصالح سازگار با محیط زیست بهره گیری شده است تا امنیت حریم زیست موجودات آبزی نیز حفظ شود.


-امکانات و خدمات ویژه هتل ترنج کیش:
-رستورانی با سطح کیفی عالی
-کافی شاپ اختصاصی برای مسافران مجموعه
-سالن کنفرانس
-مجهز به مجموعه کامل ورزشی
-اتاق بازی ویژه کودکان
-مجموعه آبی
-در اختیار قراردادن سرویس رفت و برگشت به موقعیت های گردشگری و دیدنی کیش
-کرایه ماشین شخصی بدون راننده
-ارائه خدمات ترانسفر فرودگاهی
آدرس هتل ترنج: جزیره کیش – ابتدای جاده جهان – بین میدان جاسک و کلبه هور

هتل مارینا کیش:


هتل مارینا کیش از زمان احداث خود که مربوط به سال ۱۳۸۹ میباشد تا به حال در لیست بهترین هتل های ۵ ستاره کیش قرار گرفته است. این هتل با معماری خاص و امکانات رفاهی ویژه ای که در اختیار مسافران خود قرار میدهد در کسب رضایت مسافران نیز رتبه بسیار خوبی کسب کرده است.
این هتل باشکوه با برخورداری از ساحل اختصاصی و البته اتاق هایی با چشم انداز منظره ساحلی، شرایط سفری راحت و سراسر آرامش را برای مهمانان خود فراهم میکند.

مارینا پارک کیش - هتل مارینا کیش


از سوی دیگر، هتل مارینا کیش برخوردار از موقعیت مکانی عالی برای سخت پسندان است چراکه به مراکز مهمی همچون جزیره مرجانی، مرکز خرید مرجان، مسیر دوچرخه سواری و ایستگاه پیست دوچرخه سواری، نزدیکی به تفریحات آبی نظیر غواصی، جت اسکی، کلوب ورزشی، پارک آبی و…نزدیک می باشد.


-امکانات هتل مارینا کیش:
-مجموعه آبی شامل: استخر سونا جکوزی
-مجهز به زمین تنیس و سالن اسپا
-فودکورت ساحلی
-خدمات تشریفاتی از جمله استقبال فرودگاهی
‐ارائه وعده های اصلی غذا(صبحانه و نهار)
-اینترنت رایگان
-سالن بدنسازی
-سالن بیلیارد
-ایجاد شرایط نگهداری از کودک
آدرس هتل مارینا: جزیره کیش – نوار سیاحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو

هتل پانوراما کیش:


هتل پانوراما به عنوان هتلی نوساز که به تازگی فعالیت خود را در حوزه خدمات اقامتی به گردشگران جزیره زیبای کیش آغاز کرده است باتوجه به تجهیزات و امکانات رفاهی مطلوب و نیز موفقیت در کسب رضایت مسافران، در لیست بهترین هتل های ۵ ستاره کیش قرار گرفته است.
هتل پانوراما با ۱۵ طبقه و در برگیری ۲۶۷ واحد اقامتی، امکانات فوق العاده ای را در اختیار مهمانان خود قرار میدهد؛ این هتل ۵ ستاره با موقعیت مکانی استاندارد خود دسترسی به برخی مراکز مهم گردشگری کیش را برای گردشگران فراهم کرده است.

هتل پانوراما کیش - بهترین هتل های کیش - هتل های پنج ستاره کیش


-امکانات ویژه هتل پانوراما کیش:
-حمام سنتی ایرانی
-ارائه دهنده خدمات ترانسفر فرودگاهی
-کافی شاپ و رستوران با منوی متنوع و اختصاصی
-مجهز به مجموعه آبی
-آژانس مسافرتی
-تجهیز اتاقها به مینی بار
-سالن بدنسازی
-آرایشگاه زنانه و…
آدرس هتل پانوراما: کیش- میدان امیر کبیر – بلوار ساحل – ابتدای خیابان رودکی – هتل پانوراما

هتل داریوش کیش:


هتل داریوش، هتلی بزرگ و با شکوه است که به عنوان یکی از بهترین هتل های پنج ستاره کیش از طرفداران بسیاری برخوردار است و در میان گردشگرانی که در مدت اقامت خود در جزیره کیش در این هتل بوده اند از هتل های محبوب به شمار میرود و این موضوع از خدمات عالی و امکانات فوق العاده و البته پرسنل ماهر و کارآزموده این هتل،نشات میگیرد. هتل داریوش با وسعت ۱۲ هکتاری خود شامل ۱۸۴ سوئیت و واحد مجهز اقامتی میباشد.

هتل داریوش کیش


امکانات رفاهی همچون دریاچه اختصاصی، برخورداری از انواع زمین های بازی نظیر تنیس و … سالن بدنسازی، غواصی، سالن بیلیارد، تور بازدید از پارک دلفین ها(دلفیناریوم کیش) و باغ پرندگان کیش و… این هتل را به یکی از جاذبه های گردشگری کیش مبدل کرده است.


-امکانات هتل داریوش کیش:
-کافی شاپ و رستوران با بهترین کیفیت سرویس دهی
-استخر روباز
-استخر و جکوزی رایگان
-آرایشگاه زنانه
-ترانسفر فرودگاهی
-پارکینگ اختصاصی با گنجایش ۱۲ خودرو
-اینترنت پرسرعت رایگان
-اقامت رایگان برای کودکان زیر ۷ سال
آدرس هتل داریوش: کیش، میدان داریوش، هتل بزرگ داریوش کیش

هتل شایان کیش:


همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم هتل شایان کیش با توجه به تجربه و رضایت مسافران و گردشگران از بهترین هتل های ۵ ستاره کیش میباشد و در صدر این رتبه بندی قرار میگیرد.
هتل شایان کیش از هتل های اصیل با قدمتی ۵۰ ساله میباشد که در ۴ طبقه شامل ۱۹۵ واحد اقامتی و سوئیت با چشم انداز بی نظیر ساحل و دریای نیلگون خلیج فارس است.

هتل شایان کیش - هتل های ساحلی کیش


موقعیت مکانی ویژه هتل شایان که در یکی از معروف ترین مناطق کیش است دسترسی به جاذبه های گردشگری و مراکز مهم تجاری جزیره را برای مسافران آسان میکند. افزون بر این نکات، هتل شایان کیش در فاصله اندک و روبه روی بزرگترین اسکله تفریحی کیش واقع شده است که همین امر، مزیت های این هتل را دوچندان میکند.


-امکانات هتل شایان کیش:
-سالن بیلیارد
-استخر روباز
-چایخانه سنتی
-سالن کنفرانس اداری
-اقامت رایگان برای کودکان خردسال زیر پنج سال
-خدمات تشریفاتی اعم از ترانسفر فرودگاهی
-اجاره خودروی شخصی بدون راننده
-انواع رستوران
-مرکز اسپا و سالن بدنسازی
-نگهداری از کودک
آدرس هتل شایان: جزیره کیش، میدان ساحل، هتل شایان

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

رزرو هتل کیش

تور کیش از تهران

تور چارتری کیش

هتل های ۵ ستاره کیش

بهترین هتل های کیش

هتل های کیش روبه دریا

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها