جام ملت های آسیا

جام ملت های آسیا در امارات+تور جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

دی و بهمن امسال کشور امارات میزبان بزرگترین رویداد فوتبالی قاره پهناور آسیاست. فدراسیون فوتبال امارات در نظر دارد این بازی ها را در هشت ورزشگاه از چهار شهر مختلف این کشور برگزار کند. برای آشنایی بیشتر با امارات و شهرهای میزبان جام ملت های آسیا با مجله گردشگری بلیط اینجا همراه باشید.

جام ملت های آسیا

 

ابوظبی

ابوظبی جزو اصلی ترین میزبان های هفدهمین دوره از جام ملت های آسیا است. مهم ترین استادیوم جام هفدهم، ورزشگاه زاید اسپورت سیتی است چون این استادیوم هم حدود ۴۳۰۰۰ نفر ظرفیت دارد و هم میزبان بازی های افتتاحیه و فینال مسابقات است.

جام ملت های آسیا

 

دومین ورزشگاه ابوظبی برای میزبانی جام ملت های آسیا محمد بن زاید است که از لحاظ ظرفیت و گنجایش دست کمی از اسپورت سیتی ندارد و حدودا ۴۲۰۰۰ نفره است. قرار است تیم ایران اولین بازی خود در این جام را روز هفدهم دی مقابل یمن، در این ورزشگاه برگزار کند.

جام ملت های آسیا

 

سومین و کوچکترین میزبانی که ابوظبی برای این دوره در نظر گرفته است، استادیوم آل نهیان میباشد. این ورزشگاه ۱۲۰۰۰ نفر ظرفیت دارد و میزبان  بازی دوم تیم ایران مقابل تیم ویتنام در روز بیست و دوم دی خواهد بود و به این ترتیب تیم ملی از شروع مسابقات تا پایان بازی دوم خود از ابوظبی خارج نمیشوند پس با یک برنامه ریزی ساده میتوانید همراه با ملی پوشان ایران، از ابوظبی و امارات در طول مسابقات لذت ببرید.

جام ملت های آسیا

 

دبی

این شهر با دو استادیوم از شهرهای میزبان مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۹ است. اولین ورزشگاه که گنجایش ۱۸۰۰۰ نفری دارد، ورزشگاه آل راشد است. و دیگری استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری آل مکتوم است که نه تنها برای ما یادآور خاطرات شیرین برد ایران مقابل کره جنوبی است بلکه در بیست و ششم دی ماه هم میزبان بازی ایران در مقابل عراق است که آخرین بازی این دو تیم در مرحله گروهی این دوره از جام است.

جام ملت های آسیا

 

العین

این شهر هم مثل دبی دارای دو ورزشگاه برای میزبانی از هفدهمین دوره جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ است. اولین ورزشگاه این شهر با گنجایش ۲۶۰۰۰ نفر هزاع بن زاید نام دارد که بسیار زیبا و پیشرفته است.

جام ملت های آسیا

 

دومین استادیوم این شهر شیخ خلیفه بن زاید میباشد که ۱۶۰۰۰ نفر ظرفیت دارد.

جام ملت های آسیا

 

شارجه

شهر زیبای شارجه هم مانند ابوظبی، العین و دبی دارای استادیوم هایی برای میزبانی از جام ملت های آسیا است. استادیوم ۱۱۰۰۰ نفری شارجه معمولا میزبان بازی های خانگی تیم فوتبال الشارجه در لیگ داخلی امارات است ولی این بار خود را برای بازی های بزرگ تر و مهمان هایی از راه های بسیار دورتر آماده کرده است.

جام ملت های آسیا

 

 

کشور امارات با این شهر ها و جاذبه های گردشگری زیبا به خودی خود مقصد هیجان انگیزی برای سفر و گردشگری است؛ حالا به آنها فوتبال جام ملت ها، برد تیم ملی ایران و همچنین فصل زمستان را اضافه کنید، کمتر آدم فوتبالی یا حتی اهل سفر در مقابل این معجون وسوسه انگیز مقاومت میکند!

تور جام ملت های آسیا

بلیط اینجا با ارائه تور امارات برای جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ این فرصت را برای علاقمندان فراهم کرده است تا بتوانند با قیمت مناسب و بهترین کیفیت خدمات به امارات سفر کنند. برای اطلاع از شرایط و قیمت تور با کارشناسان ما تماس بگیرید .

تلفن : ۹۸۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰+

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها