تور باتومی 2023

تور باتومی ۱۴۰۱ | تورهای خارجی ۱۴۰۱

“معرفی تور باتومی”


از مهمترین شهرهای توریست پذیر گرجستان ، شهر باتومی می باشد که برای گردشگران و جهانگردان بسیاری، حائز اهمیت و توجه است.
مدت هاست که تور باتومی میان گردشگران ایرانی و طرفداران تورهای خارجی جایگاه مهمی پیدا کرده و مقصد منتخب دوست داران گردش در کشور گرجستان است.
این میزان از توجهات به سمت تور باتومی ۱۴۰۱، احتمالا شمارا کنجکاو میکند که علت آن چیست؟
یکی از علل مهم در پاسخ به این سوال، عدم نیاز این تور به اخذ ویزای گرجستان میباشد که از مهمترین موضوعات در هر سفر خارجی است و ازین رو سفر به گرجستان را آسان تر و طرفداران آن را بیشتر کرده است.

چراکه دیگر احتیاجی به دریافت ویزا نیست و میتوانید در کمترین زمان، اقدام به رزرو تور باتومی کنید و بهترین ایام را برای خود در سفر به باتومی رقم بزنید.
در تعریف تور باتومی باید گفت که سفری کامل و بدون نقص را تجربه خواهید کرد، شما با شهری توریستی مواجه هستید که معماری آن مشابه شهر تفلیس گرجستان است، شهری با همان جشن‌ ها و شب ‌نشینی‌ های مهیج و مناظر شگفت انگیز که در آب و هوایی خنک و مطبوع، میزبانی بسیار عالی برای گردشگران و مسافران باتومی میباشد‌.

افزون بر این، شما در یک شهر ساحلی بی نظیر با مناظر خیره کننده و سواحل حیرت انگیز صخره‌ ای قدم خواهید گذاشت که مجموع اینها جذابیت تور باتومی را دوچندان خواهند کرد!
خبر خوب در مورد تور باتومی این است که تور باتومی به صورت مستقیم از اغلب شهرهای ایران، برگزار می ‎شود، در نتیجه شما به راحتی و بدون کمترین دغدغه ای می ‎توانید اقدام به رزرو تور باتومی کنید.

“موقعیت جغرافیایی شهر باتومی”


شهر ساحلی باتومی که رتبه دومین شهر بزرگ گرجستان را به نام خود کرده است، در جوار دریای سیاه و بخش جنوب غربی گرجستان قرار گرفته است و دارای ۱۷۰ هزار نفر جمعیت میباشد.

“شرایط آب و هوایی باتومی”


همانگونه که ذکر کردیم شهر باتومی منطقه ای ساحلی می باشد و به همین جهت است که دارای آب و هوایی نیمه مرطوب است. این شهر در فصل تابستان، شرایط جوی گرم و با شروع فصل زمستان آب و هوایی سرد را تجربه میکند اما جالب است بدانید که با وجود برودت هوا در فصل سرد سال، خبری از بارش های سنگین برف نیست. در عوض بارش باران در این شهر زیبا کم نیست و بارش سالانه آن نزدیک به ۲۵۶۰ میلی متر میباشد علاوه بر این، رطوبت هوای باتومی نیز حدود ۸۰ درصد می باشد و مجموع این شرایط آب و هوایی، موجب بوجود آمدن باغ های تماشایی و پدید آمدن طبیعتی بی نظیر در این شهر شده است.

معرفی شهر باتومی گرجستان

“بهترین زمان سفر به باتومی”


از آنجایی که باتومی دارای تابستان های گرم و زمستان های سرد است، بنابراین اگر علاقه چندانی به هوای گرم ندارید پیشنهاد ما به شما برای رزرو تور باتومی،فصل زمستان است؛ اما اگر با گرمای هوا مشکل چندانی ندارید و از تفریحات تابستانه لذت میبرید، فصل تابستان بهترین گزینه برای شماست. با توجه به اینکه باتومی یک شهر ساحلی است پس توجه داشته باشید که از تفریحات آبی و تابستانی باتومی غافل نباشید چراکه در فصل زمستان از این تفریحات مهیج، خبری نیست. البته برخی بر این باورند که معتدل ترین زمان ها برای سفر به باتومی که هم جذابیت های تابستان را داشته باشد و هم دارای آب و هوایی مطبوع باشد، فصل بهار و پاییز است. لازم به ذکر است که در این زمان ها دمای هوا در باتومی تقریبا به تعادل رسیده و این امکان، فراهم است تا نهایت لذت را از سفر به باتومی ببرید.

“مدارک لازم جهت رزرو تور باتومی”


-کپی پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار

-کارت واکسن دیجیتال ( با تاییدیه تزریق حداقل ۲ دوز واکسن معتبر از نظر این کشور)

-ارائه گواهی تست منفی PCR

“چگونه به گرجستان سفر کنیم”


-تور زمینی باتومی:


تور زمینی باتومی از آن جهت که به مراتب، هزینه کمتری نسبت به تور هوایی باتومی دربردارد همواره مورد توجه علاقمندان سفر به گرجستان بوده است. تور زمینی باتومی به دو طریق برگزار میشود: تور باتومی با اتوبوس و تور باتومی با قطار.
اگر انتخاب شما تور باتومی با اتوبوس است، باید بدانید که مبدأ اتوبوس های باتومی، شهر تهران است که البته این اتوبوس ها در شهر تبریز، توقف کوتاهی خواهند داشت؛ بنابراین شرایط رزرو تور باتومی با اتوبوس از شهر تبریز نیز فراهم است که در این شیوه، باید پیش از شروع سفر از تبریز، با شرکت اتوبوسرانی این شهر هماهنگ باشید و روز سفر به ترمینال مرکزی تبریز مراجعه کنید. در طی این تور بعد از رسیدن به مرز بازرگان ( مرز میان ایران و ترکیه) به سمت گرجستان حرکت خواهید کرد. چنین توری برای شهر تفلیس نیز امکان پذیر است و شما میتوانید تور تفلیس با اتوبوس را نیز رزرو کنید.

و اما تور زمینی باتومی با قطار، که مسیر ریلی این سفر از مبدا ایران به مقصد گرجستان از شهرهای زیادی می گذرد. اگر امکان سفر های زمینی را دارید، چنین فرصتی را قطعا باید غنیمت بشمرید و زیبایی های طول مسیر را از نزدیک تماشا کنید و نهایت لذت را از همان ابتدای سفر ببرید. در این شیوه مسافرتی، شما میتوانید از بین دو مسیر، یکی را انتخاب کنید.
اولین مسیر از تهران، باکو، تفلیس می گذرد و دومین مسیر از تهران، ایروان، تفلیس عبور خواهد کرد.

-تور هوایی باتومی:


تور هوایی باتومی نیز از طرفداران زیادی برخوردار است. تا به حال فرآیند تورهای هوایی گرجستان به این صورت بوده که شما در ابتدا وارد شهر تفلیس می شوید و از آنجا به وسیله اتوبوس، راهی شهر باتومی خواهید شد. توجه داشته باشید که به این خاطر که تعداد ایرلاین هایی با پرواز مستقیم به مقصد باتومی محدود است، در نتیجه‌ تور باتومی ۱۴۰۱ هوایی به تناسب، گران تر خواهد بود.
ایرلاین های قشم، قطر، تابان و ترکیش ایرلاینز در مسیر ایران – گرجستان فعالیت دارند.

“اطلاعات مورد نیاز در سفر به باتومی”

-پیش شماره : ۹۹۵+

-اختلاف ساعت با ایران : ۳۰

-واحد پول : لاری

-شماره تماس با اورژانس : ۱۱۲

-شماره تماس با آتش‌نشانی : ۱۱۲

-مدت زمان پرواز : حدود ۲ ساعت

-نیاز به ویزا : ندارد

-زبان رسمی : گرجی

-شماره تماس با پلیس : ۱۱۲

-مذهب : مسیحی

تور باتومی 1401

“بهترین هتل های ۵ ستاره باتومی”


اگر تصمیم دارید در سغر به باتومی، اقامتی لوکس را تجربه کنید، بهترین پیشنهاد برای شما رزرو هتل های ۵ ستاره باتومی میباشد. با اقامت در هتل های ۵ ستاره باتومی می توانید به بهترین امکانات دسترسی داشته باشید و لحظات خوشی را تجربه کنید.
از معروف ترین هتل های ۵ ستاره باتومی باید از هتل شرایتون، هتل رادیسیون، هتل ویندهام و هتل دیوان سوئیت نام برد.

“بهترین هتل های ۴ ستاره باتومی”


اگر شرایط پرداخت هزینه های سنگین را ندارید و یا اولویت شما اقامت در هتل های پنج ستاره و دسترسی به تجهیزات کامل اقامتی نیست، هتل های ۴ ستاره باتومی می توانند به شما کمک کنند تا ضمن کاهش هزینه ها، اقامت خوبی را تجربه کنید.
از بهترین هتل های ۴ ستاره باتومی باید به هتل دریم لند اوآسیس، هتل آی سی، باتومی ورلد پالس و ادمیرال اشاره کرد.

“بهترین هتل های ۳ ستاره باتومی”


هتل های ۳ ستاره از آن دست اقامتگاه ها هستند که ضمن هزینه متوسطی که دارند، می توانند اقامتی با کیفیت مناسب را به شما ارائه کنند.
از بهترین هتل های ۳ ستاره شهر باتومی باید به هتل پارک، هتل بوتیک، هتل آمیرانی و هتل لایت پلاس اشاره کرد.

“بهترین هتل های ۲ ستاره باتومی”


اگر بودجه محدودی دارید، هتل هایی با هزینه های کمتر و امکانات مناسب نیز در اختیار شما هستند؛ البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که هتل های ۲ ستاره امکانات چندانی به شما ارائه نخواهند داد. از بهترین هتل های ۲ ستاره باتومی می توان از هتل هایی چون هتل اکاترین، هتل فور سیزن و هتل لوریا نام برد. البته باید گفت که این هتل ها براساس نظر مسافرانی که در آنها اقامت داشته اند، جزء بهترین هتل های دو ستاره باتومی شناخته میشوند.

“بلیط اینجا” آماده ارائه خدمات رزرو تور باتومی به شما همراهان عزیز میباشد؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان “بلیط اینجا” در ارتباط باشید.

  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  09013119036
  • پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
  • هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها