اصفهان

بهترین رستوران های اصفهان کجا هستند؟

در این مطلب مجله ی گردشگری بلیط اینجا قصد داریم بهترین رستوران های اصفهان را برای شما معرفی کنیم. برای خرید بلیط هواپیما تهران اصفهان و یا رزرو بلیط قطار اصفهان می توانید به وبسایت بلیط اینجا مراجعه کنید.

رستوران پتینه

در این رستوران پیتزا پیدا نمیشود اگر میخواهید پیتزا میل کنید به این رستوران نروید. در منوی رستوران پتینه انواع و اقسام برگر های خوشمزه و اتیک های لذیذ دیده میشود. در این رستوران بهترین همبرگرهای زغالی را میتوانید سفارش دهید و لذت ببرید، با وجود قیمت بالاتر غذاهای این رستوران ارزش تجربه کردن غذاهای باکیفیت آن را دارد. در بلوار هزار جریب اصفهان قرار گرفته است.

بهترین رستوران های اصفهان

رستوران خوان گستر

این رستوران که بین مردم اصفهان محبوب است در خیابان جلفا قرار گرفته است. رستوران خوان گستر میز اردر پر و پیمانی دارد و همچنین غذاهای ایرانی و هم خاجی سرو میشود و بر روی دیوار هایش عکس های استادان موسیقی ایرانی جای گرفته است. میتوان در کوه های جلفا قدم زد و بعد غذای خود را در خوان گستر میل کرد. در این رستوران کباب و چلو ماهی و خورشت ماست خوبی میشود خورد. شعبه دیگر خوان گستر در سیتی سنتر اصفهان است و نسبت به شعبه ی جلفا که در سال ۱۳۷۵ شروع به کار کرد جدیدتر است و روبه روی ورودی جنوبی سپاهان شهر در اتوبان شهید دستجردی قرار گرفته. د

خوان گستر

رستوران جارچی باشی

در خیابان سپه بعد از بازار بزرگ حکیم و نزدیک هتلهای اصفهان قرار گرفته است. این رستوران حمام تاریخی عصر صفوی و پر از حوضچه و فواره و طاق نماهای تودرتو است، وقتی در آنجا غذا میخورید صدای دلنشین آب را میشنوید. تا قبل از سال ۱۳۸۲ با کاربرد حمام هنوز مورد استفاده بود ولی بعد اینکه امکاناتش فرسوده شد در آنجا م بسته شد و در سال ۱۳۸۲ شروع به بازسازی کرد تا اینکه در سال ۱۳۹۰ به عنوان رستوران از گردشگران استقبال کرد. غذاهای منوی جارچی باشی که بریانی و ماهی و میگو و … است همه در ظروف مسی آورده میشود. یک ویژگی دارد اینکه بعد از سرو غذا میتوتنید در میدان نقش جهان که همان نزدیک است پیاده روی کرد.

بهترین رستوران های اصفهان

رستوران زاگرس

چشم انداز این رستوران بسیار فوق العاده است به دلیل اینکه در پارک کوهستانی صفه و در بالای کوه قرار گرفته است. مسافران ایرانی و خارجی زیادی در طول روز به این رستوران می آیند به این خاطر که هوای پاک و غذاهای خوشمزه و متنوعی دارد. بهتررین غذای این رستوران برای سفارش چلوکباب مخصوص زاگرس است که طرفداران زیادی هم دارد.

زاگرس

رستوران گردان هتل آسمان

از اسمش پیداست روی بام هتل آسمان قرار گرفته است و ویژگی این رستوران نسبت به بقیه رستوران ها این است که یک ویوی ۳۶۰ درجه از شهر اصفهان را پیش رویتان میگذارد، پس میتوانید هم از غذا لذت ببرید هم منظره ی زیبای شهر اصفهان. در این رستوران هم غذاهای ایرانی سرو میشود و هم غذاهای فرنگی.

بهترین رستوران های اصفهان

رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های اصفهان است. از امکانات این رستوران می‌توان به اجرای موسیقی زنده است که باعث می‌شود در آرامش غذاتونو میل کنید. منوی غذایی این رستوران شامل بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی است و همچنین اگر به رستوران شهرزاد اصفهان رفتین، سالاد بار این رستوران را از دست ندهید.
آدرس : چهار باغ عباسی، خیابان عباس آباد

اصفهان

رستوران آرک

یکی دیگر از بهترین رستوران های اصفهان، رستوران آرک است که در خیابان مشهور و باکلاس جلفا در کوچه کلیسای وانک می‌باشد. به همین علت بسیاری از توریست ها پس از بازدید از کلیسای زیبای وانک برای غذا خوردن رستوران ارک را انتخاب می‌کنند. اگر در فصل تابستان به این رستوران بروید می‌توانید در حیاط دلباز و با صفای آن را برای غذا خوردن انتخاب کنید در غیر این صورت فضای داخلی رستوران، فضایی دوست داشتنی و جذاب برای غذا خوردن دارد. رستوران آرک جزو لوکس ترین هتل های اصفهان است و به همین دلیل قیمت غذاها نسبتا بالا و گران است و حتی باید قبل از مراجعه به رستوران از قبل رزرو کنید. منوی غذایی این رستوران شامل چلو کباب، برنج ایرانی و خوش عطر و بو، غذاهای مدیترانه‌ای و حتی گیاهی را هم به مشتریان خود ارائه می‌کند.

آرک

آدرس: اصفهان، جلفا، کوچه کلیسای وانک، رستوران آرک

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساحل
1 سال قبل

شهرزاد رو رفتم خوب بود

فاطمه ناصریان
ویرایشگر
پاسخ به  ساحل
1 سال قبل

ممنون از اشتراک گذاری تجربه‌تون

سید
سید
4 سال قبل

رستوران جارچی خیلی رستوران خوبیه

علی
علی
4 سال قبل

غذاهای رستوران زاگرس واقعااااا خوشمزه ان

هلیا
هلیا
4 سال قبل

من از رستوران شهرزاد واقعا خاطره خوبی دارم و هر دفعه میرم اصفهان به این رستوران میرم
البته غذاهاشونم خیلی خوشمزس

مهسا
مهسا
4 سال قبل

رستوران های اصفهان واقعا خوشگلن