هتل های کیش

بهترین هتل های کیش + آدرس

هتل پارمیدا کیش

در لیست بهترین هتل های کیش بر اساس امتیاز دومین رتبه را به دست آورده است. اگر به قصد خرید کردن به کیش سفر میکنید حتما این هتل را انتخاب کنید چون به مراکز خرید نزدیک است. این هتل به دلیل نظافت و برخورد درست پرسنل بسیار معروف شده است.  امتیازات دیگر این هتل استخر تمیز و سونا و جکوزی، زمین تنیس است که باعث می شود اولین انتخاب برای مسافران باشد.

هتل پارمیدا کیش

آدرس هتل پارمیدا کیش:

کیش، خیابان رودکی، جنب ساختمان دیپلمات

هتل گراند کیش

این هتل ۳ ستاره در لیست بهترین هتل های کیش انتخاب چهارم مسافران است . مسافرانی در این هتل اقامت دارند با مقایسه خدمات و هزینه های پرداختی از اقامت خود بسیار رضایت دارند. یکی از ویژگی های بارز این هتل نزدیکی به سواحل و دسرسی آسان به شهر است.

هتل گراند کیش

آدرس هتل گراند کیش:

کیش، بلوار موج و دریا، روبه روی بازار ونوس

هتل پارمیس کیش

از فعالیت این هتل که یکی از محبوبترین هتل ها برای مسافران است ۱۱ سال میگذرد و در لیست بهترین هتل های کیش به ترتیب هتل پارمیس در مقام سوم قرار گرفته است. هتل پارمیس به دلیل امکاناتی مانند رستوران، استخر و سونا و جکوزی، سالن بیلیارد و بازی های کامپیوتری مانند هتل های ۵ ستاره است و مسافران در آن احساس کسالت نمیکنند. از بهترین ویژگی های این هتل این است که همزمان که اتاقتان را رزرو کرده اید ناهارتان هم رزرو شده است.

هتل پارمیس کیش

آدرس هتل پارمیس کیش:

کیش، میدان پردیس

هتل ترنج کیش

اکثر مردم عکس های هتل های روی آب مثل مالدیو را مشاهده کرده اند ولی امکان سفر به این سواحل برای همه مهیا نمیشود ولی شما میتوانید این تجربه را در هتل ترنج کیش که از سال ۹۴ در جزیره کیش ساخته شده است به دست بیاورید. این هتل به دلیل معماری متفاوت و خدمات خیلی خوبی که دارد توانسته است نظر مسافران را جلب خود کند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج در دو فاز ساخته شده است که فاز اول آن سوئیت هایی روی آب است و تجربه اقامت روی دریا را برای مسافران به ارمغان می آورد . فاز دوم این هتل یک ساختمان ۴ طبقه و ساحلی است که هنوز ساخت آن تمام نشده است. مسافران هتل ترنج در هنگام اقامت در این هتل میتوانند از سالن بازی های ساحلی و زمین دوچرخه سواری هتل، رستوران ها، کافه ها و لمکده سنتی استفاده نمایند که به بهتربن نحو از شما پذیرایی میکنند.

آدرس هتل ترنج کیش:

کیش، میدان جاسک، ابتدای جاده جهان مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

سفر به کیش با بلیط اینجا:

خرید بلیط هواپیما کیش و بلیط چارتر کیش

تور کیش

برای اطلاع از شرایط و رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها