بهترین کتاب های راهنمای سفر که قبل از سفر باید بخوانید

لونلی پلانت، راهنمای شماره یک دنیا

انتشاراتی که ادعا می‌کند بهترین راهنمای سفر مقاصد گردشگری جهان است. لونلی پلانت که به معنی سیاره تنهاست مشهور ترین کتابهای راهنمای سفر را در کل جهان دارد. در این کتاب ها جاذبه های گردشگری، اطلاعات بازدید و قیمت ورودی، ساعت بازدید، اقامتگاه ها و هتل و هاستل، آدرس مکان های مختلف، دسترسی به شهرها و هر آن چه که یک گردشگر نیاز دارد تا با هزینه کم و به تنهایی به کشور غریبه سفر کند به طور دقیق توضیح داده شده است.

آدرس وبسایت : www.lonelyplanet.com

در ادامه می توانید کتاب راهنمای لونلی پلانت ایران را دانلود کنید

کتاب راهنمای سفر

مجموعه کتابهای مون، صرفه جویی در وقت و هزینه

تخصص این مجموعه کتاب ها در زمینه اطلاعات محلی در کشورهای آمریکایی، آسیا و اقیانوسیه است .کتاب های انتشارات مون طی تغیراتی که اخیرا داشته اند خلاصه تر شده اند و کاملا مناسب افرادی است که وقت زیادی برای مطالعه ندارند. همچنین با نکات و اطلاعاتی که ارائه میدهند در صرفه جویی هزینه های سفر بسیار موثر اند. نکته جالب کتاب های مون این است که مسیر های سفر را پیشنهاد می دهند تا در زمان کم هم بتوانید از مهم ترین جاذبه های گردشگری مقصد خود دیدن کنید و بدین صورت از وقت خود بهترین استفاده را می برید.

آدرس وبسایت : moon.com

کتاب راهنمای سفر مون

نشنال جئوگرافیک تراولر

نشنال جئوگرافیک با مستند های زیبا و فوق العاده مشهور شد. اما بهتر است بدانید در زمینه تهیه و نشر کتاب نیز فعال است. این کتاب ها با اطلاعات چکیده، مسیر های پیشنهادی و عکس های با کیفیت و زیبا میتواند راهنمای سفر خوبی برای شما باشد.

آدرس وبسایت : www.nationalgeographic.com

کتاب های راهنمای سفر ریک استیو، یک جهانگرد واقعی

ریک استیو که شاید از همه مردم دنیا بیشتر سفر کرده باشد ، تجربیات و اطلاعات سفر های خود را به صورت کتاب درآورده است.این مجموعه کتاب برای افرادی که به دنبال اطلاعات کاربردی هستند و در عین حال به سفر نامه ها علاقه دارند بهترین انتخاب است.

آدرس وبسایت : www.ricksteves.com

سفرنامه و راهنمای سفر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها