بلک فرایدی - بلک فرایدی 2021 ترکیه - بلک فرایدی استانبول 2021

بلک فرایدی استانبول ۲۰۲۱

زمان دقیق بلک فرایدی ۱۴۰۰

بلک فرایدی استانبول در روزهای آخر نوامبر سال میلادی در آخرین لحظات سال ۲۰۲۱ و البته نزدیک به کریسمس برگزار میشود؛ این تاریخ در تقویم شمسی روز ۵ آذر است. اگر قصد خرید از بهترین مراکز فروش و معتبر ترین و مشهور ترین مارک های ترک و اروپایی را در این حراج عظیم دارید مراقب باشید از تور استانبول جا نمانید.

جهت دریافت مشاوره برای رزرو بلیط استانبول در تاریخ برگزاری بلک فرایدی با بلیط اینجا تماس بگرید.


با وجود اینکه روز جمعه سیاه تنها منحصر به استانبول نیست و در شهرهای دیگر در سطح جهان نیز، شاهد برگزاری این آفر عظیم هستیم اما بلک فرایدی استانبول همچنان از شور فراوان تری برخوردار است و در این روز، هجوم جمعیت غیر قابل کنترلی را به سمت ورودی مراکز و هایپرهای بزرگ فروشگاهی، شاهد خواهیم دید.


از جمله تفاوت ها و البته مزیت های بلک فرایدی استانبول، باید به مدت زمان دایر بودن این حراج در استانبول اشاره کرد. این آفر و حراج پرهیاهو در بازه زمانی یک هفته در این شهر برپاست و هر روز میزبان حجم زیادی از گروه خریدارانی است که به این مراکز مراجعه میکنند و رقابتی پر سر و صدا بر سر مالک شدن کالای مورد نظرشان به پا میکنند.

بلک فرایدی - بلک فرایدی استانبول - بلک فرایدی ترکیه - بلک فرایدی 2021 - بلک فرایدی چیست

“بلک فرایدی ۲۰۲۱ استانبول”


اگر به دنبال مقصدی مناسب با شرایط مطلوب برای خرید محصولات هستید هرگز بلک فرایدی استانبول را از دست ندهید چراکه استانبول، بهترین انتخاب برای خریدارانی است که طرفدار برندهای معتبر و معروف جهانی آن هم با نصف قیمت هستند. از جمله دلایل انتخاب استانبول به عنوان مقصدی برای رساندن خود به بلک فرایدی، رفت و آمد سریع و بی دغدغه است. از آن جهت که سفر به این کشور، نیازمند اخذ ویزا نبوده و بدون صرف هزینه های سنگین می توانید خود را به آن برسانید، انتخاب استانبول برای شما اولویت خواهد داشت.


در کنار این موضوع، باید به محیط جذاب استانبول هم اشاره کرد که فرصت وسوسه برانگیزی برای بازدید از دیدنی های طبیعی و تاریخ آن در حین رسیدن به بلک فرایدی خواهید داشت. در نتیجه متوجه میشویم که استانبول گزینه بسیار مناسبی برای شرکت در بلک فرایدی است به ویژه اینکه استانبول، لقب شهر خرید را به خود گرفته است.


از آنجایی که استانبول دارای تنوع در بین کالاها و محصولات موجود در فروشگاه ها از هر برندی را می باشد پس طبیعی است که این موضوع مزیتی بزرگ برای این منطقه باشد؛ پس با انتخاب استانبول برای حضور در یک بلک فرایدی بی نظیر و منحصر به فرد، میتوانید بهشتی از مجموعه کالاها و محصولات بنام و لوکس را تصور کنید که با آن مواجه هستید در حالی که با حداقل هزینه میتوانید آنچه نیاز دارید را تهیه کنید. البته به شرط آنکه در این رقابت سخت موفق به دست یابی به کالای مد نظر خود شوید.

بلک فرایدی ترکیه - بلک فرایدی استانبول 2021 - بلک فرایدی ترکیه 2021

تخفیفات بلک فرایدی چه مدت طول میکشد؟


این موضوع به صورت قطعی برای تمام مارک ها و برندهای محصولات تعریف نمیشود اما اکثر محصولات،شامل تخفیفات بلک فرایدی در بازه زمانی یک هفته از زمان آغاز به خریداران ارائه میشوند. این بازه زمانی از آخرین جمعه سال آغاز میشود؛ جمعه سیاهی که به عنوان جمعه افسانه ای میان اهالی استانبول و ترکیه و البته دیگر خریداران از کشورهای دیگر خوانده میشود. این جشنواره حراجی با زمانی که در اختیار خریداران قرار میدهد شانس بیشتری برای رسیدن به محصول مورد نظر را به آنها هدیه میدهد و کمتر کسی از این فرصت استثنائی، ناکام خارج میشود.

آیا امکان خرید آنلاین در بلک فرایدی وجود دارد؟


با توجه به نیاز بازار و البته با در نظر گرفتن دغدغه های موجود و موانعی که بر سر راه مسافران خارجی که با نیت شرکت در بلک فرایدی به ترکیه و استانبول سفر میکنند و نه تنها مسافران بلکه اهالی ترکیه نیز با مشکلاتی مواجه بوده اند؛ سایت هایی از جمله آمازون وارد کار شدند و دست به اقدامی موثر زدند.

این وب سایت ها شانس شرکت در بلک فرایدی را حتی از دور دست ها امکان پذیر کردند و البته خبر بهتر، ورود برخی از وب سایت های ایرانی به این حوزه است. در نتیجه از هر کجای ایران که هستید و علاقمند به شرکت در این روز خاص هستید و مایلید شانس خود را امتحان کنید و البته شرایط شرکت حضوری در این روز را ندارید میتوانید با استفاده از این وب سایت های باب شده، خود را به بلک فرایدی برسانید.

بلک فرایدی استانبول 2021 - تور استانبول - بلک فرایدی چه زمانی است؟

برای شرکت در بلک فرایدی به چه کشورهایی میتوان سفر کرد؟


با در نظر داشتن اینکه بلک فرایدی امروزه در کشور ها و شهرهای متعددی دایر شده و در حال برگزاری است پس دست شما در انتخاب مقصد باز است. اما اگر اولویت شما مقصدی است که سفر به آن آسان و سریع باشد تور استانبول ۲۰۲۱ بهترین گزینه پیش روی شماست. همچنین تور دبی نیز دارای بلک فرایدی است که از چشم ها تا حدودی پنهان مانده است.


اگر تا به حال در بلک فرایدی شرکت داشته اید و یا تجربه خرید در مراکزی با تخفیف و آفر های بی نظیر را داشته اید خوش حال میشویم نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

تاریخ بلک فرایدی ۲۰۲۱ در ترکیه

بلک فرایدی ۲۰۲۱

حراج بزرگ استانبول

حراج بلک فرایدی

حراج برند های ترکیه

جمعه سیاه ترکیه

بلک فرایدی ترکیه ۲۰۲۱

تور بلک فرایدی استانبول

آپارات بلیط اینجا را از دست ندهید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
samaneh
samaneh
2 سال قبل

سلام ، کاش امکاناتش فراهم بشه که بتونیم تو ایران هم از تخفیف برند ها استفاده کنیم