استرداد بلیط قطارهای نوروزی در آزانس راه توس

استرداد بلیط قطار

شاید برای شما پیش آمده باشد که به هردلیلی ، بعد از خرید بلیط قطار ، از سفر کردن منصرف شده باشید.
امروزه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و آغاز سفرهای نوروزی ، استرداد بلیط ها کمی به سختی انجام می گیرد و گاهی حتی افراد موفق به انجام آن نمی شوند و هزینه ی بلیط آن های سوخت می شود.

جهت استرداد بلیط های قطار و مشکلات عدیده ای که در این خصوص به وجود آمده است ، سامانه گردشگری بلیط اینجا (شرکت راه توس ) ، شرایطی را فراهم آوررده است که پاسخگوی حل مشکلات شما بصورت ؛ استرداد تلفنی از طریق شماره تلفن های ذیل امکان پذیر می باشد :

پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶ ( تلفنی- تلگرام – واتساپ – سروش و … )
تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

و استرداد انلاین از طریق شبکه های مجازی ( واتساپ – تلگرام وسروش و …) و با دریافت شماره کارت ، شماره شبا و یا شماره حساب تمامی بانک ها (ملی – ملت – رسالت – سپه – انصار – سامان و ..) انجام می گیرد و همکاران ما وجه بازگشتی را طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از استرداد، طبق قوانینی که در ادامه ذکر خواهیم کرد ، بصورت انلاین و غیر حضوری برای شما پرداخت خواهند کرد.
در ایام تعطیلات نوروز ، وجه بازگشتی طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت کاری بعد از استرداد ، پرداخت خواهد شد.

ما را صفحات اجتماعی دنبال کنید.

استرداد و بازگشت بلیط قطارهای نوروزی

مقررات ابطال و استرداد بلیط در مراکز فروش :

  • بلیط خریداری شده تا ۱ ساعت بعد از صدور و در صورتیکه قطار مورد نظر حرکت نکرده باشد و مراکز فروش نیز باز باشند ، در مرکز صادر کننده ی بلیط با بازپرداخت کامل بهای بلیط به مسافر ، قابل استرداد می باشد.
  • هنگام استرداد ، بایستی (شماره سریال بلیت‌های صادره)، (شماره تلفن همراه که با آن بلیط ثبت کرده اند و شماره کارت بانکی افرادی که بلیط نام آن ها صادر شده است) همراه خود داشته باشید .
  • جهت استرداد بلیط قطارهای مسافری ، شما می توانید با ارائه کارت شناسایی ( شناسنامه – کارت ملی – گذرنامه ) و مراجعه در ساعت مقرر شده در مراکز فروش بلیط و یا ایستگاه راه آهن در صورتیکه مرکز فروش بلیط در آن وجود داشته باشد ، به استرداد بلیط خود بپردازید و نیازی به مراجعه به مرکز خرید بلیط نیست.
  • – تا ساعت ۱۲ظهر  روز قبل از حرکت قطار،۹۰ % بهای بلیط ، پرداخت می شود.
  • از ساعت ۱۲ ظهر روز قبل از حرکت تا ۳ ساعت مانده به حرکت قطار، ۷۰ % بهای بلیط پرداخت می‌شود.
  • از ۳ ساعت مانده به حرکت تا لحظه‌ی حرکت قطار۵۰ % بهای بلیط پرداخت می‌شود.
  • استرداد بلیط پس از حرکت قطار امکان‌پذیر نمی‌باشد و هزینه بلیط مسافر سوخت می شود.

همچنین مسافران عزیز می توانند استرداد بلیط قطار (شرکت های رجا ، سفیر ، مهتاب ، غذال ، جوپار ، بن ریل ، سبر ، سیمرغ ) هنگام تماس با تلفن ۱۵۳۹
باید در نظر داشت که لزوما باید شماره تماسی را که هنگام خرید در سامانه فروش به ثبت رسانده اند را نزد خود داشته باشند تا کد ارسالی از طریق پیامک را همان لحظه به اپراتور ۱۵۳۹اعلام نمایند.

لازم به ذکر است ، با انجام عملیات استرداد، وجه به حساب فرد واریز خواهد شد.

استرداد بلیط قطارهای نوروزی از سایت بلیط اینجا
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید محمد
سید محمد
2 سال قبل

سلام عالی بود و همچنین مفید