شرایط اجاره خودرو در جزیره کیش

شرایط اجاره خودرو در کیش ۱۴۰۱

“اجاره ماشین در کیش”


از جمله روش های مقرون به صرفه و بی دردسر برای رفت و آمد و گشت زنی در جزیره کیش، اجاره خودرو میباشد. از آنجایی که جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد در کشور ما معرفی میشود بنابراین در آن بهترین فرصت برای رانندگی با لوکس ترین خودروهای روز دنیا نظیر مازراتی و لامبورگینی و ده ها ماشین گران قیمت دیگر، از طریق کرایه خودرو فراهم شده است.

در نتیجه، اجاره خودرو در کیش، راهی برای تجربه نهایت لذت رانندگی با خودروهای لوکس و مدرن در خیابان های آرام جزیره میباشد تابه هر کجای جزیره که میخواهید رفت و آمد کنید.

اجاره هریک از خودروها در جزیره کیش، قوانین مخصوصی دارد و درنتیجه توصیه میشود که پیش از ورود به جزیره، در رابطه با شرایط و مکان مربوط به اجاره خودرو کسب اطلاعات کنید.

در این مطلب از “مجله گردشگری بلیط اینجا” علاوه بر بررسی شرایط اجاره خودروهای لوکس در جزیره کیش مکان های متصدی اجاره خودرو را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

بلیط اینجا همراه شما در سفر! جهت رزرو تور کیش تابستان ۱۴۰۱ و یا اطلاع از خدمات و تفریحات جزیره با کارشناسان بلیط اینجا در ارتباط باشید.

شماره همراه پشتیبانی پرواز :  09013119036
پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
تور داخلی: ۰۹۹۳۴۳۹۳۸۷۷ – ۰۹۳۹۳۱۱۹۰۳۶ تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
ایمیل : mhammad1366@yahoo.com

قیمت اجاره خودرو در کیش

“مزایای اجاره خودرو در کیش”


اگر قصد دارید که با تور کیش به یک تعطیلات عالی بروید و تابستان امسال را برای این سفر انتخاب کرده اید، باید خود را برای گرمای شدید هوا آماده کرده باشید، ازین رو مهمترین مساله باوجود شرایط جوی، رفت و آمد در کیش است، برای این منظور، داشتن خودرو در جزیره میتواند کمک شایانی به آسایش و راحتی شما بکند.

همچنین باتوجه به مدت محدود اقامت، بهترین گزینه برای بهره بردن از تمام لحظاتی که در جزیره هستید، کرایه ماشین خواهد بود تا در کمترین زمان ممکن به مکان های مورد نظرتان که قصد بازدید از آن هارا دارید بروید.

کیش منطقه ای غنی از جذابیت‌های گردشگری و تفریحی در کنار مناظر ساحلی و طبیعی زیباست که بی شک با داشتن برنامه ریزی مناسب میتوانید از تمامی آنها بازدید کنید و سفری هیجان‌ انگیز و رویایی داشته باشید.

اگر نگران هستید که مبادا آسیبی به خودرو وارد شود و مجبور به پرداخت هزینه شوید، باید بگوییم که خیابان‌های کیش خلوت هستند و قوانین راهنمایی و رانندگی به صورت کامل در جزیره اجرا میشود و خلافی صورت نمیگیرد پس با رعایت قوانین رانندگی، مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

رانندگی در کیش

“شرایط و مراحل اجاره خودرو در کیش”


برای سفر به سراسر ایران، این امکان وجود دارد که چنانچه توانایی رانندگی در جاده ها را داشته باشید، سفر با خودروی شخصی را انتخاب کنید اما برای مقاصدی چون جزیره کیش و قشم، انتقال خودروی شخصی به داخل جزیره با دشواری هایی روبه روست و هزینه ای جداگانه دربردارد.

با توجه به چنین شرایطی،بهترین راه حل رنت (اجاره) خوردرو در کیش می باشد. مسافران با توجه به بودجه خود،خودروی مورد علاقه شان را اجاره می کنند و تمام مسیر ها را با خودرویی لوکس در سریع ترین و راحت ترین حالت ممکن، طی میکنند.

شرکت های رنت خودرو در جزیره کیش، مشخص هستند و اجاره خودرو از این شرکت ها روند تعریف شده و مشخصی دارد؛ با این حال بهتر است از قبل، نکات مهم برای سفری راحت و بدون دغدغه را مدنظر داشته باشید.

از مهم‌ترین نکات جهت تأیید صلاحیت شرکت های اجاره خودرو در کیش که حتما باید به آنها دقت داشته باشید، ارائه مجوز رسمی از منطقه آزاد کیش و عضویت در گروه رنت ‌کاران جزیره میباشد.

از سمت دیگر، شرکت انتخاب شده شما باید دفتری مشخص داشته و سوابق کاری آن هم معتبر و ثبت شده باشد. در نتیجه توصیه میشود هرگز برای اجاره خودرو از دفاتر نامعلوم کیش اقدام نکنید.

کرایه ماشین در جزیره کیش

“رنت ماشین با چک و بدون چک”


به منظور اجاره ماشین در کیش، دو راه پیش روی شماست: اجاره ماشین با چک و بدون چک.
اگر راه انتخابی شما چک دادن برای اجاره خودرو میباشد پس باید بدانید که مقدار نوشته شده برروی این برگ چک، متناسب با ارزش ریالی خودروی انتخابی شما خواهد بود و به عنوان ضمانت‌، دریافت می‌ شود. این چک در اغلب موارد، معادل ارزش خودرو نوشته میشود و علاوه بر آن باید مبلغی را تحت عنوان‌ ضمانت خلافی خودرو پرداخت کنید.

پس از اتمام مدت قرارداد، مبلغ ضمانت اولیه به شما عودت داده خواهد شد؛ همچنین مبلغ داده شده به منظور ضمانت خلافی، به مدت یک ماه در اختیار شرکت باقی ‌می ماند تا میزان خلافی تعیین شود،و پس از آن به شما بازگردانده خواهد شد. علت آن هم این است که اعلام خلافی راهنمایی- رانندگی خودرو ها در جزیره کیش پس از گذشت یک ماه میباشد.

اما در صورتی که قصد دارید به روش نقدی به اجاره خودرو در کیش اقدام نمایید، لازم است مبلغی را تحت عنوان ودیعه به شرکت موردنظر پرداخت کنید. این مبلغ با توجه به ارزش خودروی کرایه شده می‌تواند متغیر باشد. همچنین مدارکی باید ارائه دهید که شامل کارت شناسایی و گواهینامه معتبر میباشد.

بدیهی است که درصورت وارد شدن هرگونه خسارتی به خودرو تا زمانی که دست کرایه کننده میباشد، برعهده شخص بوده و هزینه تعیین شده باید توسط فرد اجاره‌ کننده پرداخت شود. البته لازم به ذکر است که پرداخت غرامت بابت خسارت‌ های ناشی از فرسودگی خودرو برعهده شخص کرایه کننده نخواهد بود.

اجاره خودرو در کیش

“مدارک لازم برای اجاره خودرو در کیش”

-اصل گواهینامه رانندگی معتبر.
-اصل کارت ملی.
-پرداخت پول نقد یا دادن چک به عنوان امانت (بین ۲ تا ۱۰ میلیون تومان بسته به ارزش خودروی انتخابی) جهت ضمانت.
-پرداخت مبلغ ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به منظور ضمانت خلافی (پس از استعلام و مشخص شدن عدم خلافی، این مبلغ عودت داده خواهد شد).
-پرداخت هزینه اجاره خودروی مورد نظر به مدت یک روز. (مقدار مبلغ تعریف شده برای اجاره یک روز خودرو ، به نوع ماشین و شرکت اجاره ‌دهنده بستگی دارد).

“قوانین و شرایط کرایه ماشین در کیش”


به منظور اینکه پس از اجاره ماشین در جزیره کیش دچار دردسر نشوید، لازم است یک سری قوانین و مقررات در رابطه با اجاره ماشین را پیش از سفر با تور کیش بدانید تا مجبور به پرداخت هزینه های گزاف نشوید.
در ادامه به بررسی مهمترین قوانین اجاره خودرو خواهیم پرداخت:

۱- متقاضی اجاره خودرو نمی تواند خودروی اجاره شده را به شخص دیگری کرایه داده و واگذار کند؛ چنانچه این خطا صورت بگیرد و خسارتی به ماشین وارد شود، اجاره کننده اول، موظف به پرداخت هزینه‌ های تعمیر و خسارت خواهد بود.

۲- درصورتی که ماشین احتیاج به تعمیر داشته باشد، اجاره کننده باید موضوع را به شرکت اجاره دهنده هرچه زودتر اطلاع دهد. دقت کنید که در صورت بروز خرابی در خودرو هرگز اقدام به تعمیر خودسرانه آن نکنید و حتما این مورد را به شرکت مربوطه اطلاع دهید.

۳- چنانچه حادثه ای نظیر تصادف برایتان رخ داد سریعا با شرکت اجاره دهنده خودرو تماس بگیرید و هرگز خودسرانه خوردرو را به تعمیرگاه انتقال ندهید؛ علاوه بر این توصیه میکنیم پلیس منطقه را هم درجریان قرار دهید.

۴- رانندگان، اجازه ورود خودرو به کنار ساحل و جاده ‌های خاکی را ندارند.

۵- چنانچه تصمیم گرفتید که ماشین را برای مدت زمان بیشتری در اختیار داشته باشید، لازم است با موافقت شرکت اجاره دهنده خودرو، مدت اجاره خودرو را تمدید کنید.

۶- در مواقعی که از ماشین استفاده نمی کنید، آن را در پارکینگ پارک کنید تا آسیبی به آن وارد نشود، چرا که مسئولیت ماشین با شخص اجاره کننده میباشد.

۷- اجازه انجام حرکات نمایشی با ماشین اجاره ‌ای را نخواهید داشت.

۸- ایجاد تغییر در سیستم فنی ماشین، ممنوع است.

۹- شخص اجاره کننده، موظف است تا ماشین را در روز و ساعت تعیین شده در قرارداد به شرکت بازگرداند.

۱۰- به ازای هر یک ساعت تاخیر باید ۱۰ درصد از اجاره بها را به عنوان خسارت پرداخت کنید. همین طور اگر تاخیرتان در تحویل ماشین به شرکت به ۳ ساعت برسد، باید اجاره یک روز کامل را پرداخت کنید.

۱۱- در زمان تحویل خودرو، فضای داخل و بدنه ماشین باید تمیز و سالم باشد. در غیر این صورت باید هزینه لازم جهت کارواش ماشین را به شرکت پرداخت کنید.

۱۲- استعمال دخانیات در ماشین اکیدا ممنوع است. بنابراین چنانچه بابت استعمال دخانیات، خسارتی به ماشین وارد شود، موظف به پرداخت خسارت آن خواهید بود.

اجاره ماشین در کیش چگونه است

-چطور در کیش خودرو اجاره کنیم؟


برای اجاره خودرو در کیش باید از طریق مراجعه به شرکت‌های قابل اعتماد و شناخته‌ شده‌ای که در جزیره کیش فعالیت می‌کنند اقدام نمایید.

-اجاره اتومبیل در کیش چه مشکلاتی دارد؟


از اصلی ترین معضلاتی که در مسیر اجاره خودرو در کیش با آن مواجه خواهید شد، کسر مبالغ زیاد از ودیعه میباشد. البته باید یادآوری کرد که این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که خودروی موردنظر را از شرکت‌های معتبر و دارای مجوز رسمی کرایه نکرده باشید.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها