کاسپین

شرکت هواپیمایی کاسپین

یکی از شرکت های خصوصی هواپیمایی ایران، هواپیمایی کاسپین است که در سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را آغاز نموده  وبه عنوان اولین شرکت خصوصی در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور فعالیت خود را آغاز کرد. برای خرید بلیط هواپیمایی کاسپین و یا اطلاع از قیمت بلیط هواپیما کاسپین به وبسایت بلیط اینجا مراجعه کنید.

تاریخچه ایرلاین کاسپین

شرکت کاسپین در ابتدا با ۴ فروند هواپیمای یاک ۴۲ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال۱۳۷۹  به تدریج ۵هواپیمای به ناوگان هواپیمایی کاسپین اضافه شد و هم اکنون با برخورداری از ناوگان هواپیماهای بوئینگ ۷۳۷ در زمینه خدمات مسافری  در مسیر های داخلی و خارجی فعالیت می کند. شرکت هواپیمایی کاسپین بر اساس سند چشم انداز تدوین شده و طبق برنامه ریزی های لازم در راستای تبدیل شدن به یکی از سه شرکت برتر هواپیمایی کشور ، توانسته است به موفقیت های چشمگیری در زمینه  بازرگانی، عملیات پروازی، آموزش، فنی و مهندسی و پشتیبانی دست یابد.  

شما می توانید با مراجعه به بخش پرواز های بلیط اینجا و انتخاب شرکت کاسپین، انواع بلیط های چارتر و سیستمی شرکت کاسپین را خریداری نمایید.

کاسپین

مسیر های پروازی شرکت هواپیمایی کاسپین

شرکت هواپیمایی کاسپین روزانه پرواز های مختلفی را به مقاصد داخلی و خارجی دارد. این شرکت از مبدا تهران پرواز هایی به مقاصد داخلی اهواز، چابهار، قشم، شیراز، تبریز، دزفول ،کرمانشاه، مشهد و عسلویه دارد.

 در بخش پرواز های خارجی از مبدا تهران به استانبول، ازمیر، اسپارتا، نجف، سلیمانیه، دبی و بغداد دارد و از مبدا سایر شهر ها نیز پرواز های کرمان به نجف، شیراز به استانبول و چابهار به دبی و مسقط دارد.

از مبدا مشهد نیز پرواز های داخلی به تهران، اهواز و شیراز و دو پرواز خارجی به نجف و بغداد صورت می گیرد.

کاسپین

قوانین پرواز های کاسپین

 وزن بار مجاز تعیین شده در پرواز های داخلی کاسپین ۲۰ کیلو گرم برای هر مسافر و در پرواز های خارجی ۳۰ کیلوگرم است. علاوه بر چمدان و بار هر مسافر مجاز است یک کیف دستی تا وزن ۴ کیلوگرم با خود به داخل کابین ببرد.

در راستای تامین امنیت و کیفیت برای مسافران حمل هرگونه کالا یا محصولی که امکان آسیب رساندن به جان و مال افراد داشته باشد، به داخل کابین ممنوع است. مانند اشیاء تیز و برنده ( چاقو، قیچی، تیغ و شکستنی) ،  مواد منفجره و آتش بازی، مواد اسیدی و مواد غذایی چسبنده.

مسافر باید حداقل یک ساعت و نیم قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشد و کارت شناسایی خود را همراه داشته باشند. همچنین کودکان ۵ تا ۱۱ ساله با رعایت ضوابط خاص می توانند بدون همراه سفر کنند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها