هتل های دبی

معرفی لوکس ترین هتل های دبی + عکس

در این مطلب مجله گردشگری بلیط اینجا هتل های لوکس دبی را با ویژگی های فاصله تا فرودگاه و مراکز خرید و همچنن امکانات آن ها معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

هتل جمیرا امارات تاورز

این هتل لوکس ۵ ستاره که در مرکز دبی قرار دارد، ۴۰۰ اتاق دارد با امکانات تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای و مبل راحتی. امکانات دیگر این هتل وای فای و پارکینگ رایگان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن اجتماعات، اسختر روباز و خدمات تبدیل ارز است.

هتل امارات دبی

هتل جمیرا امارات تاورز در فاصله کمی از دبی نزدیک جاده شیخ زاید قرار دارد. رستوران این هتل غذاهای لبنانی، بریتانیایی، ایتالیایی و ژزاپنی سرو میکند.

هتل رافلز

این هتل لوکس با ۲۵۲ اتاق در دبی قرار گرفته و یک هتل ۵ ستاره است، که به مرکز خرید وافی دبی نزدیک است همچنین برای رفتن به فرودگاه بین المللی دبی با ماشین ۱۵ دقیقه زمان لازم است.

هتل رافلز دبی

امکانات: پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، نگهداری چمدان ها، خدمات دربانی و پرستاری کودک، سونا و جکوزی آب گرم، باغ و تراس، استخر روباز، آرایشگاه، خودپرداز، فکس/ فتوکپی، امکانات ویژه معلولین، رستوران، وای فای و پارکینگ رایگان، خدمات اتاق VIP

هتل اوبریو

این هتل لوکس و ۵ ستاره در دبی است که ۲۵۲ اتاق دارد. امکانات ویژه هتل اوبریو صندوق امانات، خودپرداز، آرایشگاه، سونا، ماساژ، اسپا، استخر رو باز، سالن ورزشی و پارکینگ رایگان است. با ۵ دقیقه رانندگی میتوانید به دبی مال دسترسی پیدا کنید و همچنین فاصله آن تا فرودگاه بین المللی دبی ۱۸ کیلومتر است.

هتل ابریو دبی

این هتل نسبت به قیمت خود سطح بالایی از خدمات را به مشتریان خود ارائه میدهد و قیمت مناسبی دارد. امکانات: صندوق امانات، استخر روباز، فروشگاه، خودپرداز، سوناف منوی غذاهای رژیمی، بسته های ناهار، پذیرش ۲۴ساعته، خشکشوییف مرکز تجارت، ترنسفر فرودگاهی، محل سیگار کشیدن، وای فای و پارکینگ رایگان، واکس کفش همچنین ورود حیوانات خانگی غیر مجاز است.

هتل آتلانتیس

 با ۲۰ دقیقه رانندگی میتوانید به فروشگاه امارات و برج خلیفه برسید . این هتل در جزیره نخل جمیرا قرار گرفته است. هتل آتلانتیس چشم انداز زیبایی از خلیج فارس را به گردشگران نشان میدهد و از آن مهمتر ساحل شنی اختصاصی دارد و همچنین آکواریوم زیرآب، اماکن شنا کردن با دلفین ها و پارک آب اختصاصی دارد.

هتل آتلانتیس دبی

اتاق های این هتل دارای تلویزیون و ماهواره است  طراحی و دکور آنها عربی است. در رستوران یوان هتل آتلانتیس غذاهای سنتی چینی سرو میشود که میتوانید برای شام به آنجا بروید و همچنین رستوران نوو این هتل علاوه بر اینکه غذاهای چینی سرو میکند غذاهای عربی هم نیز سرو میکند.

هتل آتلانتیس یک هتل ۵ ستاره است که ۱۵۳۹ اتاق دارد. امکاناتی مانند خدمات بلیط، سوییت ماه عسل، زمین بازی کودکان، تنیس روی میز، اجاره خودرو، وای فای و پارکینگ رایگان و… را شامل میشود.

بلط اینجا همراه شما در سفر:

تور دبی

برای اطلاع از شرایط و رزرو تور دبی با ما تماس بگیرید!

خرید بلیط هواپیما

خرید بلیط قطار

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها