رستوران های دبی

خاص ترین رستوران های دبی کجاست؟

رستوران تومو

این رستوران ژاپنی در طبقه ی هفدهم یک ساختمان قرار گرفته است ، در این رستوران می توان زیباترین منظره ها از برج خلیفه را تماشا کرد. برای تهیه ی غذاهای ژاپنی و دریایی از بهترین و تازه ترین مواد اولیه استفاده میشود و همچنین تزئین خاصی برای غذاهای خود تدارک می بینند. انواع پیش غذا ها و چاشنی های ژاپنی در غذاهای این رستوران استفاده میشود و مرغ سرخ شده به سبک ژاپنی یکی از غذاهای محبوبی است که در منوی غذایی آنها وجود دارد.

رستوران تومو

رستوران فیل آبی

برای اینکه بتوانید در دبی غذای تایلندی امتحان کنید رستوران فیل آبی بهترین گزینه است. دلیل انتخاب این رستوران توسط گردشگران غذاهای خاص و محیط زیبای آن است که در فضای این رستوران یک آبشار زیبا و گل های انبوهی مشاهده میشود. یکی از لوکس ترین رستوران های دبی که در سفر با تور دبی توصیه میشود رستوران فیل آبی است. با دیدن منظره ی زیبای این رستوران شما تصور میکنید در تایلند هستید.

رستوران فیل آبی

رستوران زوما

این رستوران ژاپنی است و درست در قلب دبی جای گرفته است و همچنین کیفیت بسیار بالایی دارد. در رستوران زوما نکته قابل توجه این است که سبک خوردن و سرو غذا در این رستوران متفاوت است به گونه ای که چند نفر باهم اشتراکی غذا را استفاده میکنند. در این رستوران لوکس غذاهای سنتی زیادی قابل مشاهده است مانند: سوشی، ساشیمی و گریل. شعبه اصلی این رستوران در لندن قرار دارد.

رستوران زوما دبی

رستوران تاشاس

فضای این رستوران به گونه ای طراحی شده است که از فرهنگ آفریقای جنوبی الهام گرفته است. در فضای رستوران تاشاس وسایل سنتی و دیوارهای بژ به چشم میخورد و یک محیط دنج و آرام برای بودن در کنار خانواده را فراهم کرده است. غذاهایی که در این رستوران سرو میشود غذاهای ساده از انواع بیف برگر تا پاستا است. غذای لابستر پنیری در این رستوران طرفداران زیادی دارد و همچنین فرصت تجربه ی سالاد های خوش طعم و پیش غذاها را از دست ندهید.

رستوران تاشاس

رستوران اسیانو

گردشگران در بدو ورود به این رستوران متوجه میشوند که مانند این رستوران در جای دیگری از جهان ندیده اند. وقتی در رستوران اسیانو مشغول غذاخوردن میشوید احساس میکنید که دارید در ته دریا غذا میخورید چون دور تا دور این رستوران را آکواریوم های متنوع احاطه کرده اند و این یک رستوران زیرزمینی است. رستوران اسیانو غذایی دریایی سرو میکند و در آکواریوم های آن حدود ۶۵۰۰ جاندار دریایی زندگی میکنند که شاهد شنا کردن آن ها هستید. نحوه ی تزئین غذاهای این رستوران که بسیار هنری است باعث محبوبیت رستوران اسیانو شده است.

رستوران اسیانو

خرید بلیط قطار در بلیط اینجا

خرید بلیط هواپیما در بلیط اینجا

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها