قطار های فدک - خرید اینترنتی بلیط قطار فدک

معرفی کلاس های قطار فدک – بلیط قطار ۵ ستاره فدک

کلاس های قطار فدک – قطار های فدک به واسطه ارائه ایده ای نو در حوزه خدمات حمل و نقل ریلی، موجب شد که باور اکثر افراد از توجه صرف به پرواز های هوایی (جهت داشتن سفری لوکس و در عین حال آسان وسریع) تحت تاثیر و تغییر قرار گیرد. روی کار آمدن قطار پنج ستاره فدک، تعریفی جدید برای امنیت و رضایت در سفر های زمینی به ارمغان آورد و بلافاصله محبوبیت چشمگیری میان افراد و مسافران کسب کرد.


در کنار خدمات رفاهی و برخورداری از استاندارد های جهانی در حوزه حمل و نقل و مسافربری، این شرکت حمل و نقل ریلی توانست موفق به کسب گواهینامه های نظام مدیریت یکپارچه، مشتری مداری رضایت بخش، رتبه بندی کیفی و مدیریتی لازم، آموزش نیروهای انسانی و تشکیل کادری با مهارت عالی در این زمینه شود.
در حال حاضر قطار فدک با دارابودن چهار کلاس متفاوت، آماده ارائه خدمات در بهترین شرایط به مسافران خود میباشد. در ادامه این سری از مطالب” مجله گردشگری بلیط اینجا ” قصد داریم شما را با کلاس های متفاوت قطار فدک که در حال خدمت رسانی به همراهان و مسافران خود است آشنا کنیم.


لازم به ذکر است که در تمامی کلاس های قطار فدک، امکانات در حد استاندارد خود در حال ارائه هستند؛ امکاناتی همچون: سرویس های پذیرایی، طراحی داخلی مطلوب و خاص واگن ها و کوپه ها، امکانات رفاهی داخل هر واگن، سرویس گرمایشی و سرمایشی، وسایل و ابزار های صوتی و تصویری و سرویس خواب و پشتیبانی مهمانداران داخل هر واگن و خدمت رسانی. این امکانات با بهره گیری از الگوهای موفق و پیروی از بهترین نمونه های جهانی در سطح بالایی از کیفیت در اختیار مسافران قرار داده می شوند.

جهت خرید اینترنتی بلیط قطار فدک با پشتیبانان و مشاوران بلیط اینجا تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

“کلاس ۵ ستاره بیزینس فدک”


مسافران قطار های فدک میتوانند در صورت داشتن تمایل و یا داشتن شرایط مالی لازم با برگزیدن این کلاس از قطار ۵ ستاره فدک با هزینه نسبتا متغیر در مقایسه با دیگر کلاس هایی که ارائه میشوند، به مراتب از امکانات ویژه تری نیز برخوردار شوند.
از جمله امکانات ضروری در طی سفر، وسایل خواب است که در تمامی کلاس های قطار فدک به این موضوع در بهترین شرایط ممکن رسیدگی میشود؛ امکانات لازم جهت استراحت مسافران در کوپه های مربوط به کلاس بیزینس قطار فدک در سطح کیفی بسیار بالایی در نوع خود ارائه میشوند و به همین منظور، این کلاس متمایز شده است. توجه داشته باشید تمامی امکانات و وسایل حاضر در کوپه ها و واگن های قطار فدک در امن ترین حالت و با رعایت تمام نکات بهداشتی در اختیار شما عزیزان قرار داده میشود.


از دیگر نکات باید به سیستم های صوتی و تصویری پیشرفته موجود در کوپه های کلاس بیزینس قطار ۵ ستاره فدک اشاره کرد.
در نظر داشتن محدودیت های جسمی مسافران از نکات قابل ذکر و مهم در قطارهای فدک است. از این رو می توان به وجود ویلچر برای راحتی افراد کم توان جسمی و یا دارای معلولیت و نیز افراد مسن اشاره نمود؛ افزون بر آن به والدینی که دارای کودک خردسال زیر دو سال و یا نوزاد میباشند برای آسایش هرچه بیشتر در طی سفر، گهواره داده میشود.
همراهان قطار فدک با ورود به این کلاس از کلاس های قطار ۵ ستاره فدک، توسط مهمانداران آموزش دیده و با مهارت بالا در روابط مهمانداری، پذیرایی خواهند شد؛ این پذیرایی در ابتدای سفر با نوشیدنی های گرم و سرد با انتخاب شخص انجام میشود.
سرو عصرانه و وعده های غذایی نیز بر اساس زمان سفر از دیگر خدمات کلاس بیزینس قطار فدک شمرده میشود. در نظر داشته باشید که تمام این وعده های غذایی که در قطار های فدک سرو میشود تحت نظارت سرآشپزهای ماهر و با تجربه در بالاترین سطح کیفی آماده ی طبخ میشوند.

قطار فدک - خرید بلیط قطار فدک - تور مشهد


از دیگر نکات حائز اهمیت باید به موارد ذیل اشاره نمود:
-ترانسفر ویژه در مبدا
-ارائه انواع پیش غذا و دسر مطابق میل مسافر
-سرو صبحانه سرد با توجه به زمان ورود به قطار و زمان حرکت و یا تایم ورود به مقصد
-پذیرایی با انواع نوشیدنی ها ازجمله چای و نسکافه به صورت نامحدود
-ارائه پک های ضدعفونی و وسایل بهداشتی که شامل چشم بند خواب، مسواک و خمیر دندان، پدالکلی، ماسک، هدفون و شانه میباشد.
-عمل به دستورات بهداشتی و اعمال کامل پروتکل ها و فاصله گذاری های بهداشتی
-عدم کنترل فیزیکی بلیط
-پذیرایی از مسافران توسط ظروف پذیرایی ABS با کاتلری و نپکین

“کلاس ۵ ستاره ویژه فدک”


کلاس ویژه قطار فدک از دیگر کلاس های سر آمد و محبوب در میان مسافران قطار های ۵ ستاره فدک به حساب می آید. تهیه بلیط کلاس ویژه قطار فدک، تجربه متفاوتی را برای مسافران به همراه خواهد داشت. این کلاس، امکانات مطلوب با سطح کیفی بالایی را ارائه میدهد و همانطور که از نامش پیداست شرایط ویژه ای را برای مهمانان خود در طی سفر فراهم خواهد ساخت.
مسافران در بدو ورود خود با بهترین شرایط، مورد استقبال قرار میگیرند؛ همچنین با نوشیدنی های سرد و گرم از آنها پذیرایی میشود و بدین ترتیب احساس خوبی برای مهمانان در ابتدای سفر ایجاد خواهد شد.


تمامی امکانات در کلاس های ذکر شده در کلاس ویژه هم ارائه میشوند اما متناسب با سطح انتخاب شده میتوانند از کیفیت بالاتری برخوردار باشند؛ همچنین سیستم های صوتی و تصویری این کلاس از قطار های ۵ ستاره فدک، قابلیت پخش فیلم های روز دنیا، انتخاب انواع موسیقی متناسب با سلیقه مهمان، اعلام وضعیت آب و هوایی خارج از واگن ها و داخل آن، اعلام اوقات شرعی ونیز موقعیت مکانی قطار در هر لحظه را دارد؛ علاوه بر این، طبق سیستم احضاری که در هر کوپه تعبیه شده است مسافران میتوانند مهماندار را فراخوانده و در خواست خود را در هر ساعتی از شبانه روز عنوان کنند. ارائه گهواره و ویلچر نیز از جمله امکاناتی هستند که در دسترس مسافران قرار داده میشوند.
طبق زمان حرکت قطار و ساعت حضور مسافر در قطار ۵ ستاره فدک در این کلاس اختصاصی میان وعده ها و وعده های غذایی اصلی با بهترین کیفیت سرو میشوند.
سرآشپز اتریشی قطار های ۵ ستاره فدک، مواد غذایی را با بهترین دستورات پخت و مرغوب ترین کیفیت طبخ میکند و در اختیار مهمانان قرا میدهد.

قطار فدک - خرید بلیط قطار فدک


از دیگر خدمات منحصر به فرد کترینگ کلاس ویژه قطار فدک، سرو غذاها و میان وعده ها در ظروف چینی است که به طبع، تجربه بهتر و البته مطلوب تری از سرو غذا را برای مسافر بهمراه خواهد داشت.
از دیگر امکانات این کلاس باید به موارد زیر اشاره کرد:

-ترانسفرvip رایگان در مبدا
-استقبال از مسافران با فرش قرمز و خوشامدگویی ویژه در بدو ورود
-ارائه حوله مرطوب طبق درخواست مسافر
-تهیه و ارائه پیش غذا، دسر انتخابی و نیز دو نوع غذای اصلی
-فراهم بودن انتخاب وعده اصلی غذایی از بین ۵ نوع غذای ارائه شده در منو
-امکان درخواست غذای مخصوص کودک
-سرو وعده صبحانه در دو دسته گرم و سرد مطابق با ساعت حرکت و ورود به مقصد
-سرو نوشیدنی هایی از جمله چای، نسکافه و دمنوش های متنوع به صورت نامحدود در صورت درخواست مسافر
-ارائه سرویس خواب ویژه
-ارائه پک بهداشتی که مشمول اقلامی همچون چشم بند، مسواک و خمیردندان، ژل بهداشتی، ماسک، هدفون، پولیش و شانه میباشد.
-عمل به دستورات بهداشتی و برقراری نکات لازم جهت پیشگیری
-عدم کنترل فیزیکی بلیط ها
-ارائه هدایای مناسبتی به کودکان

“کلاس ۵ ستاره اکونومی فدک”


از جمله کلاس های با کیفیت بالای قطار های ۵ ستاره فدک باید به کلاس اکونومی اشاره نمود. کلاسی که امکانات بسیار مناسبی را به مسافران خود ارائه میکند و آرامش و رفاهی مثال زدنی را برای همراهان خود در طول سفر به ارمغان می آورد. این کلاس از قطارهای فدک، خدمات و امکانات بی نظیری را در نوع خود در اختیار مسافران قرار میدهد؛ امکاناتی نظیر:

-وسایل خواب با کیفیت و مورد پسند مسافران
-سیستم های رضایت بخش صوتی و تصویری با قابلیت های مازاد، نظیر نمایش موقعیت مکانی قطار و نیز نمایش وضعیت آب و هوا و اوقات شرعی.
-قابلیت فراخوانی مهماندار برای اعلام نیاز و درخواست خود.
-در اختیار گذاشتن ویلچر برای جابه جایی افراد و مسافران با محدودیت ها و معلولیت های جسمی در صورت اعلام نیاز مسافر
-ارائه گهواره به خانواده هایی که دارای کودک خردسال زیر دو سال و یا نوزاد هستند.
-پذیرایی رضایت بخش و مناسب مهمانداران از مسافران با نوشیدنی ها و میان وعده ها و نیز سرو وعده های غذایی متناسب با زمان حرکت از مبدا و ورود به مقصد.
-سرو وعده های غذایی اصلی در ظروف ABS افزون بر نوشیدنی سرد
-ارائه بسته لوازم و ملزومات خواب با سطح کیفی بالا
-اعمال تخفیف ۳۰ درصدی برروی ترانسفر های حاضر در مبدا
-سرو صبحانه سرد و سبک مناسب با زمان حضور در قطار
-سرو نوشیدنی هایی از قبیل چای و نسکافه به صورت نامحدود طبق درخواست مسافر
-در اختیار گذاشتن پک بهداشتی و ضدعفونی که شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک، هدفون و پد الکلی میباشد.
-اجرای کامل پروتکل های بهداشتی و رعایت نکات اصولی ضدعفونی و فاصله گذاری های لازم
-عدم کنترل فیزیکی بلیط

قطار های فدک - خرید بلیط قطار 5 ستاره فدک

“کلاس ۵ ستاره عصرانه فدک”


خدمات ارائه شده در کلاس عصرانه قطار های فدک نیز همچون دیگر کلاس های این شرکت ریلی از سطح مطلوب و منحصر به فردی در نوع خود برخوردار است؛ از جمله:
-اعمال تخفیف ۲۰ درصدی در بخش ترانسفر مبدا
-پذیرایی با یک وعده غذای سرد
-سرو نوشیدنی( چای ) به صورت نامحدود و متناسب با درخواست مسافر
-ارائه سرویس خواب
-در اختیار گذاشتن پک بهداشتی برای هر مسافر که شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک، هدفون و پد الکی
-اجرای پروتکل های بهداشتی به صورت کامل و تعریف فاصله گذاری های لازم
-عدم کنترل بلیط به صورت فیزیکی

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

قطار فدک

بلیط قطار فدک

قطار ۵ ستاره فدک

خرید بلیط قطار مشهد

خرید بلیط قطار تهران مشهد

بلیط قطار قم

خرید بلیط قطار مشهد تهران

خرید بلیط قطار فدک مشهد

2.6 5 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها