قطار فدک - معرفی شرکت ریلی فدک

قطار فدک – معرفی شرکت ریلی فدک

قطار فدک – برخی براین باورند که سفر با قطار به راحتی و متنوع بودن سفر های هوایی نیست، اما باید بگوییم اگر از مدت زمان سفر (که با هواپیما به مراتب کمتر است) بگذریم، سفر با قطار هم مزیت های منحصر به فرد خود را دارد. سفر با قطار از گذشته تا کنون همواره از ایمنی مطلوبی نسبت به سفر های هوایی و یا با خودرو شخصی برخوردار بوده است؛ گذشته از این، سفر با قطار اوقات خوشی را برای شما و همراهانتان (با گذر از میان مناطق مختلف و طبیعتهای زیبا و بکر) به یادگار خواهد گذاشت. در این میان، شرکت های مسافربری قطار زیادی وجود دارند که اغلب ما از آنها بی خبریم.


در این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” قصد داریم به یکی از بهترین های حوزه حمل و نقل ریلی بپردازیم
“شرکت ریلی قطار های فدک”. پس با ما همراه باشید تا بیشتر با شرکت ریلی فدک ( قطار ۵ ستاره فدک ) آشنا شوید.

خرید اینترنتی بلیط قطار فدک

قطار ۵ ستاره فدک

بلیط قطار مشهد تهران

بلیط قطار تهران مشهد

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با متخصصین سایت گردشگری بلیط اینجا تماس بگیرید.

قطار فدک - شرکت ریلی ایران - معرفی شرکت ریلی فدک - بلیط قطار

معرفی شرکت ریلی فدک

خطوط ریلی راه آهن نزدیک به صد سال میشود که در ایران به خدمت گرفته شده اند. از آن زمان تا به حال، مناطق زیادی از جای جای کشور به خطوط ریلی ملحق شده اند و این امر موجب گسترش استفاده از قطارها شده است به طوری که امروزه میتوان به راحتی در اکثر استان ها و شهرهای کشور به مراکز راه آهن و ایستگاه های قطار دسترسی داشت.
در ابتدای ورود این صنعت به کشور، بیشتر با هدف جابه جایی و حمل بار از آن استفاده میشده است اما رفته رفته و با توسعه امکانات و فراهم شدن رفاه در این نوع از سفرها، امروزه از قطار ها به منظور حمل و نقل مسافرها نیز استفاده بسیاری میشود. در حال حاضر شرکت های ریلی قابل توجهی در حال فعالیت هستند که قطار های فدک از جمله برترین ها در حوزه راه آهن و سفر از طریق خطوط ریلی می باشد.

قطار فدک - بلیط قطار فدک - فدک 5 ستاره - قطار پنج ستاره فدک


با اینکه مدت زمان زیادی از تاسیس این شرکت نمی گذرد اما در این مدت با امکانات مناسب و استاندارد و راضی نگه داشتن مسافرانش و تامین آسایش آنها، بسیار مطلوب شناخته میشود. عملکرد خوب قطارهای فدک موجب این شده که مسافران زیادی خواهان سفر با قطارهای فدک باشند و اولویت در میان کسانی که میخواهند با قطار سفر کنند، قطار فدک می باشد.
شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که قطار فدک اولین شرکت ریلی بود که به کارگیری قطارهای ۵ ستاره را در کشور آغاز کرد و همین موجب رقابت میان دیگر شرکت های ریلی برای کسب این عنوان شد. شاید شرکت قطارهای فدک را با عنوان ریل پرداز نوآفرین نیز بشناسید.
این افتخارات، مرهون کوشش و سعی متخصصان و کارشناسان این حوزه در راستای رفع خواسته های مسافران است. به همین منظور، شرکت ریلی قطارهای فدک، جهت بهبود کیفیت شناخته شده خود، ۱۰۰ واگن را از کشور آلمان با برند فدک تهیه و آماده عرضه خدمات کرد. شرکت قطارهای فدک متناسب با نوع سفر، خواسته مسافران و شرایط مالی آنها، پیشنهاد های ویژه ای را ارائه میدهد و مسافران را راضی نگه میدارد.

خدمات قطارهای ۵ ستاره فدک


در قطارهای ۵ ستاره فدک، گیت های ویژه ای تعبیه شده اند که در راستای راحتی و رفع دغدغه مسافران برای بررسی و کنترل بلیط های قطار هستند. افزون بر این نکته که میتواند تاثیر بسزایی در القای احساس خوب و راحتی مسافر از بدو ورود داشته باشد؛نکته مهم دیگر، پایبندی اخلاقی و مشتری مداری مهمانداران قطار فدک است که جهت خوشامد گویی و استقبال ازمسافران، در ابتدای هر واگن ورود شما را گرامی میدارند.
پس از ورود و مستقر شدن مسافران، پذیرایی با نوشیدنی های مختلف از آنها صورت میگیرد و در صورت نیاز به وسایل صوتی همچون هندزفری یا هدفون، در اختیار مسافران قرار داده میشود. همچنین با اعلام درخواست در کمترین زمان ممکن، مهمانداران قطار فدک، مراجعه خواهند کرد و نیاز مسافر در حد امکان برطرف خواهدشد.
نکته ای که وجه تمایز قطار فدک با دیگر شرکت های ریلی کشور است، نحوه و تنوع ارائه خدمات به مسافران و کسب رضایت حداکثری از سمت آنها بوه است. این شرکت ریلی با هدف ارتقای سطح کیفی و افزایش سطح مطلوب و استاندارد تجربه سفری زمینی، همواره در حال بهبود شرایط و کیفیت خدمات خود بوده است.

خرید بلیط قطار - قطار فدک

“کلاس قطارهای فدک”


اغلب شرکت های ریلی برخوردار از سرویس های VIPهستند اما تفاوتی در نوع کوپه و یا قطار بین سرویس VIPو سرویس ها و بلیط های عادی نیست بلکه تفاوت در نوع خدماتی است که ارائه میشود. مجموعا سرویس های حال حاضر قطارهای فدک را باید به سه سرویس بیزینس، اکونومی و ویژه تقسیم کرد:

“کلاس اکونومی عادی”
این سرویس با خدمات حداقلی اما مناسب خود، بهترین انتخاب برای آن دسته از مسافران است که جویای بلیط ارزان قطار هستند و یا سرویس های خدماتی اهمیت چندانی برایشان ندارد. امکانات این نوع بلیط فدک شامل، لوازم استراحت، نوشیدنی های سرد و گرم، غذاها و خوراکی های سبک و.. است.

کلاس ویژه”
هزینه ای که این دسته از بلیط قطارهای فدک در بردارد به مراتب خدماتی که دارد از بلیط عادی قطار فدک، بیشتر است. در واگن این کلاس، شاهد زمین مفروش شده با فرش قرمز هستیم و این احترام و استقبال شامل مراسم خوشامدگویی میشود. در بدو ورود، پذیرایی از مسافر انجام میشود و در هر یک از کوپه ها وسایل الکترونیکی صوتی و تصویری از جمله تلویزیون و .. به صورت مجزا وجود دارد؛ همچنین میتوان به سرو غذا و دسر و تجهیز سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد.

خدمات قطار فدک - شرکت ریلی ایران - معرفی شرکت ریلی فدک - بلیط قطار

کلاس بیزینس ( تجاری )”
سرویس هایی که در کلاس ویژه ارائه میشوند در کلاس بیزینس قطار فدک هم ارائه میشوند با این تفاوت که در بهترین نوع کیفیت خود می باشند.
سرویس خواب با کیفیت بالا و لوازم لوکس استراحت؛ فراهم بودن شرایط ایده آل برای معلولین جسمی و خدمات مناسب برای کودکان زیر دوسال و…
با وجود بالا بودن هزینه ها در این کلاس نسبت به دو کلاس قبلی، به مراتب کیفیت و نوع خدمات ارائه شده بالاتر هستند و طبیعتا سفر راحت تری را امکان پذیر خواهند کرد.

بلیط قطار فدک - شرکت ریلی فدک

“امکانات و خدمات مشترک در سه کلاس قطار های فدک”
-حرکت با سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
-دارا بودن عایق های صوتی و حرارتی جهت ارتقای سطح کیفی سفر
-استفاده از لوکس ترین ابزارها و فراهم نمودن شرایط ایده ال برای مسافران
-دسترسی به سیستم صوتی و تصویری
-تخت خواب هایی با ابعاد ۶۰۰ × ۱۷۶۰
-ارائه WIFI
-منوی غذایی با تنوع بالا
-سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی
-مهمانداران ماهر و آموزش دیده
-استفاده از ظروف چینی برای سرو غذا
-ارائه میان وعده های عصرگاهی و صبحگاهی متناسب با ساعت سفر
-نوشیدنی های گرم و سرد و دسر و پیش غذا
-سرویس خواب با بهترین کیفیت
-در اختیار گذاشتن ویلچر برای مسافران سالمند و یا معلولین جسمی برای حرکت در قطار
-ارائه گهواره به مسافران دارای نوزاد و یا کودکان کمتر از دو سال.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

با دیدن ویدئوهای آپارات بلیط اینجا با عجایب ایران و جهان بیشتر آشناشوید.

خرید بلیط قطار فدک

قیمت بلیط قطار فدک ۵ ستاره

قیمت بلیط قطار فدک تهران مشهد

خرید بلیط قطار فدک تهران قم

خرید بلیط قطار تهران مشهد

1.5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها