معرفی هتل های نزدیک حرم مشهد

لیست هتل های نزدیک حرم امام رضا (ع) – هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره مشهد

هتل های نزدیک به حرم در شهر های زیارتی، همواره از طرفداران زیادی میان زائران و مسافران آن شهر برخوردار هستند.در شهر مقدس مشهد، هتل های نزدیک به حرم امام رضا (ع) نیز، مسافران و زائران بسیاری را به سمت خود جلب میکنند و دلیل بارز آن، فاصله کوتاه و دسترسی آسان به حرم مطهر می باشد و از طرفی این کوتاهی مسافت، هزینه های رفت و آمد تا حرم و مرکز شهر را تا حد زیادی کاهش داده و یا حتی حذف میکند.
در این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه شما هستیم تا به بررسی و معرفی هتل های ۵ ستاره و ۴ ستاره نزدیک حرم مطهر رضوی بپردازیم. پس از آشنایی با این هتل ها، انتخاب برای شما آسان تر خواهد شد، پس تا انتها همراه بلیط اینجا باشید.

جهت اطلاع از هتل های مشهد و رزور هتل های نزدیک حرم در تور مشهد با مشاوران و کارشناسان بلیط اینجا تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

هتل های ۵ ستاره نزدیک به حرم مطهر امام رضا(ع)

هتل های مشهد - تور مشهد - معرفی هتل های نزدیک حرم مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد


هتل مدینه الرضا یکی از هتل های ۵ ستاره نزدیک حرم در مشهد مقدس شمرده میشود که با توجه به امکانات و تجهیزات مدرنی که دارد از طرفداران زیادی هم برخوردار است. به ویژه اینکه اگر از آن دسته زائرانی هستید که هدف اصلی شما زیارت و رفتن به حرم امام رضا(ع) میباشد و چندان علاقمند به مراکز گردشگری دیگر نمی باشید، هتل مدینه الرضا برای شما انتخاب بسیار مناسبی است.


هتل مدینه الرضا با ۱۸ طبقه و دارا بودن ۲۸۸ واحد اتاق و سوئیت با تجهیزات کامل در سال ۱۳۹۲ به مرحله بهره برداری رسیده و افتتاح شد و در همان سال های نخستین، محبوبیت زیادی میان زائران و توریستان مشهد مقدس کسب کرد.
موقعیت جغرافیایی مناسب، امکانات حاضر در این هتل، دسترسی آسان به مراکز گردشگری و جاذبه های فرهنگی مرکز شهر، دسترسی سریع و راحت به مراکز خرید نزدیک حرم مطهر و … همگی از جمله مزایای این هتل به حساب می آیند؛ در نتیجه هتل مدینه الرضا به عنوان یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره نزدیک حرم در مشهد مقدس، آماده ارائه خدمات به زائرین بارگاه مطهر رضوی میباشد.

هتل مدینه الرضا - هتل های نزدیک حرم امام رضا


امکانات هتل مدینه الرضا:
امکانات بی نظیری برای زائرین در این هتل حاضر شده است که از جمله آنها باید به رستوران، فضای لوکس اتاق ها، دسترسی به اینترنت در تمامی اتاق ها و به ویژه لابی، آسانسور، مرکز خرید و کافی شاپ اشاره نمود. همچنین از جمله امکانات ویژه این هتل نیز برخورداری از ترانسفر بدرقه و استقبال فرودگاهی است؛ در این میان، رفتار محترم و صمیمی پرسنل این هتل را نباید از یاد برد.


هتل مدینه الرضا شامل تنوع در اتاق ها و سوئیت های ارائه دهنده خدمات به مسافران و زائرین میباشد. اعم از:
اتاق های یک تخته تا سه تخته، واحد آپارتمان های یک خوابه دونفره و سوئیت های یک خوابه دونفره، اتاق های دو تخته و سه تخته لوکس، اتاق کلنکت سه نفره، سوئیت دوخوابه سه نفره و…
آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، نبش شارستان رضوی

هتل مدینه الرضا مشهد - هتل های نزدیک حرم مشهد - رزرو تور مشهد بلیط اینجا

هتل قصر الضیافه


مهم ترین ویژگی و مزیت این هتل بی نظیر و منحصر به فرد،این است که در ورودی هتل رو به یکی از صحن های حرم مطهر رضوی میباشد و برای شما به عنوان یک زائر، چه چیزی زیبا تر و ایده آل تر از اینکه با خروج از هتل خود، وارد حرم امام رضا (ع) شوید؟!
هتل قصر الضیافه با موقعیت مکانی منحصر به فرد خود در ضلع شرقی بارگاه مطهر رضوی واقع شده و همین امر موجب شده که این هتل مستقیما با صحن هدایت حرم مطهر در ارتباط بوده و بعد از خروج از هتل قصر الضیافه به این صحن وارد شوید.

هتل قصر الضیافه مشهد - هتل های نزدیک حرم مشهد - هتل های مشهد


از این مورد که بگذریم به امکانات این هتل بی نظیر میرسیم. هتل قصر الضیافه از جمله هتل های لوکس و مجهز در مشهد مقدس به شمار می آید که در نتیجه این امکانات مهم و بی نظیر، اقامتی سراسر آرامش و بی دغدغه برای مهمانان خود به ارمغان می آورد.
همچنین هتل قصر الضیافه دارای ظاهر و نمایی به سبک سنتی و فضایی مملو از آرامش می باشد که برگرفته از معماری اسلامی میباشد.
از جمله امکانات رفاهی این هتل هم باید به وجود فضای سبز، فروشگاه، کافی شاپ و دو رستوران که یکی در محیط هتل و دیگری در محوطه روباز هستند اشاره کرد.
آدرس: مشهد، حرم مطهر، خیابان نواب صفوی ۲، صحن هدایت

هتل مجلل درویشی


از جمله هتل های معروف که در فاصله اندکی تا حرم امام رضا (ع) قرار گرفته است هتل درویشی مشهد می باشد و کمتر زائری است که نام و آوازه آن را نشنیده باشد. مسافت هتل درویشی تا حرم مطهر رضوی تنها ۱.۴ کیلومترمیباشد و فقط ۱۰ دقیقه تا حرم فاصله دارد که این فاصله کوتاه، دسترسی آسان، سریع و بدون دغدغه به حرم مطهر را برای زائران بهمراه دارد.


هتل درویشی از مجهز ترین و مجلل ترین هتل های شهر زیارتی مشهد مقدس است که در ۲۶ طبقه سازمان یافته و از همین رو یکی از بلند ترین هتل های مشهد و بلکه شرق کشور محسوب میشود. هتل درویشی با دارا بودن کامل ترین امکانات، آماده ارائه خدمات به میهمانان خود می باشد که از جمله این امکانات باید به وجود سالن بیلیارد، خدمات ماساژ درمانی، وسایل بدنسازی، واحد های صرافی و از همه جذاب تر، وجود یک مجموعه آبی مفرح، اشاره کرد.

هتل درویشی مشهد - هتل های 5 ستاره مشهد - هتل های نزدیک حرم


از دیگر امکانات هتل مجلل درویشی باید به موارد ذیل اشاره نمود:
-حمام ترکی
-بدن سازی
-ترانسفر رایگان فرودگاه تا هتل
-پشتیبانی از میهمانان
-کافی نت
-گیرنده های شبکه های داخلی و بین المللی تلویزیونی
-مرکز خرید
-سالن های مجهز پذیرایی و تالار.
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل الماس ۲


هتل الماس ۲ یکی از هتل های مجموعه هتل های الماس به حساب می آید. این هتل شامل ۲۵ طبقه و ۲۱۸ واحد اتاق و سوئیت، می باشد.
این هتل ۵ ستاره که زمان زیادی نیز از افتتاح آن نمیگذرد و در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید، با بهترین و کامل ترین امکانات لازم و مورد نیاز برای زائران بارگاه ملکوتی امام هشتم آماده و فراهم شده است.
یکی از نمونه های بارز تمایز این هتل با دیگر هتل های ۵ ستاره مشهد، تلفیق و به کارگیری فرهنگ های مختلف در ساخت و طراحی و معماری این هتل میباشد.

هتل الماس 2 مشهد - هتل های 5 ستاره مشهد - تور مشهد بلیط اینجا


وجود اتاق هایی با سبک های متفاوت ایرانی، عربی، مصری و نیز آفریقایی، جلوه و جذابیتی دو چندان به هتل الماس ۲ میبخشد.
امکانات این هتل شامل: رستوران، سالن اجتماعات، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، پارکینگ، لابی، لوازم بهداشتی، تجهیز اتاق ها به تلویزیون، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات در داخل هر اتاق، امکانات رفاهی و ورزشی، مجموعه آبی کودکان و بزرگسالان، کافی شاپ، باغ و تراس در طبقه آخر هتل، رستوران ها،مراکز خرید داخل هتل و… می باشد .
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۰

هتل های ۴ ستاره نزدیک حرم امام رضا(ع)

هتل جواد مشهد


هتل جواد با قرارگیری در خیابان امام رضا، جزء هتل های نزدیک حرم شناخته میشود. با وجود اینکه این هتل یک هتل ۴ ستاره است اما به عنوان اقامتگاهی بسیار لوکس و مجهز در بین مسافران و مهمانان خود، یاد میشود.
هتل جواد با داشتن ۸ طبقه و ۱۰۵ واحد اتاق و سوئیت در سال ۱۳۹۱ به مرحله بهره برداری و افتتاح رسید و در همان سال ها محبوبیت بسیاری میان زائران مشهدی بدست آورد و تاکنون نیز رضایت مسافران خود را به همراه داشته است.
همچنین فاصله کوتاه این هتل تا فرودگاه و نیز راه آهن، نظر مسافران را به خود جلب کرده است.
امکانات این هتل شامل: لابی، پارکینگ اختصاصی، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ، سونا وجکوزی و … می باشد.
آدرس: مشهد،‌ خیابان امام رضا، نبش امام رضا ۳

هتل جواد مشهد - هتل های 4 ستاره مشهد - هتل های نزدیک حرم امام رضا

هتل اترک


هتل اترک با داشتن ۵۰ سال افتخار ارائه خدمات به زائران امام هشتم، به یکی از معروف ترین هتل های ۴ ستاره مشهد تبدیل شده است. این هتل از اولین هتل های حاضر در اطراف حرم مطهر می باشد که در مشهد مقدس ساخته شد.
هتل اترک، ساختمانی با ۱۰ طبقه و ۱۶۳ واحد اقامتی بوده و همچنین لازم به ذکر است که این هتل از آن دسته هتل های به نام و محبوب میان عرب ها می باشد.
هتل اترک به واسطه قرار گیری در میدان بیت المقدس، منظره ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی از حرم امام رضا(ع)را به تصویر کشیده و نمایی زیبا از گنبد طلایی بارگاه مطهر رضوی را در برابر نگاهتان قرار خواهد داد.
امکانات هتل اترک شامل: رستوران با فضای سنتی، رستوان در فضای باز جهت دسترسی به چشم انداز منظره حرم مطهر، کافی شاپ، مجموعه ورزشی، حمام مجزا، تلویزیون در هر اتاق و… .
آدرس: مشهد، فلکه آب (میدان بیت المقدس)، اول بازار رضا

هتل کیانا مشهد


هتل ۴ ستاره کیانا با ۶ طبقه و ۱۱۰ اتاق و سوئیت مجهز، آماده ارائه خدمات به زائرین امام رضا (ع)می باشد. این هتل با برخورداری از نیروهای ماهر و مجرب و پرسنل آموزش دیده، اقامتی آرام و خاطره انگیز را برای میهمانان خود در طی سفر زیارتی که در مشهد مقدس دارند فراهم میکنند.

هتل کیانا مشهد - هتل های 4 ستاره مشهد - هتل های نزدیک حرم مشهد


فاصله اندک ۵۰۰ متری تا حرم مطهر نیز دلیل بر مطرح شدن این هتل ۴ ستاره میباشد. از دیگر نکات حائز اهمیت باید به دقت بسیار زیاد این هتل به خدمات نظافتی اشاره نمود که در کنار چیدمان بی نظیر به تمیزی کالاهای داخل اتاق نیز توجه زیادی دارند. این هتل شامل انواع اتاق ها نظیر تک نفره، توئین، کانکت و آپارتمان های چند خوابه می باشد.


امکانات هتل: صندوق امانات در هر اتاق، رستوران، کافی شاپ، دسترسی به اینترنت در تمامی اتاق ها و لابی، چایخانه سنتی و… .
آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲، کوچه ی کربلا

هتل کیانا مشهد - هتل های نزدیک حرم امام رضا

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

اگر تجربه اقامت در هریک از این هتل ها را دارید آن را با ما به اشتراک بگذارید.

لیست هتل های مشهد

بهترین هتل های مشهد

هتل های مشهد نزدیک حرم

نزدیک ترین هتل پنج ستاره به حرم امام رضاهتل های لوکس مشهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها