تفریحات زیبای کیش

تفریحات کیش

هرساله تعداد زیادی گردشگر از داخل و خارج ایران به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند. این جزیره ‌ی زیبا با داشتن مکان های گردشگردی و تفریحی متنوع خود ، در جهان لقب عروس جزایر مرجانی را به خود گرفته است.
اگر می خواهید با تفریحات جالب و هیجان انگیز کیش بیشتر آشنا شوید و نیز از تخفیفات مخصوص تفریحات کیش در بلیط اینجا بهره مند شوید روی لینک کلیک کنید ویا با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید
پس با ما همراه باشید:

شماره تماس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

بولینگ مریم و شام روی کشتی

کشتی هایی در جزیره وجود دارند که در شب ها برای مسافران کیش برنامه های شادی فراهم میکنند همراه با شام و موسیقی زنده بر روی دریای خلیج فارس. از ساعت ۷ شب به بعد این کشتی ها حرکت میکنند و محل حرکت انها معمولا از اسکله تفریحی جزیره است. این مکان یک کلوب ورزشی هیجان انگیزی دارد که مسافران میتوانند در آنجا هم سرگرم شوند. بوئینگ مریم یکی از معروف ترین تفریحات شبهای کیش است.

کشتی تفریحی در دریای جزیره کیش

پارک دلفین‌ها

پارک دلفین‌ها که با عنوان دلفیناریوم نیز ازآن یاد می شود. این پارک در جنوب شرقی جزیره‌ی کیش واقع شده و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری کیش به حساب می‌آید.
پارک دلفین‌ها با وسعت ۱۰۰ هکتار، شامل قسمت‌های مختلف گردشگری می شود همچون؛ باغ پرندگان، دلفیناریوم ، آکواریوم و کلاسیک شو.
در این پارک برای رفاه حال گردشگران اتوبوس‌های قطاری مجهزی تعبیه شده که امکان دسترسی و تماشای تمام تقاط این پارک را به شما می‌دهد.
از دیگر قابلیت‌های این پارک میتوان به نمایش‌ جلوه نمایی‌های دلفین‌ها، گربه های دریایی ، گرازهای دریایی و شیرهای دریایی در دلفیناریوم بسیار جذاب نام برد.

پارک دلفین ها در کیش زیبا

با خرید بلیط تورهای چندروزه‎ کیش از بلیط اینجا می توانید از تخفیف ‌های بسیارعالی تفریحات کیش بهره مند شوید => پس کلیک کن!

گشت دور جزیره کیش در شب

از ساعت ۳ بعدازظهر گشت شهری دور جزیره شروع میشود و هنگام غروب خورشید در یک مکان بسیار زیبا ختم میشود.
ماشین های مخصوص گشت شهری سر ساعت جلوی هتل مسافران حاضر میشوند و یک گشت داخل جزیره و جاهای تفریحی کیش در شب میزنند از شهر زیرزمینی کاریز ، درخت سبز و شهر باستانی حریره دیدن میکنید.
در زمان غروب خورشید به کشتی یونانی میرسید که یکی از زیباترین منظره هایی است که هنگام غروب در جزیره کیش قابل تماشا است.
در انتهای این سفر کوتاه به مرکز خرید پدیده میرسید که ساعت ۷ بعدازظهر به اتمام میرسد.

شب های کیش

اسکله کیش

طول این اسکله ۴۳۷ متر است و در شب های کیش به یک مکان آرامش بخش تبدیل میشود که باعث میشود تعداد زیادی از گردشگران از ان دیدن کنند. تفریحاتی در اطراف اسکله کیش وجود دارد که میتوان میتوان همراه با صدای آرامش بخش دریا از این تفریحات استفاده کرد. تفریحات اطراف اسکله: باشگاه بولینگ، بالن سواری و دوچرخه سواری و سینما ۴ بعدی و همچنین کافه و رستوران های زیادی وجود دارد.

اسکله بزرگ و تفریحی در کیش

شاتل سواری

شاتل سواری یکی از پرهیجان ترین تفریحات کیش به شمار می رود.
به گونه ای است که شما بر یک تیوپ بادی (حداکثر۴ نفره) که به یک قایق تندرو متصل است ، سوار و روی سطح آب با سرعت بالا کشیده می‌شوید.
ممکن است در این بین به داخل آب بیفتید اما نگران نباشید چراکه قبل از سوار شدن به شما جلیقه‌ی نجات می دهند و غریق نجات های ماهری حضور دارند و مسئول حفظ امنیت شما هستند.
این عمل به قدری هیجان انگیز است که یکی از پرطرفدارترین تفریحات کیش به حساب می آید.

شاتل سواری در کیش با تخفیف از بلیط اینجا

رستوران های موزیکال

در این رستوران ها میتوانید همراه شام از موسیقی زنده در کنار دوستان و خانواده خود لذت ببرید. رستوران های موزیکال زیادی در کیش دیده میشود که غذاهای ایرانی و دریایی در آن ها سرو میشود. رستوران های مشهور موزیک زنده کیش: رستوران شاندیز صفدری مرجان، رستوران پدیده شاندیز، رستوران میرمهنا، رستوران شاندیز وی آی پی، رستوران سالود و کرال.

رستوران موزیکال شاندیز صفدری در کیش

برنامه زنده شب

این برنامه در منطقه آزاد کیش اجرا میشود به همین دلیل با دیگر برنامه های اجرا شده تفاوت دارد.
از ساعت ۹ شب شروع میشود و تا پاسی از شب ادامه خواهد داشت یکی از برنامه های زنده شبانه را میتوان جنگ های شبانه کیش دانست.
طریقه تهیه بلیط برنامه های زنده شبانه را میتوانید از سایت های معتبر یا هتل های اقامتی خود خریداری کنید. رستوران های زیادی در جزیره کیش وجود دارد که اجرای موسیقی زنده دارند ولی قیمت این رستوران ها از سایر رستوران های جزیره گران تر است.

کنسرت های جزیره ی منحصر به فرد کیش

فلای بورد

فلای بورد از آن دسته تفریحاتی است که به افراد علاقه مند به هیجان ، ارتفاع و تفریحاتی با ادرنالین بالا هستند، به شدت پیشنهاد می شود.
فلای بورد به تفریحی گفته می‌شود که توسط جت اسکی و با فشار شدید آب دریا در زیر دستگاه تا ارتفاع تقریبی ۱۲ متر بالاتر از سطح دریا پیش می رود.
اگر تابحال نام این بازی را نشنیده اید و نگرانی تان بابت بلد نبودن آن است ، نگران نباشید!
ما می توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که قبل از سوار شدن افرادی در آنجا حضور دارند ، که ۳۰ دقیقه به طورکامل به شما آموزشات لازم را می دهند و سپس شما فلای بورد را شروع می کنید.
این تفریح از تفریحات گران جزیره به حساب می آید.


شما عزیزان می توانید با خرید بلیط تورهای چندروزه‎ کیش از بلیط اینجا از تخفیف ‌های بسیارعالی تفریحات کیش بهره مند شوید => پس کلیک کن!

فلای بورد هیجان انگیز در کیش

غواصی در کیش حتی بدون بلد بودن شنا

دنیای زیرآب و تماشای ماهیان و موجودات آبزی از فاصله‌ی نزدیک یکی از رویایی ترین تفریحات به شمار می رود.
یکی از تفریحات بسیار جادویی کیش غواصی می باشد. شما بدون محدودیت جنسیت و حتی بدون بلد بودن شنا در زمانی حدودا ۳۰ دقیقه توسط غواصان باتجربه و خبره آموزش می بینید و پا به دل اعماق دریا می گذارید.
غواصی در کیش در تمامی فصول سال امکان پذیر است.
با شرایط فوق العاده و امنیت بالایی که برای شما فراهم می آورند بدون هیچ محدودیتی می توانید از این تفریح رویایی لذت ببرید.

غواصی در دل اعماق خلیج فارس در کیش

سافاری کیش

سافاری یکی دیگر از تفریحات جزیره‌ی کیش است. شاید اسم این تفریح زیاد به گوشتان خورده باشد و اگر هم نشنیده اید ما در بلیط اینجا توضیح مختصری درباره یآن به شما میدهیم:
سافاری به معنای کشف در طبیعت و گردشگری می باشد و یا می توان گفت یک گشت و گذار هیجان انگیز توسط ماشین‌ها و موتورهای مخصوص و حتی بعضی حیوانات در دل بیابان ها و طبیعت خشک می باشد.
این نکته را نباید از یاد برد که این تفریح به هیچ عنوان نباید باعث آسیب به موجودات زنده بشود.

سافاری در جزیره ی پر طرفدار کیش

شما عزیزان می توانید با خرید بلیط تورهای چندروزه‎ کیش از بلیط اینجا از تخفیف ‌های بسیارعالی تفریحات کیش بهره مند شوید => پس کلیک کن!
با ما در تماس باشید :

  • تلفن همراه : ۰۹۱۵۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها