معرفی اوت لت های استانبول - تور استانبول 2022 - تور کریسمس استانبول - تور کریسمس آنتالیا

بهترین اوت لت های معروف استانبول – تور استانبول ۱۴۰۰

استانبول“، مطرح ترین شهر توریستی ترکیه و یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان است که سالانه مسافران و جهانگردان زیادی را به سمت خود می کشاند. عمده هدف افرادی که از طریق تور استانبول به ترکیه سفر میکنند، تفریح و بازدید از مراکزگردشگری و جاذبه های دیدنی این منطقه است. اگر از مناطق دیدنی استانبول که ریشه در فرهنگ این کشور دارد بگذریم، به مراکز خرید مهم و معروف استانبول میرسیم.
دسترسی به برندهای معتبر جهانی در این فروشگاه ها کار نسبتا راحتی است که همین امر، طرفداران خرید محصولات از کشور ترکیه را ترغیب به تهیه تور ترکیه به ویژه تور استانبول میکند.
با ورود به بخش پاساژ گردی در استانبول، نیاز است که به معرفی بهترین اوت لت های استانبول بپردازیم؛ مراکز خرید بزرگ و مدرنی که امروزه حجم عظیمی از بازار را از آن خود کرده اند. اوت لت های استانبول، بهترین فرصت برای کسانی است که خرید را در اولویت های سفر خود قرار داده و به داشتن خرید خوب اهمیت میدهند.


اوت لت های استانبول، فرصتی مناسب برای دوستداران خرید و پاساژ گردی بوده و دسترسی به تنوع زیادی از برندها را فراهم میسازد.
در ادامه با “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه باشید چون میخواهیم به معرفی اوت لت های معروف استانبول بپردازیم تا در سفر های بعدی خود به استانبول، تجربه بهتری از خریدهای خود داشته باشید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با مراکز خرید و اوت لت های ترکیه و رزرو تور استانبول با مشاوران و کارشناسان بلیط اینجا تماس حاصل فرمایید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

مزایای خرید از اوت لت های استانبول چیست؟ و چرا اوت لت های استانبول؟


اکثر افرادی که به عنوان توریست به استانبول سفر میکنند بودجه چندان زیادی برای خرید خود اختصاص نمی دهند مگر کسانی که با قصد خرید به این کشور سفر کنند که البته برای این دسته از افراد هم پیشنهاد مناسبی در نظر گرفته ایم.
اغلب مراکز خرید استانبول و حتی دیگر مراکز خرید ترکیه، محل مناسبی برای این دسته از افراد نمیتوانند باشند چراکه با توجه به قیمت اجناس و محصولات لوکس و گران قیمت خود،نمی توانند نیاز افراد و توریستان را به خوبی برآورده کنند.
اما راه حل چیست؟
اوت لت های استانبول برای مسافرانی در نظر گرفته شده اند که با بودجه متوسط در نظر دارند از استانبول خرید داشته باشند. پس این مراکز بزرگ خرید، فضایی ایده آل و در بردارنده محصولات مدرن از معتبر ترین برند ها و متناسب با اقتصاد جمعی از افراد هستند که در جست و جوی محصولات با کیفیت اما با هزینه مناسب می باشند.
اوت لت های استانبول علاوه بر فروشگاه های متعدد، خدماتی از جمله تفریح و سرگرمی نیز به خریداران ارائه میدهند؛ از همین رو این اوت لت ها به واسطه رفع نیاز افراد با توان مالی محدود، بین آنها از محبوبیت خاصی برخوردار هستند.

اوت لت های معروف استانبول

اوت لت آسیا پارک

اوت لت آسیا پارک استانبول - تور استانبول - استانبول 2022


از معروف ترین اوت لت های استانبول باید به اوت لت آسیا پارک اشاره کرد که برای مورد اول معرفی، میتواند گزینه مناسبی باشد. این مرکز خرید در سال ۲۰۰۷ میلادی افتتاح شد. محدوده تقریبی قرار گیری این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه صبیحا واقع در منطقه عمرانیه استانبول است.
دلیل شهرت اوت لت آسیا پارک، ارائه محصولات و کالاهای ارزان قیمت باکیفیت مطلوب است. آسیا پارک، برندهای معروفی را ازسرتاسر جهان در خود گنجانده است؛ علاوه بر این ها، این مرکز خرید، مراکز تفریحی و رستوران هایی را نیز پوشش میدهد که میتوانید پس از خرید یا پیش از آن به آنها مراجعه کنید؛ این ساختمان تجاری از ساعت ۱۰ صبح فعالیت خود را آغاز میکند و تا ساعت ۱۰ شب نیز باز است.

اوت لت ایرپورت استانبول

اوت لت ایرپوت استانبول - رزرو تور استانبول - تور کریسمس استانبول - اوت لت های استانبول


این مرکز خرید نیز از جمله مراکز ارائه دهنده محصولات با کیفیت مناسب و قیمت های مرقوم به صرفه است که برندهای متنوعی را نیز پوشش میدهد؛ این مرکز خرید در محدوده اروپایی استانبول واقع شده است.
اوت لت ایرپورت استانبول در محله ای به نام آتاکوی نزدیک به فرودگاه قدیمی آتاتورک استانبول واقع شده است.
این مرکز خرید با وسعت ۳۳ هزار متر مربعی که دارد در ۶ طبقه، طراحی و مهندسی شده و ۱۱۶ فروشگاه را در خود جای داده است. از دیگر دلایلی که این مرکز خرید به یکی از اوت لت های محبوب استانبول تبدیل شده این است که در طول سال، تخفیفات ویژه ای را بر روی محصولات ترک و اروپایی و نیز محصولات لوکس خود قرار داده و آنها را با قیمت مناسب تری عرضه میکند.


گذشته از امکانات ویژه اوت لت ایرپوت استانبول که شامل برندهای مطرح جهانی همچون ورساچه، سارار، بیمن، مودو، فابریکا، واکو، چیکو، آومانی و… است، رستوران های آن منوی گسترده ای از هر آنچه بخواهید در اختیار شما قرار میدهند؛ افزون بر این موارد باید بگوییم که این مرکز خرید، مجهز به امکانات تفریحی نیز میباشد از جمله: محل بازی کودکان، سینما، آمفی تئاتر، خدمات حمل و نقلی همچون سرویس رفت و برگشت برای بازدید از محوطه های اطراف، صرافی و…

اوت لت کاله استانبول

اوت لت استانبول - اوت لت کاله - معرفی مراکز خرید استانبول


باید بگوییم که به راستی اوت لت کاله استانبول یکی از برترین و محبوب ترین مراکز خریدی است که توریستان و گردشگرانی که به آن مراجعه میکنند را تا حد زیادی از خود راضی نگه میدارد و تنوع محصولات خود را به حدی رسانده است که کمتر کسی ازآن دست خالی باز میگردد.
نکته مهم این است که کاله به صورت انحصاری برای عرضه محصولات ورزشی در استانبول فعالیت میکند. این اوت لت در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد و شامل ۱۲۰ فروشگاه است که هر یک ارائه کننده محصولات معتبر از برندهای جهانی با کیفیتی سرآمد همچون نایک، دفاکتو، و آدیداس است.
اوت لت کاله استانبول نیز همچون دیگر اوت لت های استانبول، مراکز و بخش هایی برای تفریح و تغذیه مراجعان و خریداران خود در نظر گرفته است. در این اوت لت میتوانید روز خوبی را سپری کنید و در نهایت با رضایت و با دستانی پر از آن خارج شوید اما در نظر داشته باشید که این اوت لت تنها عرضه کننده لوازم ورزشی نیست چراکه در این مجموعه، محصولاتی از جمله پوشاک و لباس های مجلسی، جواهرات و کیف و کفش نیز خواهید یافت.

اوت لت ونیزیا استانبول

مراکز خرید استانبول - اوت لت ونیزیا - معرفی اوت لت های استانبول


اوت لت ونیزیا استانبول از آن دست اوت لت های پر طرفدار ترکیه است که بی شک اگر به دنبال اوت لت های استانبول بوده اید “ونیزیا” نقشی پررنگ تر در شنیده های شما دارد. اغلب افرادی که به استانبول سفر کرده و خواهان اوت لت های معروف و معتبر استانبول بوده اند با اوت لت ونیزیا به خوبی آشنایی دارند.
این اوت لت از آن جمله مراکز خرید ارزان و البته دیدنی است که در ناحیه قاضی عثمان پاشا در استانبول واقع شده است. این مرکز خرید با طراحی و ساخت منحصر به فردی که دارد جنبه گردشگری نیز پیدا کرده است.


این مرکز خرید به شیوه مبتکرانه ای طراحی و اجرا شده است که همان طور که از اسم آن بر می آید الهام گرفته از شهر ونیز و میادین و کافه های آن است؛ از همین رو درمیان این ساختمان، آبراهی احداث شده است تا با کرایه قایق هایی، در اطراف این ساختمان گردش کنید و سفری در شهر ونیز داشته باشید و بر لذت خرید خود بیافزایید.
فروشگاه های اوت لت ونیزیا ارائه دهنده محصولات و اجناسی معروف و پرطرفدار مانند نایک، آدیداس، کوتون، ماوی، یو‌ اس‌ پولو، ال‌ سی‌ وایکیکی، اسکیچرز، فلو، دفکتو و… هستند.
از دیگر مزایای این اوت لت، آفرهایی است که در پایان هر فصل بر روی محصولات آن فصل اعمال میشود و تخفیفات ویژه ای را بر روی این کالاها قرار میدهند.

اوت لت ویاپورت

اوت لت ویاپورت استانبول - تور استانبول 2022


این اوت لت در سال ۲۰۰۸ میلادی، واقع در محله پندیک در محدوده آسیاسی استانبول ساخته و افتتاح شد و در فاصله زمانی اندکی به شهرت رسید. اوت لت ویاپورت استانبول بعد از شروع فعالیت خود به واسطه فروش محصولات و کالاهایی با کیفیت مناسب و به مراتب ارزان قیمت، مورد استقبال بازدیدکنندگان و خریداران قرار گرفت.
جدا از این مطلب این اوت لت بزرگ با طراحی خاص خود که توسط جمعی از طراحان و مهندسان خوش ذوق و باتجربه انجام گرفت، به شیوه ای منحصر به فرد و به صورت روباز الهام گرفته از بازارهای سنتی استانبول با تلفیق محوطه ای سبز و فضایی لطیف شکل گرفت.
در این مرکز خرید، شاهد فروش انواع پوشاک زنانه و مردانه و محصولات ویژه کودکان از برندهایی نظیر کوتون، نایک، بنتون و پوما گرفته تا کلوین کلین و دیزل هستیم. شناخته شدن اوت لت ویاپورت میتواند تا حدودی تحت تاثیر حضور مراکز تفریحی و رستوران ها و سینماهای حاضر در این مجموعه نیز باشد؛ بخش هایی نظیر شهربازی ها، سالن اسکیت روی یخ، دریاچه و چندین کافی شاپ مجهز. همچنین از خدمات این مرکز خرید باید به خدمات اورژانسی، فراهم نمودن امکانات حمل و نقل، پارکینگ، کارواش، اتاق مادر و کودک و… اشاره کرد.

اگر شما هم فرصت خرید و بازدید از هرکدام از مراکز خرید ترکیه و یا اوت لت های معروف و معتبر استانبول را داشته اید تجربه کاربری و رضایتمندی خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

تور استانبول ۱۴۰۰

استانبول ۲۰۲۲

اوت لت های استانبول

مراکز خرید استانبول

اوت لت ویاپورت استانبول

مرکز خرید اپتیوم استانبول

تور کریمس استانبول

آپارات بلیط اینجا همراه شما برای سفر به شهر های ایران و آشنایی با عجایب جهان است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها