معرفی آکواریوم کیش + قیمت بلیط آکواریوم کیش و خرید بلیط آکواریوم کیش

آکواریوم کیش را بشناسیم | آدرس و قیمت آکواریوم کیش ۱۴۰۰

پس از اینکه به معرفی جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری کیش (این جزیره منحصر به فرد و شگفت انگیز) پرداختیم، در این قسمت قصد داریم به معرفی آکواریوم کیش و قیمت بلیط آکواریوم کیش بپردازیم.


دنیای زیر آب، همواره از شگفتی و زیبایی خاصی برخوردار بوده و اینکه فضایی مهیا شود تا به راحتی به این دنیا سفر کنیم و از نزدیک با جانداران زیر دریا آشنا شویم بدون شک، فرصتی هیجان انگیز خواهد بود.


آکواریوم کیش این فرصت را به گردشگران و توریستان میدهد تا شانس تماشای موجودات آبزی خلیج فارس از ماهی های کوچک گرفته تا کوسه های غول پیکر را داشته باشند؛ در واقع، این مجموعه هدیه ای به گردشگران است تا با جهان زیر دریا بیشتر آشنا شوند؛ شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص آدرس مکان های گردشگری نزدیک به آکواریوم کیش تا انتهای این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه ما باشید.

جهت “رزرو تفریحات کیش” و یا کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با “تور کیش زمستان ۱۴۰۰” و “بلیط هواپیما کیش” با کارشناسان بلیط اینجا تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

“ساعت بازدید آکواریوم کیش”


این مجموعه هر روزه به غیر از جمعه ها از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب، میزبان و پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان جزیره زیبای کیش میباشد.

“قیمت بلیط آکواریوم کیش ۱۴۰۰”


قیمت بلیط آکواریوم کیش در سال ۱۴۰۰ ، ۱۸۲ هزار تومان میباشد.


اگر میخواهید بدانید که بازدید از آکواریوم چقدر طول میکشد باید بگوییم تنها مدت زمانی که نیاز دارید تا در محیط این آکواریوم دیدنی، گشت بزنید و تفریح کنید و علاوه برآن با گونه های مختلف آبزیان در دریای خلیج فارس آشنا شوید حدود ۲ تا ۳ ساعت است.

“آدرس آکواریوم کیش”


استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مرجان، ساختمان کانون هنر.

“شماره تلفن آکواریوم کیش”

۰۲۱ ۷۲۸۰ ۶۵۲۹

آکواریوم کیش - تور کیش 1400 - تور زمستان کیش - قیمت آکواریوم

“معرفی آکواریوم کیش”


پیشنهاد ما این است که در سفر به کیش، هیجان بازدید از دنیای شگفت انگیز زیر آب را فراموش نکنید به ویژه اگر علاقمند به سفر در زیر دریا هستید اما شرایط غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس را ندارید؛ در این صورت آکواریوم کیش فرصتی بی نظیر برای شماست تا بدون دغدغه و همراه با خانواده به ماجراجویی در بین جانداران دریایی بپردازید.


آکواریوم کیش از دیدنی ترین مکانهای گردشگری کیش است که از جنوب تا شرق ساحل جزیره، واقع شده است. از جمله جاذبه های گردشگری نزدیک به آکواریوم، پارک دلفین ها ( دلفیناریوم کیشپارک ساحلی سیمرغ و ساحل مرجان کیش است.

آکواریوم کیش - قیمت بلیط آکواریوم کیش 1400 - تور کیش زمستان 1400

در مورد آکواریوم کیش بیشتر بدانید:


اول ازهمه اجازه دهید به عجیب ترین و در عین حال هیجان انگیزترین موجود این آکواریوم اشاره کنیم: لاک پشت معروف آکواریوم کیش با طول ۲ متر که بدون شک نظر بازدیدکنندگان این مجموعه را به خود جلب خواهد کرد.


افزون بر موجودات زنده ای که در این آکواریوم نگهداری میشوند باید به حیوانات تاکسیدرمی آکواریوم کیش هم اشاره کنیم؛ از دیگر جذابیت های این مجموعه، ماهی های متنوع و رنگارنگ با ظاهری تماشایی و البته کم یاب هستند که سالانه دانشجویان و محققان زیادی را علاوه بر توریستان به سمت خود میکشاند.
آکواریوم کیش، مجهز ترین آکواریوم در سطح کشور است که مجموعه ای کامل از گونه های آبزی را درون خود گنجانده است.

آدرس آکواریوم کیش - تور کیش 1400

“بخش های اصلی آکواریوم”


این آکواریوم، شامل دو بخش اصلی می باشد؛ یکی از این قسمت ها با گنجایش حدودا ۵۰ هزار لیتر آب، محل نگهداری و زیست جانداران بزرگی نظیر کوسه و ماهی های غول پیکر است؛ قسمت دوم با حجم ۲۰ لیتری خود بیش از ۷۰ ماهی منحصربه فرد را در خود جای داده است.
همانطور که گفته شد افزون بر آبزیان، موجودات تاکسیدرمی شده نیز در این مجموعه در معرض بازدید قرارداده شده اند. موجوداتی از جمله: انواع خزندگان همچون مار و کروکودیل و عقرب و دیگر خزندگان، انواعی ازگونه های پرندگان و البته پستانداران مختلف و… .

“مکانهای دیدنی نزدیک آکواریوم کیش”


پارک دلفین کیش (با فاصله تقریبا ۱ کیلومتر)
باغ پرندگان کیش
پارک ساحلی سیمرغ (با فاصله ۲ کیلومتر تا آکواریوم کیش) – پارک آهوان کیش (یکی از زیباترین و شگفت انگیز ترین فضاهای گردشگری طبیعی در کیش)
پارک هنگام، دوقلوها و نیز پارک آبشار، نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به این مرکز هستند که بازدید از آنها نیز خالی از لطف نیست.

آکواریوم کیش - قیمت بلیط آکواریوم کیش 1400

“مراکز خرید نزدیک آکواریوم”


در حوالی این آکواریوم، شاهد چند مرکز تجاری برای علاقمندان به پاساژ گردی هستیم؛ پس با خیال راحت به بازدید از آکواریوم بروید و پس آن میتوانید به راحتی به هر یک از جاذبه های دیدنی و یا مراکز تجاری که مایل هستید دسترسی داشته باشید.


اما از جمله نزدیک ترین مراکز خرید به این مجموعه باید به مرکز خرید “پانیذ”و مرکز خرید “مروارید” کیش اشاره کنیم که در جهت شمال غربی آکواریوم واقع شده اند؛ همچنین مجتمع های تجاری اعم از “دیپلمات” و “سارینا ۱” نیز در فاصله اندکی تا این آکواریوم قرارگرفته اند.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

تور کیش زمستان ۱۴۰۰

خرید بلیط آکواریوم کیش

تور اقساطی کیش

قیمت آکواریوم کیش ۱۴۰۰

بلیط آکواریوم کیش ۱۴۰۰

آپارات بلیط اینجا برای سفر به شگفتی های ایران و جهان همراه شما است.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها