معرفی اسکله تفریحی کیش - تور کیش بلیط اینجا

معرفی امکانات اسکله تفریحی کیش – راهنمای کامل سفر | کیش گردی

اسکله تفریحی کیش، همچون دیگر مکان های توریستی این جزیره، از مکان های پرطرفدار و دیدنی این منطقه محسوب میشود. اسکله تفریحی کیش با وسعت ۱۰ هزار متر مربعی که دارد در سال ۱۳۸۵ به مرحله بهره برداری و افتتاح رسید.
اسکله های تفریحی کیش علی رغم وجود پتانسیل های گردشگری و جاذبه های توریستی فراوانی که در این جزیره قراره گرفته اند همواره از جایگاه ویژه ای میان گردشگران برخوردار بوده اند.


اگر مدتی است قصد دارید تعطیلات خود را در منطقه ای سرتاسر آرامش و زیبایی به دور از هر گونه دغدغه ای سپری کنید و یا بعد از گذراندن دوران پر فشار محدودیت های پیشگیرانه کرونایی تصمیم بر آن دارید که اولین سفر خود را با یکی از بهترین انتخاب ها برای تفریح آغاز کنید و از مشغله های فکری فاصله بگیرید “تور کیش“، میتواند پیشنهاد ویژه ای برای شما باشد؛ بنابراین لازم است با “جاذبه های گردشگری کیش” و “جاهای دیدنی کیش” بیشتر آشنا شوید.


مجله گردشگری بلیط اینجا” در این سری از مطالب جذاب و مفید، همراه شماست تا تفریحات کیش و به ویژه اسکله بزرگ کیش را بهتر بشناسید.

جهت “رزرو تفریحات کیش” با کارشناسان بلیط اینجا تماس بگیرید.


تلفن همراه : 
۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶

تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

معرفی اسکله تفریحی کیش + آدرس و ساعت کاری

امکانات و تفریحات اسکله تفریحی کیش و جاهای دیدنی نزدیک اسکله تفریحی کیش

معرفی اسکله تفریحی کیش


اسکله بزرگ کیش که به اسکله تفریحی کیش هم معروف است از شناخته شده ترین و یکی از مهم ترین جاذبه های بی نظیر جزیره کیش است. این اسکله بزرگ در دوفاز، مهندسی شده و به مرحله افتتاح رسید.
فاز اول اسکله با ابعاد ۴۳۷ متر طول و ۱۸ متر عرض در سال ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده و پس از آن برای بار دوم در طی فاز دوم که به این اسکله افزوده شد مساحت آن به ۱۰ هزار متر مربع رسید.


نکته مهم در خصوص ساخت و معماری این اسکله این است که اسکله تفریحی بزرگ کیش به گونه ای مهندسی و طراحی شده است تا در راستای حفاظت از حریم حیات وحش و زیستگاه جانداران آبزی باشد.
اگر به کیش سفر کردید حتما یکی از اولویت های خود را رفتن به اسکله کیش قرار دهید و اگر امکان آن برای شما فراهم است پیشنهاد میکنیم در دو بازه زمانی مختلف به این اسکله سر بزنید؛ اول در بازه زمانی صبح که چترهای رنگارنگ به عنوان سایه بان، منظره ای بی نظیر را با تلفیق آب های نیلگون خلیج فارس برایتان به نمایش خواهد گذاشت و دیگر بار به هنگام شب به این اسکله مراجعه کنید و غرق در آرامش، به دور از تابش نور خورشید و هوای نسبتا شرجی در ساحل آن قدم بزنید.
آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی، بلوار دریا، اسکله تفریحی کیش.

اسکله تفریحی کیش کجاست؟


اسکله تفریحی کیش در شرقی ترین بخش جزیره در انتهای خیابان دریا واقع شده است و آن قدر پیدا کردن آن ساده هست که از هر کیش وندی که آدرس آن را جویا شوید به راحتی راهنمای شما خواهد بود.

ساعت کاری اسکله تفریحی کیش به چه صورت است؟


این مکان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به گردشگران و مهمانان اسکله می باشد.

تفریحات اسکله بزرگ کیش چیست؟


احتمالا اولین کاری که به نظرتان خواهد رسید قدم زدن روی این اسکله آرامش بخش و لذت بردن از فضای بی نظیر و منحصر به فرد دریاست. با قدم زدن در کنار اسکله، همچنین این فرصت را دارید که با خیره شدن به اّب های زلال و شفاف خلیج فارس انواع گونه های رنگارنگ ماهی در این منطقه را تماشا کنید و نهایت لذت را برروی اسکله تفریحی کیش تجربه کنید.


اما از اسکله که بگذریم، بدون شک افراد بسیاری طرفدار تفریحات آبی جزیره کیش هستند. اسکله تفریحی برای کسانی که به تفریحات آبی علاقه ای ندارند نیز برنامه های ویژه ای دارد؛ در ادامه به تفریحات مختلف این اسکله خواهیم پرداخت.

– پیست دوچرخه سواری کیش:

یکی از جاذبه های گردشگری کیش، دوچرخه سواری است؛حال تصور کنید که این دوچرخه سواری برروی اسکله تفریحی و بی نهایت زیبای این جزیره انجام شود.
این تفریح ازجمله تفریحات جذاب و پرطرفدار اسکله است که هرگز نباید فرصت بهره بردن از آن را از دست داد چراکه لذت تنفس هوای پاک و ساحلی، تماشای مناظر دیدنی اطراف و در نهایت خاطره سازی همراه دوستان و خانواده را نمی توان هرجایی پیدا کرد.

– قایق کف شیشه ای کیش:


یکی از مزیت ها و ویژگی های بی نظیر دریای خلیج فارس، آب زلال و شفاف آن است که همچون آیینه ای دنیای زیر آب را به نمایش در می آورد، بنابراین نباید از کشتی تفریحی و البته کف شیشه ای کیش غافل شد.
با انتخاب “قایق کف شیشه ای کیش” به عنوان یکی از تفریحات جذاب اسکله تفریحی کیش، هم شانس قایق سواری و حرکت برروی آب دریا نصیبتان میشود و هم اینکه فرصت دیدن دنیای زیر آب و جانوران متنوع خلیج فارس برایتان فراهم میشود.

اسکله تفریحی کیش - قایق کف شیشه ای کیش

– بالن سواری در کیش:


اگر از طرفداران ارتفاع و پرواز در آسمان جزیره رویایی کیش هستید نباید از این تفریح هیجان انگیز و به یاد ماندنی غافل شوید. اگر به دنبال هیجان هستید حتما با استفاده از بالن، در آسمان بالای اسکله گشت و گذار کنید و از آنجا تمام دریا را زیر پای خود احساس کنید و از این منظره بی نظیر و تکرار نشدنی، نهایت لذت را ببرید.


البته پیش از اینکه سوار بالن شوید تحت نظر مربیان و مسئولان، آموزش های لازم را خواهید گذراند. ضمنا اگر دوست دارید تصاویر خود را در دل آسمان ثبت کنید نگران نباشید! این بالن ها مجهز به دوربین هستند و میتوانید بعد از پیاده شدن از بالن به غرفه های عکس و فیلم این بخش مراجعه کرده و عکس یا فیلم های خود را چاپ و دریافت کنید.

اسکله تفریحی کیش - تور کیش 1400 - امکانات اسکله تفریحی کیش - بالن سواری در کیش

– فلای بورد کیش:


فلای بورد کیش“، از جمله تفریحات هیجان انگیز در این اسکله تفریحی به شمار میرود که برای اولین بار در ایران، در جزیره کیش رونمایی شده است. فلای بورد همواره از طرفداران خاص خود برخوردار بوده است و هم اکنون به یک تفریح ورزشی تبدیل شده است.
فلای بورد با صفحه ویژه ای که به تخته موج سواری شباهت دارد و فشار آبی که در زیر آن پمپ میشود شما را به حرکت در می آورد. با فلای برد می توانید در آسمان پرواز کنید و حرکات نمایشی خود را میان زمین و آسمان اجرا کنید.


لازم است برای استفاده از این تفریح، شنا بلد باشید و حتما نکات ایمنی را رعایت کرده و جلیقه نجات برتن داشته باشید. توجه داشته باشید که اگر چگونگی استفاده از فلای بورد را نمیدانید اصلا جای نگرانی نیست چراکه پیش از شروع، مربیان حاضر در این قسمت، آموزش کاملی بین ۵ تا ۱۰ دقیقه برای شما در نظر خواهند گرفت. اگر علاقمندید که بیشتر در این باره بدانید به مطلب “معرفی فلای بورد کیش” در بلیط اینجا مراجعه کنید.

– غواصی:


اما اگر بخواهیم یک تجربه منحصر به فرد و هیجان انگیز دیگر را به شما معرفی کنیم باید به “غواصی” اشاره کنیم؛ غواصی در آب های نیلگون و بی نهایت جذاب خلیج فارس.
اگر تصمیم گرفتید که غواصی را تجربه کنید باید همراه تیم این قسمت، حدود ۴۵ دقیقه از ساحل فاصله بگیرید. پس از آموزش های لازم و در اختیارگذاشتن امکانات و تجهیزات لازم به شما، مربی، شما را راهی دنیای زیر آب خواهد کرد؛ دنیایی که سراسر مملو از دیدنی های شگفت انگیز است.


البته لازم به ذکر است که برای غواصی در کیش نیازی نیست که یک غواص ماهر و یا شناگر کار بلد باشید چراکه در طول زمان غواصی، مربی حرفه ای همراه و مراقب شما خواهد بود. در نتیجه، ۲ ساعت زمان دارید تا زیباترین تجربه دریایی خود را رقم بزنید.

اسکله تفریحی کیش - غواصی

– قایق پدالی کیش:


یکی دیگر از تفریحات اسکله تفریحی کیش، قایق های پدالی آن است. شاید برایتان سوال باشد که تفاوت این قایق ها با قایق های کف شیشه ای در چیست. قایق های کف شیشه ای امکان مشاهده دریا را در زیر پاهایتان به شما میدهند، ولی قایق های پدالی، امکان تجربه کردن نهایت آرامش را هنگام پدال زدن برایتان به همراه خواهند داشت در صورتی که هنگام استفاده از قایق شیشه ای که یک قایق موتوری می باشد این امکان را نخواهید داشت.

اسکله تفریحی کیش - تور کیش 1400 - تور نوروزی کیش - قایق پدالی کیش

– جت اسکی کیش:


اگر برخلاف قایق های پدالی از طرفداران هیجان و سرعت هستید جت اسکی بهترین انتخاب برای شماست. تجربه نهایت سرعت در کنار امنیت و خیال آسوده را میتوانید با جت اسکی های اسکله تفریحی کیش بدست آوردید.

– ماهیگیری در کیش:


ماهیگیری نیز از جمله تفریحات آرام و در کمال سکوت و با خیال آسوده است که اگر به این آرامش و تنهایی نیاز دارید این تفریح برای شما بهترین انتخاب در ساحل بی نظیر خلیج فارس خواهد بود. برای تجربه ماهیگیری، نگران نداشتن تجهیزات و امکانات ماهیگیری نباشید چراکه غرفه ها و باجه های کناراسکله، آماده ارائه خدمات به علاقمندان ماهیگیری هستند.

– اسکوتر دریایی در کیش:


اگر علاقمند به سفر در زیر دریا و آشنایی با جانداران زیر آب هستید اما طرفدار غواصی نیستید یا از آن واهمه دارید، اسکوتر های دریایی همراه شما هستند تا این تجربه بی نظیر را از دست ندهید؛ به این ترتیب که با سوار شدن در هر یک از این اسکوتر ها که همچون زیردریایی های کوچک و ساده، عمل میکنند راهی زیر دریا می شوید و نهایت لذت در زیر آب را تجربه می کنید.

– شاتل و بنانا سواری در کیش:


شاتل و بنانا” از آن دسته تفریحات پر هیجان و جذابی هستند که میتوانند بهترین خاطرات شما را از سفرتان بسازند. این دو تفریح در واقع تیوب های لاستیکی هستند که با اتصال به یک قایق موتوری تندرو در دریا برروی آب کشیده میشوند.
شاتل و بنانا میتوانند به صورت خانوادگی و دسته جمعی انجام شوند تا شادی و هیجان و تفریح را همراه اعضای خانواده و عزیزانتان تجربه کنید و در قالب یک بازی مفرح، خاطرات جذابی را برای خود رقم بزنید؛ پس اگر به این تجربه منحصر به فرد علاقه دارید یادتان باشد که با مراجعه به اسکله تفریحی کیش از آن غافل نشوید.

“جاهای دیدنی نزدیک اسکله تفریحی کیش”

بازار بین المللی ونوس کیش: یکی از قدیمی ترین بازارهای جزیره که بازدید و خرید از آن خالی از لطف نیست.

بازار زیتون کیش(تجربه خرید از بین بزرگترین برندهای دنیا)

بولینگ مریم:
فضایی سرپوشیده و یکی از مجهز ترین و بزرگ ترین سالن های بولینگ در ایران که میتواند از اولویتهای شما برای تفریح در اطراف اسکله تفریحی کیش باشد.

بولینگ مریم کیش - کیش 1400

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

اسکله قدیمی کیش

کیش گردی

سال ساخت اسکله تفریحی کیش

تور زمستانی کیش

جشنواره زمستانی کیش

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها