معرفی مراکز خرید کیش

بهترین مراکز خرید کیش – از لوکس ترین تا ارزان ترین

مراکز خرید کیش – جزیره زیبای کیش از جمله مراکز گردشگری ایران به شمار می آید که سالانه حجم عظیمی از مسافران را در زمینه تفریحی و گردشگری به سمت خود جذب میکند؛ در این میان، افرادی نیز با اهداف تجاری و اقتصادی راهی این جزیره میشوند؛ ازاین رو با شناختن مراکز پرطرفدار و محبوب میتوان تجربه بهتری از خرید را در مراکز تجاری کیش بدست آورد. اگر شماهم علاوه بر اینکه از طرفداران مکانهای دیدنی کیش هستید، علاقمند به خرید و پاساژگردی هم می باشید پس تا انتها با این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه ما باشید چراکه قصد داریم تا محبوب ترین مراکز خرید کیش را، از لوکس ترین تا ارزان ترین آنها(طبق تجربه خود گردشگران و مسافران) بررسی کنیم.
در ابتدا به پاسخ برخی از پرسش های متداول مسافران در رابطه با لیستی از بهترین و پرطرفدار ترین مراکز خرید کیش خواهیم پرداخت.

“معروف ترین مراکز خرید کیش”


برای پاسخ به این سوال، جواب قطعی نمیتوان در نظر گرفت چراکه متناسب با شرایط و زمان و تغییر یک سری از معیارها این رتبه بندی ها نیز تغییر خواهد کرد.
اما در حال حاضر، مراکز بزرگ تجاری کیش همچون دامون، سارینا، مرجان، مروارید، مریم، ونوس و .. از مشهور ترین مراکزخرید کیش شناخته میشوند.

“بهترین جا برای خرید ماهی در کیش”


اولین جایی که بعد از پرس و جو از اهالی وبومیان منطقه میشنوید و به آن برخواهید خورد بازار ماهی فروشان کیش یا همان بازار ماهی کیش است. بازاری مملو از انواع گونه های خوراکی ماهی، صیدشده از آب های نیلگون خلیج فارس که در خیابان بهشت کیش عرضه میشوند.

“مرکز خرید پردیس۱”


این مرکز خرید با دارا بودن دو شعبه از مراکز پر طرفدار و معروف در حوزه تجاری و فروشگاهی منطقه آزاد کیش به شمار میرود؛ این شعبات در بولوار خیام و فردوسی واقع شده اند تا دسترسی راحت تری برای مسافران و توریستان به داشته باشند.
مرکز خرید پردیس ۱،ساختمانی با دوطبقه مجزا و ۲۰۰ واحد تجاری میباشد. این مجتمع تجاری همچون اغلب مراکز خرید، در برگیرنده انواع اقلام مورد نیاز خریداران میباشد و نیاز افراد را در زمینه های مختلف به خوبی برطرف خواهد کرد و علاوه بر تامین خواسته خریداران در زمینه فروشگاهی، دارای رستوران و کافی شاپ و شهر بازی کودکان نیز میباشد.

معرفی مرکز خرید پردیس 1 کیش - تور کیش


از جمله اقلام و کالاهایی که در این مرکز خرید یافت میشود باید به محصولاتی همچون وسایل برقی، وسایل آشپزخانه، پوشاک آقایان و بانوان، وسایل تزئینی و وسایل کودکان، پوشاک کودکان، پوشاک و وسایل ورزشی به صورت تخصصی و… اشاره کرد .
همانطور که ذکر کردیم امکانات مرکز خرید پردیس ۱ شامل رستوران، کافی شاپ، فست فود، شعبات بانکی، کافی نت، آژانس مسافرتی و … است که همگی به تکمیل این مجموعه کمک زیادی کرده اند.
ساعت کاری این مجموعه بین ساعات ۹ صبح تا ۱۳:۳۰ بعد از ظهر و بازگشایی مجدد مجموعه از ساعت ۱۷ الی ۲۲:۳۰ شب میباشد.
آدرس مرکز خرید پردیس ۱:
بولوار فردوسی، مقابل پارک هنگام. شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۵۶۵۰۰

“مرکز خرید رویال مال”


این مرکز خرید از جمله مراکز خرید کیش با بروز ترین محصولات و کالای های مورد نیاز مراجعه کنندگان و خریداران میباشد. مرکز خرید رویال مال از جمله بهترین مراکز خرید کیش به حساب می آید که با دارا بودن پنج طبقه به تمام نیازهای خریداران پاسخ میدهد و از تنوع بالای محصولات و برندهای معتبر و کالاهای استاندارد و مدرن در سطح جهانی برخوردار می باشد؛ برندهایی نظیر: پاندا، اسپریت، گریماس، ماوی دلونگی، ال جی، بنتون، سامسونگ، اپل، تامی هایلفیگر و…

معرفی رویال مال کیش - تور کیش


بخش های متعدد تجاری و اداری در طبقات مختلف این ساختمان قرار دارند که تمرکز بخش های تجاری در طبقات اول و دوم میباشد و بخش های اداری نیز در طبقات سوم و چهارم واقع شده اند. و در نهایت، طبقه آخر یعنی طبقه پنجم به رستوران ها و کافه ها اختصاص یافته است.
امکانات مرکز خرید رویال مال را میتوان شامل رستوران، کافی شاپ و خودپرداز های آن دانست.
آدرس: خیابان رودکی کنار هتل پارمیس
تلفن ۰۷۶۴۴۴۶۷۳۳۰

“مرکز خرید سارینا ۱”


مرکز خرید سارینای کیش از آن دسته پاساژ های کیش میباشد که با حجم تنوعی که داراست رضایت مراجعه کنندگان و خریداران را به خوبی بدست آورده است. این مجتمع تجاری دارای دو بخش مجزا میباشد که انتخاب را برای خریداران آزاد گذاشته است و با خیالی راحت میتوانند یکی از مراکز خرید سارینا ۱ و یا سارینا ۲ را برگزینند.
سارینا ۱ کیش دارای ۱۰ طبقه است و با کسب عنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید کیش، تجربه ای متفاوت را برای میهمانان خود به ارمغان می آورد. این مجموعه ۵ هزار متر مربعی شامل ۷ طبقه تجاری و ۱ طبقه منحصر به فرد پارکینگ اختصاصی میباشد؛ در نتیجه تنها دو طبقه از آن برای امور اداری وشرکت های تجاری و آژانس های مسافرتی در نظر گرفته شده است.

معرفی مرکز خرید سارینا کیش - تور کیش

اگر بخواهیم به مزایای مرکز خرید سارینای۱ اشاره کنیم باید فاصله و مسافت کوتاه این مجموعه تا موقعیت های مکانی دیگر مراکز خرید کیش را عنوان کنیم.
همچنین در نظر داشته باشید که این مرکز خرید، چشم انداز مناسبی نیز دارد که لحظاتی خوش را میتوان در محوطه آن سپری کرد. امکانات حاضر در مرکز خرید سارینای ۱ شامل قرار داشتن بزرگترین و مشهور ترین فودکورت خاورمیانه در این مرکز خرید، سالن سینمای ۴ بعدی، هایپر مارکت و داشتن مجهز ترین فروشگاه های پوشاک زنانه و مردانه می باشد.

ویراستار: خانم الهام نورمحدی

تور کیش

مراکز خرید کیش

رویال مال کیش

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها