تور قونیه - تور زمینی قونیه - تور قونیه 1400 - بزرگداشت مولانا

تور قونیه آذر ۱۴۰۰ – بزرگداشت مولانا

تور قونیه آذر ۱۴۰۰ به مناسبت بزرگداشت مولانا


تور قونیه هر ساله میهمانان زیادی از سراسر جهان به مراسم بزرگداشت مولانا (شاعر و عارف بزرگ ایرانی) دعوت میکند. مراسم بزرگداشت مولانا هر ساله آذرماه در دل فصل پاییز با شکوه و عظمت هر چه بیشتر در وصف این شاعر بزرگ فارس و عارف ارزشمند در شهر قونیه برگزار میشود.


“تور قونیه”


در مرکز کشور ترکیه اطراف شمال آنتالیا شهری با تمدن و تاریخچه غنی، مزین به وجود شاعر و عارف ایرانی قرار دارد. تور قونیه نه تنها شما را به قطعه ای از دل شعر و ادب فارسی می برد بلکه فرصت بازدید از اماکن تاریخی و طبیعت بکر ترکیه را برای شما فراهم می کند.


“بزرگداشت مولانا”


در کشور ترکیه، داخل شهر قونیه، ایامی در سال را به برگزاری آیین بزرگداشت مولانا اختصاص می دهند که در بطن این مراسم، شاهد نمایش های آیینی و مراسم نمادین رقص عرفانی سماع خواهیم بود. این مراسم در محلی با محوریت همین موضوع اجرا میشود؛ این نمایش ها در چند شب متوالی برقرار است. عود و موسیقی، مردان سفید پوش، شمایل تاریخی و عرفانی… تمام این ها اتمسفری مملو از آرامش و پرواز به خیال را فراهم میکنند و همین دلیل بزرگی است که قونیه سالانه دوستداران و علاقمندان بسیاری را از سرتاسر جهان و به ویژه ایران به سمت خودش میکشاند.

تور قونیه

بزرگداشت مولانا

تور زمینی قونیه

تور قونیه آذر ۱۴۰۰

تور زمینی ترکیه

تور پاییزی ترکیه

جهت دریافت مشاوره با متخصصین گردشگری بلیط اینجا تماس بگیرید.

آپارات بلیط اینجا

تور قونیه - تور زمینی قونیه - تور قونیه آذر 1400 - بزرگداشت مولانا
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها