هتل های لوکس مشهد

لوکس ترین هتل های مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

مرتفع ترین هتل کشور و یکی از هتل های پنج ستاره مشهد است. این هتل در بهمن ماه سال ۱۳۹۰ افتتاح شد که در همان زمان افتتاح در ردیف معروف ترین هتل های مشهد قرار گرفت. این هتل در خیابان امام رضا ساخته شده است که فاصله آن با حرم مطهر رضوی کمتر از ۴ کیلومتر است و مسافران با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی میتوانند این مسیر را طی کنند. به همین دلیل این هتل از سایر هتل های لوکس مشهد متمایز شده است. علت دیگر معروفیت این هتل تعداد طبقات آن است که شامل ۲۵ طبقه میشود و از طبقه های فوقانی این هتل میتوان صحن های حرم مطهر رضوی را مشاهده کرد. درهتل درویشی رستوران های گوناگون با منو غذایی های گوناگون برای هر سلیقه غذایی وجود دارد.

هتل درویشی مشهد

آدرس هتل درویشی مشهد :

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا ۲۴ و ۲۶

هتل قصر طلایی مشهد

این هتل در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار گرفته است و یکی از لوکس ترین هتل های خاورمیانه است. این هتل ۳۵۷ اتاق دارد که امکانات آن مینی بار، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت و حمام است. امکانات خود هتل شامل وای فای و پارکینگ رایگان ،خدمات خانه داری، ترنسفر فرودگاهی ، سرویس اتاق، چایخانه سنتی و کافی نت میشود. در رستوران های هتل قصر طلایی غذاهای ایرانی و بین المللی سرو میشود. موقعیت مکانی این هتل به اینگونه است که فاصله زمانی آن تا حرم مطهر و کوهسنگی ۱۵ دقیقه با ماشین،ایستگاه راه آهن و فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ۲۰ دقیقه با ماشین است.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل هما ۲ مشهد

این هتل متعلق به هواپیمایی ایران ایر است و یکی از مجلل ترین هتل های شهر زیارتی مشهد است. این هتل ۲۰۷ اتاق دارد و امکانات هتل شامل لابی، آسانسور، کافی شاپ،وای فای و پارکینگ رایگان، زمین ورزشی، صنوق امانات، استخر و جکوزی، زمین تنیس و سالن بدنسازی ۲۴ ساعته میشود. رستوران آن ظرفیت ۳۰۰ نفر و ظرفیت پارکینگ ۵۰۰ خودرو است.

هتل هما مشهد

آدرس هتل هما:

مشهد، بلوار خیام،بعد از چهار راه شرکت گاز، روبروی هلال احمر.

هتل پردیسان مشهد

اولین هتل کنفرانس کشور بین هتل های لوکس کشور برای برگزاری همایش ها و کنفرانس های  پزشکی، بازرگانی و دانشگاهی کشوری و بین المللی شناخته شده است. این هتل فاصله کمی با پارک کوهسنگی، دانشگاه فردوسی و پارک ملت دارد. هتل پردیسان در سال ۱۳۸۰ طبق استانداردهای بین المللی به بهره برداری رسیده است . این هتل لوکس ۱۶۲ واحد اقامتی دارد که آماده ارایه خدمات به مسافرین خود است.

هتل پردیسان مشهد

سفر به مشهد با بلیط اینجا:

خرید بلیط قطار مشهد

خرید بلیط هواپیما مشهد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیر
امیر
4 سال قبل

هتل پردیسان خوبه

ارشیا همایونی
ارشیا همایونی
4 سال قبل

هتل درویشی خیلی خوشگله ولی خیلی هزینه هاش زیاده

اسدی
اسدی
4 سال قبل

کافی شاپ هتل هما خیلی خوبه
هم شیکه هم قیمت هاش مناسبن واقعا پیشنهاد میکنم