تور مالدیو

تور مالدیو و راهنمای سفر به مالدیو

مالدیو از رویایی ترین جزیره هایی است که در نزدیکی اقیانوس آرام است و با لقب بهشت استوایی قابل شناسایی است. مالدیو برای کسانی که می‌خواهند به ماه عسل یا سفری لوکس بروند بهترین گزینه است و می‌توانند با قدم زدن روی ماسه های سفید رنگ آن و سواحل شنی سفید که دارد ایام لذت بخشی را سپری کنند. اما باید قبل از این سفر اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و همچنین اطلاعاتی درمورد رستوران ها و هتل ها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. قصد داریم در این مطلب بلیط اینجا اطلاعات کامل و جامعی برای سفر به مجمع الجزایر مالدیو و تور مالدیو را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

موقعیت جغرافیایی مالدیو

جزیره مالدیو از لحاظ جغرافیایی در اقیانوس هند واقع در جنوب غربی هند است. این جزیره روی فلات زیرآبی چاگوس لاکادیو قرار گرفته و کمترین فاصله‌ای که تا کرانه های هند دارد ۶۰۰ کیلومتر می‌باشد. مالدیو از ۱۱۹۲ جزیره‌ی مرجانی تشکیل شده و مساحت خشکی های برابر با ۲۹۸ کیلومتر مربع است. ۲۰۰ عدد از این جزایر مسکونی هستند و ۸۸ جزیره دیگر دارای اقامتگاه های گردشگری هستند.

تور مالدبو

آب و هوای مالدیو

آب و هوای جزیره مالدیو گرم استوایی است که باید دو فصل بارانی را طی کنید زیرا با توجه به موقعیتی که دارد و نزدیک بودن آن به اقیانوس هند این شرایط آب و هوایی طبیعی است. به طور کلی اغلب اوقات سال این جزیره شرایط جوی مناسبی برای گردشگران دارد و به خصوص برای کسانی که علاقه مند به تفریحات آبی و ساحلی هستند.

اطلاعات کلی جزایر مالدیو

زبان رسمی:زبان دیوهی
واحد پول:روفیه
نوع برق شهری:برق شهری در مالدیو ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز
کد کشور:+۹۶۰
شماره ‌های اضطراری:۱۱۹
فرودگاه‌ های بین‌المللی:فرودگاه بین‌المللی ابراهیم نصیرفرودگاه بین‌المللی گن

هزینه‌ی اقامت در تور مالدیو

برای اقامت در جزیره مالدیو، نگران نباشید زیرا به راحتی می‌توانید محلی مناسب با قیمت خوب برای اقامتتان پیدا کنید. اگر خواسته باشید در اقامتگاه های ساحلی اقامت داشته باشید کمی هزینه هایتان بالاتر خواهد رفت. و همچنین اقامت در هاستل ها هزینه کمتری دارد ولی نمی‌توانید انتظاراتی که از هتل های خوب شهر دارید از آنها هم داشته باشید.

تور مالدیو

بهترین هتل های پیشنهادی در شهر مالدیو

هتل سنتارا راس فوشی مالدیو

هتل سنتارا راس فوشی، هتل پنج ستاره‌ای است که یکی از بهترین ها برای زوج های جوان است. این هتل فقط ۲۰ کیلومتر از فرودگاه فاصله دارد و دارای چشم اندازه فوق العاده‌ای است. در این هتل ۱۴۰ اتاق مجهز وجود دارد و شما می‌توانید با پای برهنه از هتل بیرون بیایید و بر روی شن و ماسه سفید رنگ قدم بزنید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر، اسپا، سالن بدن سازی، صبحانه، اتاق کسب و کار و پارکینگ و… اشاره کرد.

شماره تلفن: ۰۹۶۰۶۶۴۳۸۸۰

هتل جین ماله مالدیو

هتل ۴ ستاره جین ماله در شهر ماله که پایتخت کشور مالدیو است قرار گرفته است و بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای اقامت های خانوادگی است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، اسپا، صبحانه، سرویس حمل و نقل فرودگاهی، اینترنت رایگان و خشک شویی اشاره کرد.

شماره تلفن:۰۹۶۰۳۳۰۰۸۸۸

تور مالدیو

هزینه خورد و خوراک در مالدیو

مالدیو با دنیای آب ارتباط دارد پس می‌توانید خوشمزه ترین غذاهای دریایی را در اینجا امتحان کنید. می‌توانید به سراغ رستوران های بین المللی و بومی بروید. در غذاهای بومی مالدیو برنج های محلی با ترکیبی از سبزیجات و گوشت های مختلف دیده می‌شود.

در ادامه مطلب به حدودی از قیمت غذا در این کشور اشاره خواهیم کرد.

برای صرف یک وعده غذا در رستوران ارزان قیمت باید هزینه ۷۲ روفیه را پرداخت کنید. برای صرف یک وعده غذای دو نفره در یک رستوران متوسط باید ۴۱۶ روفیه بپردازید.

قیمت منو های مک دونالد تقریبا ارزان تر است و مبلغ ۱۵۰ روفیه می‌باشد. برای تهیه‌ی آب معدنی ۴ روفیه و یک فنجان قهوه ۴۰ روفیه، باید بپردازید.

تور مالدیو

بهترین رستوران های پیشنهادی در مالدیو

رستوران سالا تایی

در رستوران سالا تایی که در آن انواع غذاهای تایلندی و آسیایی را می‌توانید میل کنید و سطح قیمت های آن نیز متوسط است. ساعت کاری این رستوران همه روزه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب است. همچنین فضای داخلی این رستوران کاملا شبیه به رستوران های تایلندی است.

رستوران Belle Amie Bistro

این رستوران در شهر ماله که پایتخت جزیره مالدیو است وجود دارد و تقریبا جزو رستوران های بین المللی به شمار می‌آید زیرا در آن می‌توانید انواع غذاهای چینی، هندی، اروپایی، سریلانکایی، بین المللی، آسیایی، گیاهی و رژیمی را سرو کنید. ساعت کاری این رستوران از ۷ صبح تا ۱۱ شب است و سطح قیمت های آن در حد متوسط است.

هزینه حمل و نقل در مالدیو

هزینه حمل و نقل در مالدیو به شرح زیر است:

هزینه بلیط تک سفره ۱۰ روفیه و هزینه بلیط ماهانه حمل و نقل ۸۰۰ روفیه می‌باشد. هزینه تاکسی زمانی که درون آن می‌نشینید ۲۵ روفیه است و به ازای هر یک کیلومتر ۴۰ روفیه به مبلغ اضافه می‌شود. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند ۱۰۰ روفیه باید پرداخت کنید. همچنین هزینه یک لیتر بنزین در این شهر ۳ روفیه است.

تور مالدبو

خرید در مالدیو

یکی از قسمت های جذاب تور مالدیو بخش خرید آن است. پیشنهاد می کنیم در ماله پایتخت مالدیو به گشت و گذار در بازارهای محلی آن بروید. جایی که انواع متنوعی از جنس های کشورهای تایلند، چین و هند را می توانید پیدا و خریداری کنید. در بازارهای محلی مالدیو انواع ماهی ها و خوراکی ها خوشمزه، ادویه، وسایل تزئینی، اجناس چوبی، پارچه، عطرهای هندی و … به فروش می رسند. بهترین مراکز خرید در مالدیو می‌توان به بازار محلی ماله و بازار ماهی ماله اشاره کرد.

باید ها و نباید هایی که لازم است در سفر به مالدیو بدانید

با اینکه میزان جرم و جنایت در این کشور به نسبت کم است اما احتیاط شرط عقل است

برای سفر به جزیره مالدیو نیازی به ویزا ندارید و می‌توانید به راحتی با تور مالدیو سفر کنید.

جشن های اسلامی در شهر ماله و مالدیو برگزار می‌شود و هرکدام برای خود شرایط خاصی دارند. در تاریخ ۲۶ جولای هم جشنی با نام روز استقلال مالدیو برگزار می‌شود.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها