کافه کتاب های مشهد _ تور مشهد 1401

آدرس و لیست کافه کتاب های مشهد ۱۴۰۱ | مشهدگردی

“معرفی بهترین کافه کتاب های مشهد”

کافه کتاب های مشهد _ با وجود شرایط یکنواخت روزمرگی ها و مشغله های کاری که تمامی ندارند بدون شک یکی از بهترین جاهایی که میتوان در آن آرام گرفت و در گوشه ای دنج و خلوت، ذهن خود را آزاد کرد کافه کتاب ها هستند.

کافه هایی سراسر جذابیت که علاوه بر منوی ویژه ای که در اختیار شما قرار میدهند کاری میکنند تا برای ساعاتی هم که شده از هیاهوی شهر فاصله بگیرید و علاوه بر تغذیه جسم، به تغذیه ذهن و افکارتان نیز توجه کنید.

از همین روست که کافه کتاب ها علاوه بر جایگاه ارزشمندی که نزد افراد اهل مطالعه و فرهنگ دارند، مکان محبوبی برای جوانان بسیاری نیز هستند.

کافه کتاب‌ ها به واسطه ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی، میتوانند گزینه مناسبی برای برگزاری دورهمی‌ های دوستانه، مشاعره‌ های گروهی، نمایشنامه‌ خوانی و تولدهای کوچک باشند.

شهر مشهد از آن دسته شهرهایی است که کافه کتاب‌ های زیادی را در خیابان های مختلف خود جای داده است. در ادامه این سری از مطالب مجله گردشگری “بلیط اینجا” قصد داریم شما را با ۵ تا از بهترین کافه کتاب‌ های مشهد آشنا کنیم.

بلیط اینجا همراه شما در سفر!

تور داخلی: ۰۹۹۳۴۳۹۳۸۷۷ – ۰۹۳۹۳۱۱۹۰۳۶

آژانس گردشگری انوار راه توس (بلیط اینجا): ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

شماره همراه پشتیبانی پرواز:  09013119036

پشتیبانی قطار: ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶

هتل و تور: ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶

-کافه کتاب آنجا در مشهد:

کافه کتاب آنجا که مدت زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد و از جدیدترین کافه کتاب های مشهد است در همین زمان کوتاه، طرفداران زیادی پیدا کرده و حسابی بر سر زبان ها افتاده است.

این کافه کتاب به قدری فضای آرامش بخش و آمیخته به فرهنگی در اختیار مهمانان خود قرار میدهد که انتخاب فرهنگ دوستان و علاقمندان به کتاب بسیاری است. از طرفی محیط دنج و باصفای این کافه موجب شده تا دوست داران هنر و کتاب، این کافه را به عنوان یکی از پاتوق‌ های همیشگی خود انتخاب کنند. طراحی و چیدمان دلنشین این کافه کتاب با وجود کتاب‌ ها و تصاویر هنری، تکمیل شده است.

طیف متنوعی از مضمون ها و نویسندگان در میان کتاب های این کافه کتاب به چشم می‌خورد؛ اعم از کتاب‌ های عمومی همچون: کتب روانشناسی، ادبیات، رمان، اقتصاد و نیز کتاب‌ های کودک و نوجوان که میتوانید در مدتی که سفارش خود را سرو میکنید این کتاب ها را نیز مطالعه کنید.
برای سر زدن به این کافه کتاب باید به بلوار وکیل آباد مشهد، نبش دندانپزشکان ۱۵ بروید.

کافه کتاب آنجا مشهد

-کافه کتاب آفتاب:

از دیگر کافه کتاب های محبوب مشهد، کافه کتاب آفتاب است. آفتاب به عنوان یکی از قدیمی ترین و خاطره انگیز ترین کافه کتاب های مشهد معرفی میشود که از کودک و جوان تا افراد مسن بسیاری از حضور در فضای آن لذت میبرند.

در کافه کتاب آفتاب به احتمال زیاد هر کتابی را که بخواهید میتوانید پیدا کنید. چراکه آفتاب میزبان کتاب های بسیار زیادی از ملل مختلف و نگاشته با قلم نویسندگان مطرح جهان است، و جالب اینجاست که هر یک از این کتاب ها را که بخواهید می توانید خریداری کنید. کتاب های کافه کتاب آفتاب اغلب در حوزه های زیر هستند:
سینمایی
هنری
ادبی
فلسفی
مذهبی
کودک و نوجوان و…
پس اگر وسوسه شده اید که لذت نشستن در کافه ای قدیمی و غرق شدن در صفحات کتاب ها به هنگام نوشیدن قهوه را تجربه کنید، حتما سری به کافه کتاب آفتاب بزنید.
خبر خوب اینکه شما میتوانید از فضای این کافه نوستالژیک با هماهنگی قبلی، جهت برگزاری رویدادهای مختلف ادبی، دورهمی های دوستانه و کارگاه های آموزشی تان بهره ببرید.

برای رفتن به کافه کتاب آفتاب باید به ‌خیابان دانشجو، ‌مابین چهارراه گلستان و چهار راه دکتری، بازارچه کتاب مراجعه کنید.

بهترین کافه کتاب های مشهد _ کافه کتاب آفتاب مهشد

-کافه کتاب ری را:

و اما رسیدیم به یکی از جذاب ترین کافه کتاب های مشهد، کافه کتاب ری را. این کافه محبوب یکی از دنج ترین و آرامش بخش ترین کافه های وکیل آباد مشهد است. در این کافه کتاب، میتوان انواعی از کتاب ها نظیر: کتاب‌ های روانشناسی، نمایشی، سینمایی و کتب هنری و… را در بین قفسه های آن جست و جو کرد.

از بحث کتاب که بگذریم نوبت به منوی دلچسب این کافه کتاب میرسد. اگر به سراغ کافه کتاب ری را رفتید یادتان باشد که قهوه‌ های این کافه کتاب از معروفترین قهوه‌ های شهر مشهد هستند.

لازم به ذکر است که منوی کافه ری را یک منوی جذاب و کامل است که انتخاب های بسیاری را در اختیار شما قرار میدهد. انواع ترامیسو، چیز کیک، انواع شیک، آبمیوه و قهوه‌ های دمی با طعمی بی نظیر در این کافه سرو می‌ شوند. از مزایای کافه کتاب ری را،امکان اجاره میز اشتراکی برای مطالعه کتب درسی و یا انجام کارهایی به شیوه دورکاری است. کافه کتاب ری را در بلوار وکیل آباد، نبش وکیل آباد ۵۷ قرار دارد.

-کافه کتاب انسان نوستالژی به سبک کافه کتاب مشهد:

اگر به دنبال حسی متفاوت اما نوستالژیک هستید، کافه کتاب انسان همان فرصتی است که شما را به خواسته تان می رساند.
کافه کتاب انسان به عنوان یک کافه کتاب نوستالژیک و بی‌نظیر برای علاقمندان به حوزه های فرهنگی و از همه مهمتر مطالعه کتاب است که مجموعه کاملی از کتاب ها از ملل مختلف و در زمینه های گسترده ای را در اختیارتان قرار میدهد. همچنین این کافه جذاب با داشتن بخشی منحصر به گالری هنرهای دستی، زیبایی خود را تکمیل کرده و میان کافه گردان و کتاب دوستان، بسیار محبوب است.

آنچه بیش از همه، موجب جریان این حس نوستالژیک در کافه انسان میشود، چیدمان و اکسسوری‌ های قدیمی موجود در این مکان است که حس و حال بی مانندی را به شما منتقل می‌ کند. ازاین رو پیشنهاد میکنیم اگر علاقمند به مکان های قدیمی و باصفا و حضور در فضاهای نوستالژیک هستید، کافه کتاب انسان را از دست ندهید.

از دیگر جذابیت های این کافه باید به سرو سفارش ها در ظروف قدیمی اشاره نمود.
این کافه کتاب در خیابان سجاد، مجتمع زمرد، طبقه منفی یک قرار گرفته است.

کافه کتاب انسان مشهد _ کافه کتاب های مشهد

-کافه کتاب داروین:

کافه ای دوست داشتنی با محیطی دنج و آرام که باعث میشود نهایت لذت را از مطالعه کتاب مورد علاقه خود ببرید و دست در دست نویسنده در دنیای نوشته ها قدم بزنید. همچنین لازم است بگوییم که این کافه، میزبان اجرای برنامه های ادبی و هنری تماشایی مانند نقد و بررسی داستان های ادبی است.
آدرس این کافه، خیابان قائم، کوچه قائم ۸، پلاک ۶۰ است.

-کافه کتاب سلام:

اگر به دنبال یکی از آرام ترین کافه کتاب های مشهد هستید تا در سکوت لذت بخش آن غرق شوید باید به سراغ کافه کتاب سلام بروید.

کافه کتاب سلام در حقیقت یک خانه قدیمی است که مورد بازسازی و مرمت قرار گرفته و به محضی که وارد آن شوید سراسر حس تازگی وجود شما را در بر خواهد گرفت و بی شک برای لحظاتی غرق در خاطرات کودکی خود خواهید شد.

اگر دسترسی به مرکز شهر، برایتان آسان تر است باید بگوییم که این کافه در مرکز شهر مشهد واقع شده است.
این کافه کتاب، تحت نظارت و مدیریت یک تیم قوی و کاربلد و البته هنر دوست اداره میشود و همین امر موجب شده تا همه چیز را برای رقم زدن لحظاتی شیرین و ماندگار برای مهمانان خود به خوبی فراهم کند.

اگر روزی به سراغ کافه کتاب سلام رفتید از صبحانه‌ های سرد (ایرانی و خارجی)، قهوه‌ های دمی و انواع دمنوش‌ های بی نظیر آن غافل نباشید.

کافه کتاب سلام مشهد _ بهترین کافه های مشهد

همراهان عزیز بلیط اینجا! اگر شما هم اهل سر زدن به کافه کتاب های شهرتان هستید لطفا خاطره ی حضور در بهترین کافه هایی که داشتید را با ما به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز از تجربه شما استفاده کنند.
شما کدام کافه کتاب را به ما معرفی می‌ کنید؟
پیشنهاد شما کدام یک از کافه کتاب های مشهد است؟
منتظر نظرات ارزشمند شما درباره کافه کتاب های دنج و دوست داشتنی مشهد خواهیم بود.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها