هتل های نزدیک حرم امام رضا - هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد | امکانات و انواع اتاق ها

هتل بین‌ المللی قصر طلایی” مشهد از هتل های لوکس مشهد است و همان گونه که از عنوان این هتل پیداست میتوان در فضایی مملو از آرامش‌ و در شرایط رفاهی ایده آلی که برای آسایش مسافران، فراهم شده است، اقامت بسیار لذت بخشی را در جوار حرم مطهر رضوی تجربه کرد. با رزرو هریک از اتاق های هتل قصر طلایی، بدون شک، شب و روزهایی بی نظیر و به‌ یادماندنی را سپری خواهید کرد.

از مهمترین نکات برای مسافران و زائران شهر مشهد، هنگام رزرو هتل، فاصله هتل تا حرم مطهر امام رضا(ع) میباشد. از همین رو ابتدا به سراغ اولین و مهمترین ویژگی بارز و قابل‌ توجه این هتل پنج ستاره میرویم که دسترسی سریع و آسان به حرم امام رضا(ع) میباشد.

علاوه بر این ویژگی، هتل قصر طلایی، مزایای فراوان دیگری نیز دارد که موجب میشود شما متناسب با بودجه و امکانات و خدمات رفاهی مدنظر خود، با اطمینان خاطر، اقدام به رزرو اتاق های این هتل، کنید.

وجود تنوع بسیار در اتاق‌ ها و سوئیت‌ های لوکس و رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ های متعدد، موجب شده تا دست شما برای رزرو اتاق یا سوئیت در این هتل مطابق با نکاتی که میخواهید لحاظ کنید، باز باشد.

از سرویس های رفاهی و تفریحی این هتل، افزون بر کافی شاپ و رستوران های متعدد با غذاها ونوشیدنی‌ هایی لذیذ و دلچسب، میتوان به: مجموعه آبی، آتلیه عکاسی، اتاق‌ های بازی کودکان، سالن بیلیارد و ترانسفر رایگان فرودگاهی نیز اشاره کرد که تنها نمونه هایی از امکانات هتل قصر طلایی مشهد به شمار میروند.


مجله گردشگری “بلیط اینجا” در ادامه این مطلب، قصد دارد اطلاعاتی برای شناخت بهتر از هتل قصر طلایی مشهد در اختیار شما همراهان عزیز قرار دهد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور مشهد با کارشناسان “بلیط اینجا” در ارتباط باشید.

شماره همراه پشتیبانی پرواز :  09013119036
پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
تور داخلی: ۰۹۹۳۴۳۹۳۸۷۷ – ۰۹۳۹۳۱۱۹۰۳۶ تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
ایمیل : mhammad1366@yahoo.com

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

“معرفی هتل قصر طلایی مشهد”


هتل قصر طلایی مشهد با برخورداری از سطح کیفی ایده آل و بهره مندی از تجهیزات استاندارد و به روز، در کنار استفاده از تکنیک‌ های انحصاری در زمینه طراحی و داشتن پرسنل ماهر و کارآزموده، تمامی قابلیت های رفاهی خود را به بهترین نحو به مهمانان خود ارائه می دهد.

“مالک هتل قصر طلایی مشهد”


هتل بین ‌المللی قصر طلایی مشهد، متعلق به خانواده سزاوار بندی میباشد. موسس و پایه گذار این هتل اقامتی مجلل، مرحوم حاج محمود سزاواربندی است؛این هتل به عنوان یک هتل بین المللی در سال ۱۳۸۶ به همت ایشان احداث گردید. مدیریت این هتل پس از درگذشت ایشان به فرزندشان، امیر سزوار، واگذار شد.

هتل قصر طلایی مشهد از نمونه های ممتاز میان هتل های لوکس مشهد معرفی میشود که نقش بسزایی در صنعت گردشگری مشهد ایفا کرده است. هتل قصر طلایی به سبک بهترین سازه های جهانی در بیست طبقه ساخته شده است.
هتل قصر مشهد دارای زیربنایی با مساحت تقریبی ۷۰ هزار مترمربع است و مجهز به مدرن ترین و لوکس ترین امکانات تفریحی و رفاهی میباشد.

هتل مشهد - قصر طلایی مشهد

“امکانات هتل قصر طلایی مشهد”


ازجمله امکانات ارزشمند و حائز اهمیت در این هتل که آن را از سایرین، متمایز میکند ترانسفر شبانه روزی زائران از هتل تا حرم میباشد.

خفریحات و خدمات آبی این مجموعه اقامتی شامل: استخر، سونا، حمام ترکی، سالن ماساژ و جکوزی و همچنین امکانات ورزشی همچون سالن بدنسازی و سالن بیلیارد میباشد.

از دیگر سرویس های رفاهی این هتل که در اختیار مسافران مجموعه، قرار خواهد گرفت باید به امکاناتی همچون: گیم نت، آرایشگاه زنانه و مردانه، بیزینس سنتر، خدمات لاندری، دفاتر خدمات مسافرتی، خدمات راهنمای مهمان، بانک، کتابخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، و خدمات ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر راه‌ آهن اشاره نمود که تمامی آنها با بهترین کیفیت و به صورتی لوکس و مدرن، ارائه می شوند.

از طرفی دیگر، هتل قصر طلایی مجهز به سالن های همایش و کنفرانس و اتاق جلسات متعدد برای مدیران سازمان همه شهرها میباشد و بستر لازم را جهت پذیرایی از کارکنان شرکت‌ ها و ارگان های مختلف فراهم کرده است.

امکانات تفریحی رایگان هتل قصر طلایی مشهد

“معرفی اتاق‌ ها و سوییت ‌های هتل قصر طلایی مشهد”


هتل قصر طلایی دارای ۲۰ طبقه و ۳۸۵ اتاق و سوئیت در مناسب ترین شرایط اقامتی میباشد و از همین رو در نوع خود، یکی از بزرگ ‌ترین و مجلل ‌ترین هتل‌ های ۵ ستاره مشهد به حساب می آید.

این هتل با داشتن انواع اتاق ها و سوئیت های متنوع و داشتن منوی کاملی از خدمات و سرویس های رفاهی و اقامتی، دست زائران را برای انتخاب بهترین اتاق، مطابق با سلیقه و نیاز و بودجه شان باز گذاشته است. لازم به ذکر است که تمامی واحدهای اقامتی این هتل، دارای تعدادی امکانات رایگان و خدمات عمومی هستند.

-اتاق دبل لندسکیپ:

دبل لندسکیپ از موارد عالی در فهرست اتاق‌ های هتل قصر طلایی مشهد میباشد. این اتاق ها امکان پذیرش دو نفر را دارند و در طبقه شانزدهم با چشم انداز زیبای سطح شهر مشهد، آماده رزرو میباشند. همچنین باید گفت که این اتاق، برخوردار از تخت کینگ سایز است.

-اتاق دبل لاکچری کانکت:

این اتاق‌ ها در طبقات ۲ تا ۱۶ هتل قرار گرفته اند و ظرفیت پذیرش چهار نفر را دارند.
این اتاق ها شامل دو تخت دبل و دو تخت سینگل، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام مجهز به وان میباشد.

-اتاق دبل لاکچری تراس ‌دار:

ظرفیت این اتاق، دو نفره میباشد و دارای امکاناتی نظیر یک تخت دبل و یک تخت سینگل و حمام مجهز به جکوزی است.

-اتاق دبل آتریوم:

این اتاق های دونفره دارای یک تخت دبل است، اما در بعضی موارد به ‌همراه یک تخت سینگل و حمام مجهز به وان ارائه میشود.

-اتاق دبل پانوراما:

این اتاق ها به واسطه چشم ‌انداز حرم مطهر امام رضا (ع)، از اتاق های محبوب این هتل به شمار میروند و با ظرفیت پذیرش دو مسافر، دارای یک تخت دبل و یک تخت سینگل و حمام مجهز به جکوزی میباشد.

امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد

-اتاق دبل پانوراما تراس دار:

از واحد های اقامتی ویژه این هتل، اتاق ‌های دبل پانورامای تراس ‌دار هستند که ظرفیت آنها دونفر و دارای تراسی با نمای رو به حرم امام رضا (ع) می باشد.

-اتاق دبل لاکچری:

این گروه از اتاق‌ های هتل بین ‌المللی قصر طلایی،دارای طراحی مدرن و لاکچری ، نورپردازی شیک و زیبا و چشم اندازی فوق العاده است؛ این اتاق به گونه ای طراحی شده که آسایش و راحتی را برای شما فراهم میکند و امکان گنجایش دو مسافر را داشته و دارای یک تخت سینگل یا یک تخت دبل می باشد.

-اتاق سینگل:

اتاق های سینگل هتل پنج ستاره قصر طلایی، شامل دو تخت سینگل یا یک تخت دبل میباشند.

-آپارتمان رویال:

آپارتمان رویال، از واحدهای اقامتی فوق لوکس در هتل قصر طلایی مشهد معرفی میشوند که ویژه پذیرش چهار نفر میباشند. این واحد اقامتی از همه لحاظ، رضایت مسافر را به همراه خواهد داشت چراکه مجموعه ای کامل از امکانات را در اختیار مسافران، قرار خواهد داد.

-پرنسس رویال:

هتل قصر طلایی مشهد به فکر زوج‌ های جوان و عروس و دامادها هم بوده و واحد اقامتی بی نظیری تحت عنوان پرنسس رویال را ارائه داده است.

بی تردید پیشنهاد هتل قصر طلایی مشهد به این دسته از زائران مشهدی، سوئیت پرنسس رویال است. این واحدها با چشم اندازی معنوی به‌ سمت حرم امام رضا(ع) قرار گرفته و شامل امکاناتی اعم از یک تخت دبل و فضایی جهت نشیمن و حمام مجهز به جکوزی میباشد.

-امپریال سوییت:

در این واحدها، امکان اقامت چهار نفر فراهم میباشد. برخی از اتاق ‌های این سوئیت ‌ها مجهز به دو تخت دبل و سه تخت سینگل و بعضی از اتاق ‌ها علاوه بر تخت دارای کاناپه تخت خواب ‌شو نیز هستند.

-پرزیدنت سوییت:

پرزیدنت سوییت هتل بین ‌المللی قصر طلایی مشهد با گنجایش چهار مسافر به سبکی خاص و مجلل ،طراحی و چیدمان شده است.

-پرنسس سوییت:

مورد پیشنهادی دیگر در هتل قصر طلایی مشهد مخصوص زوج‌ های جوان، رزرو واحد بی نظیر پرنسس سوییت خواهد بود. پرنسس سوییت،شامل یک تخت دبل کینگ سایز و محوطه ای ویژه ی پذیرایی و نیز حمامی مجهز به جکوزی میباشد.

-وسترن سوییت:

و اما جذاب ترین پیشنهاد هتل قصر طلایی به کسانی که شیفته و مجذوب طراحی اروپایی و یا سبک آمریکایی هستند، وسترن سوییت خواهد بود. این دسته از سوییت‌ ها دارای گنجایش پذیرایی از دو نفر هستند و دارای طراحی کاملا متفاوت با یک تخت دبل و حمام مجهز به جکوزی میباشند.

-قاجاری سوییت:

این هتل در طراحی اتاق های خود، به فکر طرفداران معماری و طراحی اصیل ایرانی هم بوده است؛ از همین رو قاجاری سوییت با به کارگیری طرح‌ های قاجاری، آماده میزبانی از زائران عزیز خواهد بود. این واحدهای اقامتی ویژه ی چهار نفر بوده و دارای دو اتاق، دو تخت دبل و یک تخت سینگل و حمام مجهز به جکوزی هستند.

-سنیور سوییت:

سنیور سوییت‌ های جذاب و منحصر به فرد هتل قصر طلایی مشهد با امکان پذیرش ۲ نفر دارای یک اتاق اصلی، یک اتاق خواب، یک عدد تخت دبل و دو عدد تخت سینگل یا کاناپه تخت‌ شو هستند.

-جونیور سوییت:

جونیور سوییت نیز از دیگر سوییت های بی نظیر هتل قصر طلایی مشهد معرفی میشوند که برای اقامت دو نفر در نظر گرفته شده و شامل دو بخش خواب و نشیمن است که به‌ وسیله پارتیشن از یکدیگر جدا شده‌ اند.

-کیدز سوییت:

هدف از طراحی کیدز سوییت‌ ها در هتل قصر طلایی مشهد برای اقامت ۴ نفر بوده است. این سوییت ها شامل یک اتاق خواب، یک عدد تخت دبل و دو عدد تخت سینگل و تراس هستند.

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

“امکانات تفریحی در هتل قصر طلایی مشهد”


در این هتل، آیتم های متنوعی برای اوقات فراغت زائران در نظر گرفته شده است که از جمله آنها باید به مواردی چون: استخر، اتاق ماساژ، اتاق نمک، حمام ترکی، بازی ‌های رایانه ای، سالن بدن‌ سازی، اتاق بازی کودک، سالن بیلیارد، سونا و جکوزی اشاره نمود.

“امکانات رایگان هتل قصر طلایی مشهد”


سالن ورزشی
کارواش
اســـتخر
ایستگاه دوچـــرخه
کتابخانه
عکس طلایی
ترانسفر رایگان
بوفه صبحانه

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها