جنگل های شمال

جنگل های شمال ایران را ببینید

در دنیا جنگل های زیادی وجود دارد که هر کدام شگفتی ها و زیبایی های خاص خود را دارد. جنگل های شمال ایران یکی از متنوع ترین و زیباترین جنگل های جهان به شمار می رود و دارای طبیعت بی نظیری است که همواره گردشگران و توریست های زیادی را به خود جذب می کند. شما می توانید در این جا با جنگل های گلستان، گیلان ومازندران اشنا شده وبرای رزرو تور ایرانگردی به هر یک از شهرهای این استان ها به وبسایت بلیط اینجا مراجعه کنید.


جنگل دالخانی رامسر

جنگل دالخانی  با ۶۰۰ هزار متر مربع مساحت یکی از جنگل های سحرانگیزو جاذبه های بکر شمال کشور است.نام این جنگل به روستای دالخانی برمیگردد که در جنوب شرقی رامسر واقع شده است. 

دالخانی

مسیر این جنگل، مسیری است پوشیده از مه که از دو طرف با درختان بلند قامت محاصره شده و جلوه ای از بهشت را برایتان به تصویر می کشد.مسیری که شما با غرق شدن در زیبایی هایش هرگز دوست ندارید به انتهای آن برسید.

همچنین در جنگل دالخانی شما می توانید به تفریحاتی همچون جنگل نوردی و کوهنوردی بپردازید.

آدرس جنگل دالخانی

استان مازندران،شهرستان رامسر، جاده ییلاق جنت رودبار

جنگل های دوهزار تنکابن

تنکابن با داشتن جنگل های جلگه ای، چمنزارها و چشم اندازهای تماشایی کوهستانی و جنگل های شمال و آب وهوای معتدل گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

جنگل های شمال
دوهزار

دو هزار یکی از این جاذبه ها ست که به عروس طبیعت معروف است که دارای ارتفاعات بی نظیری همچون قله سیالان و ارتفاعات گردکوه می باشد و همچنین دره ها و جنگل های شگفت انگیزی را در دل خود جای داده است.

آدرس جنگل های دو هزار

استان مازندران،۲۰ کیلومتری شهر تنکابن

پارک جنگلی سراوان

پارک جنگلی بی بی یانلو آستارا

پارک جنگلی بی بی یانلو به وسعت ۱۵۱۲ هکتار، یکی دیگر از جنگل های زیبای شمال است. این پارک افزون برداشتن تنوع زیاد گونه های گیاهی از جمله راش، بلوط، انجیلی، گیلاس وحشی، فندق، شب خسب، شمشاد جنگلی و…دارای چند دره با دامنه های پوشیده از درختان و چند قله با چشم انداز منحصر به فردی می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به سفر و تماشای این مناظر زیبا دعوت می کند.

جنگل های شمال
بی بی یانلو

آدرس پارک جنگلی بی بی یانلو

در سمت غربی شهرستان آستارا، در نزدیکی مرز واقع شده است و تا شهرستان آستارا ۳۵ کیلومتر فاصله دارد.

شما می توانید برای رفتن به این پارک زیبا، بعد از وارد شدن به آستارا مسیر خود را به سمت اردبیل ادامه دهید. این پارک در جنوب غربی این جاده قرار گرفته است.

جنگل النگدره گرگان

جنگل النگدره با مساحتی به وسعت ۱۸۵ هکتار یکی از زیباترین جنگل های گلستان است و به دلیل نزدیک بودن به شهر مورد توجه اکثر مردم گرگان و شهرهای اطراف می باشد.

در هنگام ورود به النگدره شاهد زیبایی چشم نواز آن با انبوه درختان بلند بالایش خواهید بود. همچنین جنگل دارای جاده اسفالتی است که از طریق آن می توان چرخی در آن زد و با عبور از میان درختان از زیبایی های وصف نشدنی آن لذت برد.

النگدره

شما در هر فصلی از سال به النگدره سر بزنید شاهد زیبایی های آن خواهید بود اما نا گفته نماند که این جنگل در پاییز زیبایی منحصر به فردی دارد و به پاییز های هزار رنگ معروف است و در سفر لذت عکاسی در این طبیعت خارق العاده و ثبت خاطره های ماندگار و شیرین را به شما هدیه می کند.

آدرس جنگل النگدره

استان گلستان،۵کیلومتری جنوب غربی شهر گرگان

جنگل سی سنگان نوشهر

پارک جنگلی سی سنگان، در سال ۱۳۴۴ از دریای خزر تا رشته کوه های البرز ساخته شده است. مساحت آن ۶۰۲ کیلومتر مربع است وعلاوه بر اینکه به حفظ گونه های گیاهی متنوع و خاص همچون شمشاد ها، درختچه خشبی، درخت بلوط و…می پردازد، یک مکان زیبا برای تفریح وگردش می باشد و در نتیجه به یکی از پربازدیدترین جنگل های استان مازندران تبدیل شده است. 

سیسنگان

جنگل سی سنگان در کنار ساحل قرار دارد و شما همزمان از دو جاذبه زیبای گردشگری برخور دار خواهید بود و کارتینگ در جنگل سی سنگان و جت اسکی در ساحل آن را تجربه خواهید کرد

کارتینگ در جنگل سی سنگان

مبلغ استفاده از امکانات کارتینگ از ۱۰ تا ۶۵ هزار تومان  متغیر است.

جت اسکی در ساحل جنگل سی سنگان

اگر به دنبال تجربه سرعت و هیجان در سفر خود هستید، جت اسکی در ساحل جنگل سی سنگان بهترین پیشنهاد ما برای شماست.

هزینه ی اجاره ی جت اسکی از ۸۰ تا ۳۵۰ هزار تومان متغیر است.

هزینه ی اقامت شبانه در جنگل ۱۱۰۰۰ تومان می باشد.

آدرس جنگل سی سنگان

استان مازندران،۳۰ کیلومتری جاده نوشهر به نور، پارک جنگلی سی سنگان

جنگل ناهارخوران گرگان

جنگل ناهارخوران با حدود ۳۰۰ هزار هکتار وسعت در جنوب شهر گرگان واقع شده است و از امکانات رفاهی متفاوت و مناسبی از جمله‌: آلاچیق، زمین بازی و همچنین پارکینگ برخوردار است که نگرانی شما را از جهت جای پارک اتومبیل هایتان برطرف می سازد.

این جنگل به دیل موقعیت جغرافیایی بسیار خوب، دارای آب و هوای معتدل و دلچسبی است و دیدنی ها و تفریحات زیادی دارد که در زیر مشاهده می کنید:

تپه بابا طاهر: شما با رفتن به این تپه می توانید به تماشای شهر و زیبایی های وصف نشدنی آن بپردازید.

رودخانه زیارت: رودخانه ایست که از کوه های روستای زیارت سرچشمه گرفته و طول آن۴۰ کیلومتر است و لذت آب بازی و آب تنی را برای شما به ارمغان می اورد.

چشمه ها: دارای چشمه های زیادی است.

معروف ترین چشمه ی آن که در ارتفاعات بالایی قرار دارد،سفید چشمه است و یکی از جاهای زیبا و دیدنی ناهار خوران می باشد.

ناحیه پارادایز: قسمتی از پارک جنگلی ناهارخوران است که به شما امکان دسترسی به انواع هتل ها، رستوران ها، شهربازی بچه ها، بازارچه خرید و…را می دهد.

آدرس پارک جنگلی ناهار خوران

استان گلستان،شهر گرگان،۸ کیلومتری مرکز شهر گرگان

خدمات بلیط اینجا ( شرکت انوار راه توس )
اخذ مستقیم بلیط پرواز داخلی و خارجی
اخد مستیقم بلیط قطار داخلی و خارجی
اخذ بلیط مستقیم بلیط اتوبوس داخلی و خارجی
رزو اتوبوس دربستی
رزو خدرو شخصی
بیمه مسافرتی داخلی و خارجی
رزو هتل های داخلی و خارجی
رزو تور کامل داخلی و خارجی
اخذ ویزا خارجی تمام نقاط دنیا
رزرو و خدمات گردشگری (بلیط خدمات گردشگری مانند کشتی تفریحی داخلی و خارجی )
خدمات گردشگری سلامت

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها