مرکز خرید اپال تهران کجاست؟

در این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” قصد داریم به بررسی و معرفی دقیق تری از مرکز خرید اپال تهران بپردازیم. مرکز خریدی که در سال های اخیر، حسابی سر زبان ها افتاده و هر گردشگر تهرانی را حتی به منظور بازدید از چنین مجتمع کاملی،به سمت خود جذب میکند؛ پس تا انتها همراه “مجله گردشگری بلیط اینجا” باشید تا درمورد مرکز خرید اپال تهران بیشتر بدانید.

تهران، به واسطه داشتن مراکز خرید لوکس و بزرگ متعدد، همیشه در کانون توجه جویندگان مراکز خرید بوده است و در فهرست بهترین مراکز خرید تهران، بدون شک اپال،میدرخشد و جزء بزرگ‌ ترین مراکز خرید در شمال غرب تهران نیز به حساب می آید. مرکز خرید اپال، واقع در منطقه ۲ تهران در بولوار سعادت آباد میباشد. مرکز تجاری اپال را نمیتوان تنها به عنوان یک مرکز خرید نگاه کرد چراکه در این پاساژ عظیم، افزون بر فروشگاه‌ ها و بوتیک‌ های متعدد، امکانات تفریحی و سرگرمی متنوعی نظیر: فود‌کورت‌، رستوران‌، کافی‌ شاپ، سینما اپال، بولینگ اپال و شهربازی با بهترین سطح کیفی در اختیار بازدیدکنندگان و خریداران هستند.

جهت خرید بلیط هواپیما تهران با کارشناسان بلیط اینجا در ارتباط باشید.

شماره همراه پشتیبانی پرواز :  09013119036

پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶

هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶

تور داخلی: ۰۹۹۳۴۳۹۳۸۷۷ – ۰۹۳۹۳۱۱۹۰۳۶

آژانس گردشگری انوار راه توس (بلیط اینجا): ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰

حال، سوال این است که چرا مرکز خرید اپال تا این اندازه شناخته شده است؟
همانطور که میدانید وجود مراکز خرید متعدد در تهران یکی از ویژگی های این شهر محسوب میشود و در بین تمام مراکز خرید موجود در پایتخت، مرکز خرید اپال تهران از معروف ترین مراکز خرید در این کلان شهر است و شهرت آن تنها محدود به پایتخت نمیشود بلکه آوازه آن به گوش تمام گردشگران و مسافرانی که به تهران رفته اند رسیده است.
در حقیقت اپال، دارای یک مال بزرگ با مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع است که نزدیک به ۴۵۰ واحد تجاری را در خود جای داده است که کسب و کارها و حوزه های متنوعی در آن فعالیت میکنند از قبیل فروشگاه ها، رستوران ها، کافی شاپ ها و مراکز فعال در زمینه سرگرمی و تفریح.
وجود گستره ای متنوع از امکانات در این مجتمع، اولین و یکی از مهم‌ ترین دلایل شهرت مرکز خرید اپال تهران میباشد؛ تا آنجایی که برخی افراد با هدف خرید به پاساژ اپال می‌ روند و برخی هم به منظور تفریح به این مرکز عظیم مراجعه میکنند.

-مسیر دسترسی به مرکز خرید اپال چگونه است؟

راه هایی که دسترسی آسان به مرکز خرید اپال را فراهم میکنند شامل اتوبان‌ های یادگار امام و هاشمی رفسنجانی (نیایش) میباشند. همچنین شما میتوانید از وسایل حمل و نقل شهری نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنید و اگر با اتوبوس به اپال میروید از اتوبوس‌ های میدان صنعت استفاده کنید.

-آدرس مرکز خرید اپال

تهران، سعادت آباد، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان

-امکانات مرکز خرید اپال

مرکز خرید اپال با فراهم کردن شرایط برای داشتن بهترین خرید و امکانات تفریحی و سرگرمی مختلف،پذیرای بازدیدکنندگان و خریداران میباشد و با برخورداری از سرویس های خدماتی و رفاهی متنوع، محیطی شاد و مهیج را برای مهمانان خود ایجاد کرده است.

“فروشگاه‌ های مرکز خرید اپال”

-اپال مارکت:

مرکز خرید تهران - اپال مارکت


هایپر استار مجتمع تجاری اپال واقع در طبقه H یا اولین زیرزمین مرکز خرید میباشد و دارای ۶ هزار متر مربع وسعت است.این بخش، علاوه بر جنبه فروشگاهی دارای دراگ استور، خشک‌ شویی، شیرینی‌ فروشی و… است.

-اپال هوم:

بهترین مراکز خرید تهران - اپال هوم


برای خرید لوازم خانه و آشپزخانه، دیگر نیازی نیست در خیابان های مختلف به دنبال فروشگاه باشید، انواعی از برندهای معتبر کالای خواب، لوازم روشنایی، صنایع‌ دستی، دکوراسیون داخلی خانه، مبلمان و حتی گل‌ فروشی را می‌توانید در اپال هوم واقع در طبقه همکف پیدا کنید.

-اپال مد:


اپال مد، واقع در همکف اصلی و طبقه اول مرکز خرید اپال میباشد. اپال مد، مجهز به انواعی از بهترین پوشاک، کیف و کفش، عطر و لوازم آرایشی میباشد.

-اپال کویین:


مرکز خرید اپال تهران دارای بخش جذابی به نام اپال کویین میباشد که آماده ارائه خدمات و لوازم مورد نیاز جهت برگزاری جشن‌ ها و مهمانی‌ های شما عزیزان به بهترین نحو میباشد. در طبقه دوم این مرکز، فروشگاه های مربوط به لباس عروس، لباس شب، لباس داماد، آینه، انواع طلا، جواهر و زیورآلات، ساعت و سکه قرار گرفته است.

-اپال کیدز:

شهربازی های تهران - اپال کیدز تهران


اپال کیدز با داشتن وسعتی بالغ بر ۷۰۰ متر مربع به عنوان بهترین مرکز تفریحی، سرگرمی و خرید کودکان و نوجوان شمرده میشود که طبقه سوم و نیم طبقه‌ میانی اپال را به خود اختصاص داده است. بخش های تفریحی در اپال کیدز، شامل یک شهربازی و یک شهر مشاغل، بازی‌ های فکری مختلف فردی و تیمی میشود.
اپال کیدز مرجع فروش تخصصی لباس، اسباب‌ بازی، لوازم‌ التحریر، لوازم سیسمونی، مبلمان کودک، و حتی آرایشگاه مخصوص کودکان، اتاق تولد و… میباشد.

-اپال استایل:

اپال استایل تهران - مرکز خرید اپال تهران


طبقات چهارم، پنجم و ششم مرکز خرید اپال به اپال استایل با فروشگاه ها و بوتیک های متنوع آن اختصاص یافته و منحصر به خریداران انواع پوشاک و کیف و کفش، شال و روسری و مانتو میباشد.

-اپال اسپرت:


مرکز خرید اپال به فکر ورزشکارن و ورزش‌دوستان نیز بوده و فروشگاه‌ هایی برای این دسته از خریداران در نظر گرفته است. پس اگر از این گروه هستید می‌ توانید با مراجعه به اپال اسپرت، پوشاک و لوازم ورزشی مورد نیازتان و هرآنچه را که لازم دارید با بهترین کیفیت تهیه کنید.

-اپال الکترونیک:

اپال الکترونیک تهران


اپال الکترونیک، کامل ترین بازار فروش محصولات دیجیتال و الکترونیک در شمال تهران به حساب می آید.

-اپال آفیس:


اپال آفیس، مربوط به فضاها و دفاتر اداری میباشد و برای دسترسی به آن باید به طبقه پانزدهم مراجعه کنید. این طبقه، آماده ارائه خدماتی اعم از آرایشی، کلینیک پوست، مو و زیبایی میباشد‌.
طبقات یازدهم و دوازدهم اپال نیز مختص به هشت واحد تجاری میباشد.

کافه و رستوران های مرکز خرید اپال شامل:
فودکورت
رستوران
رستوران ملل
کافی‌شاپ
نانوایی، قنادی و شکلات‌ فروشی میباشد.

“سرگرمی‌ ها و بخش های تفریحی مرکز خرید اپال”

-اپال بولینگ:

اپال بولینگ تهران کجاست


اگر از طرفداران بازی‌ هایی نظیر بولینگ و بیلیارد هستید ما به شما اپال بولینگ را پیشنهاد میکنیم که در طبقه هشتم این مرکز خرید قرار گرفته است. این طبقه، همچنین دارای کلوپ‌ های ورزشی VIP و سالن‌ های بزرگ، جهت وقت گذرانی با این تفریحات مفرح میباشد. در کنار این تجهیزات، مرکزی برای علاقمندان به بازی‌ های کامپیوتری و واقعیت مجازی نیز در نظر گرفته شده است.

“شهربازی اپال”


علاوه بر تجربه لذت بخش خرید کردن در پاساژ اپال، فرزندانتان را نیز در شهربازی اپال تهران سرگرم کنید. برای این منظور به طبقه سه A بروید و فرزاندتان را در محیطی امن و شاد سرگرم کنید.
شهر مشاغل اپال با فراهم کردن شرایط لازم، جهت آشنایی با مشاغل مختلف برای سنین کودکان و نوجوانان با تجربه ای متفاوت و لذت بخش؛ و همین طور سینما اپال با برخورداری از یک پردیس سینمایی مجهز و پنج سالن بزرگ با ظرفیت پذیرش ۸۰۰ نفر از دیگر مراکز تفریحی این مجتمع تجاری هستند.

خدمات مرکز خرید اپال که شامل پارکینگ اپال و کارواش میباشد.

“راهنمای طبقات پاساژ اپال تهران”


اپال مارکت : طبقه H
اپال هوم: طبقه GA
اپال مد: طبقه اول و بخش GB
اپال کویین: طبقه دوم
اپال کیدز: طبقه سوم
اپال استایل: طبقه چهارم و پنجم
اپال اسپرت: طبقه ششم
اپال الکترونیک: طبقه هفتم
اپال بولینگ و تجهیزات ورزشی:‌ طبقه هشتم
فود کورت اپال: طبقه نهم
رستوران‌ های اپال و بام سبز: طبقه دهم
واحدهای تجاری ویژه: طبقات یازده و دوازدهم
رستوران ملل: طبقه سیزدهم
اپال آفیس: طبقه چهاردهم

“ساعت کار مرکز خرید اپال”


ساعت فعالیت واحدهای تجاری: از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲؛
در روزهای پنجشنبه، جمعه، تعطیلات و روزهای قبل تعطیلی تا ساعت ۲۳.
ساعت فعالیت فودکورت و کافه رستوران‌ ها: از ساعت ۱۱ تا ۲۴.
ساعت فعالیت کافه و رستوران‌ ها با امکان سرو صبحانه: از ساعت ۹ تا ۲۴.
ساعت کاری مجموعه بولینگ و بیلیارد اپال: از ساعت ۱۱ تا ۲۳.
ساعت فعالیت شهربازی اپال: این بخش در حال حاضر تعطیل میباشد.
ساعت فعالیت مجموعه هاپیر اپال: از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۳ و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۴.

-مرکز خرید اپال کجاست؟


مرکز خرید اپال، واقع در شمال غرب تهران میباشد و آدرس دقیق آن بدین صورت است: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان.


-نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید اپال کدام است؟


ایستگاه متروی میدان صنعت، کمترین فاصله را تا مرکز خرید اپال دارد.


-مرکز خرید اپال چه امکاناتی دارد؟


مرکز خرید اپال، گذشته از فراهم نمودن بستری مناسب برای یک خرید فوق العاده، مجهز به سرویس های رفاهی نظیر مراکز سرگرمی و رستوران ها، کافی شاپ ها، زمین های بازی، سینمایی اپال، پارکینگ و بسیاری امکانات متنوع و متعدد دیگر میباشد.


-طراح و معمار مرکز تجاری اپال کیست؟


معمار مجتمع تجاری اپال، مهندس امید غلامپور هستند و مراحل تکمیل ساخت این مرکز توسط مهندسان دو شرکت‌ (سازه‌ های فلزی بوژان آریا) و شرکت (تدبیر ساحل پارس) انجام پذیرفته است.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها