بازار قشم

راهنمای خرید قشم و معرفی مراکز خرید قشم +آدرس

یکی از زیبا ترین جزایر ایران قشم است که با جاذبه های طبیعی پیچیده و خاص، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.همچنین جزیره قشم جزو مناطق آزاد تجاری ایران محسوب می شود و به همین دلیل بازارهای متعددی دارد. در این مقاله بلیط اینجا به معرفی بازار های قشم و راهنمایی خرید از قشم می پردازد.

هرساله در فصل سرما گردشگران و تاجران زیادی از سراسر کشور به جزیره قشم سفر میکنند تا بسیاری از اجناس را با قیمت بسیار مناسب و کیفیت نسبتا خوب تهیه کنند. و به طبع بازار ها و مراکز خرید متعددی در قشم وجود دارند که هرسال بر تعداد آنها افزوده می شود.

بازار قشم

بازار قدیم قشم ، تنها بازار سنتی قشم

بازار قدیم قشم مثل اکثر بازارهای قدیمی و محلی شهر ها برای رفع نیاز های روزانه مردم شهر ایجاد شده است. در بازار قدیم قشم که از سال ۱۲۹۰ درحال فعالیت است می توانید هرچیزی را که در بقیه شهر پیدا نکرده اید تهیه کنید. همچنین اگر به دنبال لباس هایمحلی و سوغاتی های سنتی قشم مثل شلوارهای گلابتون دوزی شده، برقع، پارچه‌ها و شال‌های رنگارنگ میگردید بازار قدیم با دالان های تو در تو و راسته های زیادش بهترین مرکز خرید است.

آدرس: قشم، میدان امام خمینی، خیابان شهید منتظری، جنب بانک کشاورزی

بازار قشم

سیتی سنتر قشم ، هم تفریح هم خرید

سیتی سنتر قشم که از دو فاز تشکیل شده است جزو لوکس ترین مراکر خرید قشم محسوب میشود. همچنین اکثر برند های معروف را می توانید در این مرکز پیدا کنید.  در سیتی سنتر پوشاک، کیف و کفش، سیسمونی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی، بدلیجات و ساعت، وسایل و لباس های ورزشی را میی توانید تهیه کنید . پس از خرید نیز می توانید برای بازی هایی مثل بیلیارد و بولینگ و استفاده از فود کورت و شهربازی کودکان به طبقه سوم سیتی سنتر مراجعه کنید.

آدرس : خیابان ولیعصر، به طرف بلوار دریا

بازار قشم

بازار بین المللی ستاره قشم

بازار ستاره قشم بهترین مرکز برای خرید عطر و ادکلن است. همچنین شما می تواین انواع برند های سامسونگ، سونی، تفال، اِل جی و فیلیپس گرفته تا لوازم آرایشی مثل نیوا، کلون، آرکانسیل و غیره را با کیفیت بالا و قیمت ارزان ، در بازار ستاره تهیه کنید. بازاز ستاره برای تفریحاتی مثل سالن بیلیارد ، بازی های کامپیوتری و موزه حیوانات تاکسیدرمی  نیز مناسب است.

آدرس : قشم  خیابان ولی عصر

بازار قشم

مرکز خرید دو دلفین درگهان

بندر درگهان که با فاصله ۲۰ دقیقه ای از قشم قرار دارد، به مرکز خرید پوشاک ارزان قیمت معروف است. به جز بازار اصلی درگهان مرکز خرید دو دلفین بسیار مناسب خرید انواع و اقسام برندها ، از محصولات آرایشی وعینک گرفته تا لوازم خانگی، اسباب بازی، سیسمونی، ساعت و برندهای معتبر لباس و لوازم ورزشی است. اگر به دنبال لوازم آرایشی با کیفیت و ارزان قیمت هستید این بازار از همه جا مطمعن تر است.

آدرس : قشم، درگهان، مرکز خرید دو دلفین

بازار قشم

تور قشم

تور قشم نوروز ۹۸

برای خرید تور قشم و اطلاع از شرایط تور با مشاوران ما تماس بگیرید.

بلیط هواپیما قشم

راحت ترین راه سفر به قشم خرید بلیط هواپیما است اما شما می توانید با خرید بلیط قطار بندرعباس از بلیط اینجا  ، تا بندر عباس بروید و سپس با لنج خود را به قشم برسانید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها