رزرو تور روسیه 2023

تور روسیه ۲۰۲۲

“معرفی تور روسیه”

روسیه را با عنوان وسیع ترین کشور جهان میشناسند که سراسر شهرهای توریستی و مهم آن دارای جاذبه‌ های گردشگری فراوان و متنوع در زمینه های مختلف هستند. همین جاذبه های گردشگری موجب شده اند که سالانه، جهانگردان و گردشگران بسیاری با اهداف متفاوتی همچون بازدید از این جاذبه های دیدنی، کسب تجارب مختلف و آشنایی با فرهنگ مردم کشورهای مختلف و نیز گذراندن تعطیلات در بهترین کشورهای دنیا اقدام به رزرو تور روسیه کنند.

البته کشور روسیه را بیشتر با شرایط جوی سرد و زمستان‌ های پر برف و طولانی‌ مدتش می شناسند. با شروع فصل تابستان و افزایش دما و گرم شدن هوا، فرصتی عالی برای رزرو تور روسیه فراهم می شود و اغلب در چنین زمان هایی از سال، شاهد حجم عظیمی از متقاضیان تور روسیه به مقصد شهرهای توریستی بزرگی همچون مسکو، سنت پترزبورگ، سوچی، کازان و… میباشیم؛ این بازه زمانی را تایم پیک سفر به روسیه می نامند چراکه با توجه به شرایط جوی و آغاز تعطیلات، شهرهای توریستی روسیه مملو از گردشگر شده و تور روسیه نیز به پرطرفدارترین پکیج‌ ها از تورهای خارجی تبدیل می‌ شود.

در ادامه این سری از مطالب مجله گردشگری “بلیط اینجا” اطلاعاتی را درخصوص آشنایی بیشتر با جزئیات تور روسیه در اختیارتان قرار خواهیم داد.

شماره همراه پشتیبانی پرواز :  09013119036
پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
تور داخلی: ۰۹۹۳۴۳۹۳۸۷۷ – ۰۹۳۹۳۱۱۹۰۳۶
ایمیل : mhammad1366@yahoo.com

جاذبه های گردشگری تور روسیه 1401

روسیه به عنوان وسیع ترین کشور جهان یکی از همسایه های هم مرز ایران می باشد و به همین دلیل، مقصد منتخب مسافران بسیاری میباشد.

اگر علاقمند به جاذبه های تاریخی و فرهنگی متنوع در خارج از مرزهای ایران هستید، تور روسیه به مقصد هریک از شهر های مطرح توریستی آن میتوان به خوبی رضایت شما را به دنبال داشته باشد.

البته کسب اطلاعات مورد نیاز و مهم در رابطه با تورهای روسیه و آشنایی با خدمات مختلف و نیز انواع آنها از موضوعاتی است که تاثیر مستقیم بر کیفیت سفر شما خواهد گذاشت.

همچنین، افزایش آگاهی در مورد سفر و مقصد، موجب میشود چشم انداز بهتری از سفر خود داشته باشید و مناسب ترین زمان و خدمات را هنگام رزرو تور روسیه انتخاب کنید.

“شرایط اخذ ویزای روسیه”


به منظور کسب اجازه ورود به خاک کشور روسیه، دریافت و به همراه داشتن ویزای روسیه، الزامی میباشد. این دسته از ویزا های کشور روسیه با هدف اقامت محدود و برای افرادی صادر می شود که متقاضی سفر تفریحی و گردشگری هستند. توجه داشته باشید که برای اتباع ایرانی، ویزای توریستی روسیه با مدت اعتبار ۱۴ روزه و یا ۱ ماهه صادر میگردد که در طول این بازه زمانی قادر هستند به تمامی شهرهای توریستی روسیه سفر کنند.

ویزای روسیه 2022

“مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی روسیه”


-اصل گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار (توجه داشته باشید که گذرنامه افراد بالای ۱۶ سال بایستی دارای امضا باشد)
-دو قطعه عکس ۴*۳ ( دقت کنید که عکس‌ های اسکن شده و بریده شده یا به هر دلیل، آسیب دیده، مورد قبول و تایید نخواهند بود).
-تکمیل فرم اطلاعات و مشخصات فردی مسافر (شامل آدرس و تلفن منزل و محل کار و…)

“نکاتی که باید پیش از سفر به روسیه به آنها دقت کرد”


-توجه به تاریخ انقضای پاسپورت
-دریافت برگه پرداخت عوارض خروج از کشور
-بررسی و آگاهی از قیمت و هزینه های سفر به روسیه
-بررسی شرایط آب و هوایی کشور روسیه و شهر مقصد
-به همراه بردن ارز خارجی (مناسب ترین ارز برای استفاده در روسیه (روبل یا دلار) است).
-چنانچه از داروی خاصی استفاده میکنید، در سفر، نسخه پزشک را همراه خود داشته باشید.
-همراه بردن بیمه مسافرتی در سفر
-پرهیز از حمل وسایل ممنوعه سفر در هواپیما

“خدمات تور روسیه”


خدماتی که در ادامه با عنوان خدمات رایج در تور روسیه معرفی خواهیم کرد، تنها خدمات کلی تور روسیه به حساب می آیند و شما باید در رزرو هر پکیجی که انتخاب میکنید به خدمات و سرویس های رفاهی و گردشگری آنها و ‌نیز نوع هتل و… دقت کافی داشته باشید؛البته این موارد، متناسب با هزینه ای که در نظر گرفته اید و شرایطی که مدنظر شماست، متغیر خواهد بود.
-رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما
-رزرو هتل (بسته به درخواست متقاضی، خدمات را میتوان کم یا زیاد نمود)
-اخذ ویزای روسیه
-گشت شهری
-ترانسفر بین شهری
-ترانسفر فرودگاهی
-تور لیدر فارسی زبان
-راهنمای محلی

“اطلاعات مورد نیاز در سفر به کشور روسیه”


-پیش شماره: ۷+
-اختلاف ساعت با ایران: ۳۰-
-واحد پول: روبل
-شماره تماس با اورژانس: ۱۰۳
-شماره تماس با آتش‌ نشانی: ۱۰۱
-شماره تماس با پلیس: ۱۰۲
-مدت زمان پرواز: حدودا ۴ ساعت
-احتیاج به اخذ ویزا: دارد
-زبان رسمی: روسی

تور روسیه 2022

“جاذبه‌های گردشگری تور روسیه؛ مسکو”


نوبت میرسد به بررسی لذت‌ بخش‌ ترین قسمت در تور روسیه؛ در ابتدا به سراغ معرفی جاذبه‌ های گردشگری نخستین شهر مطرح و توریست پذیر این کشور میرویم، مسکو!

شهر مسکو به عنوان پایتخت کشور روسیه، از جمعیت بالایی برخوردار است. این شهر مملو از اماکن گردشگری و جاذبه های دیدنی همراه با زیبایی های منحصر به فرد طبیعی است و از همین رو هر ساله گردشگران بی شماری را به سمت خود میکشاند. یکی از اماکن گردشگری این شهر، کاخ کرملین است. بازدید از کاخ کرملین میتواند خود به تنهایی، عاملی تاثیر گذار در انتخاب تور مسکو باشد.

از کاخ کرملین میتوان به عنوان قلب تپنده مسکو نام برد که با سابقه تاریخی غنی خود که بالغ بر ۲۰۰۰ سال میباشد، امروزه به عنوان یکی از معروفترین نمادهای پایتخت روسیه شناخته میشود.
همچنین پیشنهاد می‌ کنیم در سفر خود، بازدید از دیدنی های تاریخی و فرهنگی چون کلیسای جامع سنت باسیل، میدان سرخ، آسمان نمای مسکو و… را هرگز از دست ندهید.

بعد از مسکو باید سری به یکی دیگر از پرطرفدار ترین شهرهای کشور روسیه بزنیم و به معرفی این مقصد بی نظیر بپردازیم، شهری توریستی که همواره مورد توجه گردشگران بسیار بوده و هست، شهر سن پترزبورگ روسیه.
سن پترزبورگ به واسطه موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد، تابستان‌ های بلندی را تجربه میکند. به عبارتی میتوان گفت در این شهر در طول یک روز یا هوا روشن است و یا به رنگ گرگ و میش در می‌ آید. همین امر موجب افزایش چشمگیر جذابیت‌ های این شهر و تمایز خاص آن با دیگر مقاصد گردشگری میشود.

همین پدیده طبیعی عجیب باعث شده تا شب‌ های سن پترزبورگ با نام شب های سفید معروف شود. در رابطه با جاذبه های دیدنی سن پترزبورگ نیز پیشنهاد می‌ کنیم که از بازدید موزه آرمیتاژ، کلیسای سنت ایزاک، کلبه پتر کبیر، کاخ کاترین، دریای بالتیک و… غافل نباشید.

در ادامه به اختصار، نام تعدادی از بهترین اماکن گردشگری روسیه را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا متناسب با شرایط سفر خود و زمانی که دارید و نیز بسته به سلیقه ای که دارید از برخی از آنها بازدید کنید.
این اماکن گردشگری نظر توریستان بسیاری را از سراسر جهان به خود جلب کرده‌ اند و از معروف ترین جاذبه های دیدنی تور روسیه شناخته می‌ شوند. جاذبه هایی نظیر:

-پارک پیروزی
-ساختمان های هفت خواهر
-مجسمه مایاکوفسکی
-مجسمه های لنین
-میدان سرخ
-موزه جنگ
-مقبره ولادیمیر لنین
-مجموعه کرملین
-تپه وارابیف
-غار اوردا
-ستون های لِنا
-کاخ کرملین
-موزه مجسمه های زیر آب
-کاخ پترهوف
-ولاگدا و… .

“بهترین زمان رزرو تور روسیه”


اگر یکی از مهم ترین ملاک و معیارهای شما در زمان رزرو تور، توجه به شرایط آب و هوایی مقصد است، پیشنهاد ما به شما برای رزرو تور روسیه بازه زمانی اول خرداد تا اواخر شهریور است. اما اگر از سرمای شدید و برودت هوای فصل زمستان در کشور روسیه نگران نیستید و این موضوع شمارا اذیت نمیکند میتوانید از زیبایی های برفی روسیه در زمستان استفاده کنید. با انتخاب فصل های پاییز یا زمستان برای سفر به روسیه، قطعا زیبایی های منحصر به فرد این فصل شما را شگفت زده خواهد کرد.

باید بگوییم که روسیه در دو فصل بهار و تابستان، شلوغ ترین حالت خود را تجربه خواهد کرد و با تعداد قابل توجهی از گروه های توریستی مواجه خواهد بود.

البته به این نکته توجه داشته باشید که هزینه‌ های مربوط به سفر و اقامت در کشور روسیه را در ۴ فصل سال میتوان تا حدودی بدون اختلاف و یکسان دانست!

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها