معرفی بهترین کافه صبحانه های تهران - بهترین کافه های تهران کجاست؟

معرفی بهترین کافه صبحانه تهران – در تهران کجا صبحانه بخوریم؟

کافه صبحانه تهران – صبحانه از وعده های غذایی اصلی و البته حائز اهمیت به شمار می رود و از آن جهت اهمیت آن آشکار میشود که انرژی و توان کاری افراد را در بازه زمانی صبح تا ظهر که تایم ویژه فعالیت در شبانه روز است تامین میکند.
توجه به این وعده غذایی و مواد غذایی مفیدی که متناسب با فعالیت روزانه خود در آن می گنجانیم، تاثیر مستقیمی در رشد و پیشرفت برنامه روزانه و البته یادگیری ما خواهد داشت. صرف نظر از ارزش این وعده غذایی، به محل سرو صبحانه میرسیم. بدون شک سرو صبحانه در محیط هایی همچون رستوران ها و کافه صبحانه ها لذتی دو چندان به این وعده غذایی میدهد و این لذت، رابطه مستقیمی با تنوع منو و مواد غذایی به کار رفته در تهیه صبحانه دارد.
همین موضوع (ایجاد تنوع و جذابیت در خوراکی های سرو شده برای وعده صبحانه) موجب آن شده که کافه صبحانه ها، طرفداران زیادی پیدا کرده و محبوبیت زیادی میان مشتریان خود کسب کنند.


در این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” قصد داریم شما را با چند مورد از بهترین کافه صبحانه های تهران که با نام بوفه صبحانه های تهران هم آن ها را میشناسید آشنا کنیم.

کافه رستوران ملل پل طبیعت” (یکی از بهترین تجربه های کافه گردی در پایتخت)


بدون شک، همه با پل طبیعت تهران آشنایی دارند حتی اگر آن را از نزدیک ندیده باشند. بعد از میدان آزادی و برج میلاد، آوازه این پل، آن را به یکی از معروف ترین نماد های تهران تبدیل کرده است.
پل طبیعت به عنوان یک جاذبه دیدنی در پایتخت کشور، شامل رستوران ها و کافی شاپ های متعدد و فراوانی است و همین امر افراد زیادی را برای سرو وعده های غذایی در کنار تفریح، به سمت این پل میکشد. هدیه پل طبیعت به بازدید کنندگان خود، منظره ی بی نظیری از کل شهر در یک قاب است که در کافی شاپ ها و رستوران ها نیز این منظره، قابل رویت است.

کافه رستوران ملل تهران - بهترین کافه های تهران - کافه صبحانه تهران


کافه رستوران ملل از جمله کافی شاپ های محبوب میان مراجعه کنندگان است که با گنجاندن وعده صبحانه در منوی خود در لیست کافه صبحانه های تهران قرار گرفته است. با رفتن به این کافه صبحانه میتوانید ازمنظره زیبا و طبیعت بکر پارک طالقانی نیز در کنار کیفیت مطلوب غذاهای داخل منو بهره مند شوید. منوی مفصل صبحانه کافه رستوران ملل از جمله منو های معروف میان کافه صبحانه های تهران است.
آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان شهیدی، پارک آب و آتش، پل طبیعت.
ساعت کاری این پارک بدین صورت میباشد: هرروزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ بامداد آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان میباشند.

کافه سبوس تهران” – طعم دلنشین صبحانه در تهران


اگر به دنبال یک کافه شیک و لوکس در شمال تهران هستید کافه سبوس میتواند پیشنهاد خوبی باشد. کافه سبوس علاوه بر خدمات فراوان و البته مطلوبی که دارد منوی صبحانه را نیز به خدمات خود افزوده است و میتواند در وعده صبحانه نیز پذیرای شما باشد تا برای صبحانه ای متفاوت میهمان این کافی شاپ شوید.
البته در نظرداشته باشید که این کافه پر طرفدار به پایان هفته که نزدیک میشویم بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است و دلیل این محبوبیت هم تا حد زیادی با فضای دلنشین و دنج این کافه و نیز کیفیت مرغوب خدماتی که به مشتریان ارائه میشود در ارتباط است. علاوه بر سرو صبحانه میتوانید برای وعده های نهار و یا شام نیز به کافه سبوس مراجعه کنید.

کافه سبوس - کافه رستوران تهران - بهترین کافه صبحانه در تهران کجاست؟


کافه سبوس به عنوان یک کافه صبحانه در تهران بسیار خوب عمل کرده و با خلاقیتی که در سرو صبحانه به کار برده است بسیار به دل مینشیند؛ اگر به این کافه مراجعه کرده باشید رضایت مشتریان را احساس خواهید کرد. نکته جالب در مورد این کافه این است که در وعده صبحانه با استفاده از تنور سنتی که داخل فضای کافه قرار دارد برای مهمانانی که با هدف سرو وعده صبحانه به آنجا رفته اند نان تازه و داغ تهیه کرده و به مشتریان خود ارائه میدهد که این موضوع احساس دلپذیر و رضایت بیشتری به مشتری می بخشد.
در منوی صبحانه این کافه صبحانه، شما شاهد انواع املت، وافل، تست فرانسوی دارچینی، کروسان، کرپ و نیز پای ثابت کافی شاپ ها یعنی قهوه های متنوع خواهید بود.


آدرس: چهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، ابتدای خیابان الف، جنب رستوران ریواس.
ساعت کاری کافه سبوس نیز بدین صورت می باشد: هرروزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب آماده پذیرایی از مشتریان خواهد بود. به علاوه، ارائه منوی صبحانه نیز در بازه زمانی ۹ صبح تا ۱۲ ظهر صورت میپذیرد.

رستوران برادران” – تجربه ای متفاوت از سرو صبحانه در تهران


رستوران برادران به عنوان یکی از بهترین کافه صبحانه های تهران یاد میشود و در خیابان شیخ بهایی تهران واقع شده است. با وجود اینکه منویی که در این کافه صبحانه ارائه میشود مفصل و متنوع است اما بسیاری از مشتریان این رستوران، آن را با املت های قارچ و آبمیوه های طبیعی اش میشناسند. از نکات مورد توجه مشتریان در این کافه صبحانه نیز باید به محیط دنج و فضای آرام آن اشاره کرد که در تمام رستوران ها و کافی شاپ ها نمیتوان آن را یافت.

رستوران برادران تهران - بهترین کافه های تهران - کافه صبحانه دار در تهران


رستوران برادران، این آرامش و لذت را با پخش موزیک های شنیدنی، در کنار ارائه سریع سفارشات و برخورد مناسب و صمیمی پرسنل خود تکمیل کرده است.
آدرس: میدان شیخ بهایی، خیابان ونک، ابتدای سئول جنوبی، نبش کوچه نسترن، پلاک ۹.
ساعت کاری کافه: جهت سرو صبحانه در رستوران براداران میتوانید از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر به این مجموعه مراجعه کنید.

رستوران کوبابا” _ تنوع بالا در منوی صبحانه لبنانی


اگر به تنوع در منوی انتخابی صبحانه خود اهمیت میدهید رستوران کوبابا این نیاز شما را برطرف خواهد کرد. گذشته از منوی مفصل رستوران کوبابا، با رفتن به این کافه رستوران، میتوانید خود را به یک صبحانه درجه یک و لذیذ دعوت کنید که بدون شک از بهترین ها در تهران به شمار می آید.
دلیل عمده محبویت و شهرت این کافه صبحانه، برگرفته شده از غذاهای لبنانی میباشد که در وعده های غذایی و نیز منوی خاص خود به کار برده است. رستوران کوبابا از فضایی لوکس و محیطی بزرگ و در عین حال طراحی داخلی ویژه و استاندارد، برخوردار است. اگر به رستوران لبنانی کوبابا رفتید از نیمرو و املت و نیز صبحانه های انگلیسی و پنکیک آمریکایی آن غافل نشوید. در منوی این رستوران، سالاد میوه هم از گزینه های پرطرفدار و خاص محسوب میشود.
آدرس: جردن، خیابان گلخانه، شماره ۲۵۷.

کافه کوبابا - بهترین کافه های تهران - کافه صبحانه

کافه چام


اگر در محدوده مرکزی تهران به دنبال کافه صبحانه هستید، کافه چام، آماده ارائه خدمات به شما میباشد. کافه چام عنوان یکی از دنج ترین کافه های تهران را از آن خود کرده است و با وجود اینکه فضای بزرگی ندارد و ظرفیت آن تنها بین ۱۲ تا ۱۶ نفر است اما محبوبیت ویژه ای در منطقه خیابان مطهری تهران دارد. در منوی این کافه صبحانه از صبحانه انگلیسی تا صبحانه ساده سنتی ایرانی به چشم میخورد.
آدرس: خیابان مطهرى، خیابان لارستان، نبش کوچه چهاردهم، شماره ١٩.
ساعت کار: همه روزه از ۸ صبح تا ۲۴ شب

کافه چام تهران - بهترین کافه های تهران - کافه صبحانه در تهران

رستوران عمو یحیی” – تجربه احساس صمیمیت در فضایی نوستالژیک


اگر از میان موارد گفته شده به دنبال فضایی ساده و صمیمی هستید بی تردید رستوران عمو یحیی میزبان گرم شما در تهران خواهد بود. رستوران عمو یحیی به عنوان یک بوفه صبحانه در تهران، آماده خدمت رسانی به مهمانان خود در وعده صبحانه می باشد.
لذت سرو یک صبحانه مفصل ایرانی در کنار طعم پنیر تازه با سنگک داغ و املت محبوب عمو یحیی، میتواند بسیار دلنشین و به یادماندنی باشد. ساعت خدمت رسانی رستوران عمو یحیی به مشتریان ۸ صبح تا ۱۱ شب میباشد و نکته جالب اینکه هر موقع از روز که به رستوران عمو یحیی بروید میتوانید املت معروف این بوفه صبحانه را سفارش دهید.
آدرس: تجریش، خیابان شهید ابراهیم دربندی، چهارراه حسابی، پلاک ۸.

رستوران عمو یحیی - کافه صبحانه تهران

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

تهران گردی

تور تهران ۱۴۰۰

کافه صبحانه

بهترین بوفه صبحانه تهران

بهترین کافه های تهران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها