تایلند

جاذبه های گردشگری تایلند کجاست؟

تایلند که به کشور لبخند ها شناخته می شود، یکی از پر طرفدار ترین مقاصد گردشگری آسیا است. در این مطلب مجله ی گردشگری بلیط اینجا چند مورد از زیبا ترین جاذبه های گردشگری تایلند را به همراه تصاویر زیبا معرفی می کنیم. شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تایلند و اطلاع از قیمت پرواز تایلند به بلیط اینجا مراجعه کنید.

گراند پالاس

یک بنای زیبا و خارق العاده که در بانکوک وجود دارد گراند پالاس است که معروف ترین بنای این شهر به حساب می آید. ساخت این بنا در سال ۱۷۸۲ بوده که به مدت ۱۵۰ سال منزل پادشاهان تایلند، بخش اجرایی و دولتی و همچنین دربار سلطنتی بوده است. معماری گراند پالاس که بسیار زیبا است نشان دهنده ی خلاقیت مردم تایلند است باعث میشود بینندگان به وجد بیایند و تحسین کنند. زمانی وزارت جنگ تایلند، ضرابخانه و حتی ادارات دولتی در دل این کاخ جای داشته است ولی هم اکنون قطب معنوی پادشاهی تایلند محسوب میشود. بازدیدکنندگانی که لباس نامناسب دارند از ورود آن ها جلوگیری میشود پس برای ورود به این کاخ بهتر است لباس مناسب به تن داشته باشید.

جاذبه های گردشگری تایلند

جزایر رویایی سیمیلان بهترین جاذبه های گردشگری تایلند

این جزیره برای غواصی و شنا و شیرجه به بهشتی مشهور شده است که در جنوب تایلند در کنار دریای آندامان قرار گرفته استو همچنین از ۱۱ جزیره کوچک تشکیل شده است. آبی آرام و زلال دارد که سفید ترین شن ها در کنار آن قرار دارد و میتوان موجودات آبزی زیبا را تماشا کرد.

جاذبه های گردشگری تایلند
جاذبه های گردشگری تایلند

معبد سپیده دم

این معبد که محلی ها آن را وات چائنگ می نامند در منطقه ی تانبری رودخانه چائو فرایا واقع شده است. در دوران پادشاه تاکسین معبد اصلی شهر بود و مجسمه ی بودای زمردین و دیگر مجسمه های مهم بودا در این معبد قرار گرفته بودند.

سپیده دم

بازار های شناور

این بازار های رنگارنگ در بانکوک که شناور هستند اجناسشان بیشتر برای توریست ها عرضه میشود و پر از سبزیجات و میوه های گرمسیری، آب نارگیل و غذاهایی است که در آشپزخانه های شناور در قایق ها پخته میشوند است. بدون اینکه سر قیمت ها چانه زنی کنید به وسیله ی قایق هایی که با راهنما به این بازار ها میروند بروید و از این بازار های شناور لذت ببرید. بازارهای شناور بانکوک، بازار های تالینگ چانگ و بنگ کوویانگ و بازار خا میباشند.

بازار شناور

ساحل ریلی

در جنوب ساحل (Ao Nang) و اطراف دماغه ای صخره ای واقع شده است که در لیست بهترین جاذبه های گردشگری جهان و جاهای دیدنی تایلند جای گرفته است و فقط از طریق قایق قابل دسترسی است. یک شبه جزیره کوچک محسوب میشود که سواحل شنی سفید رنگ زیبایی دارد و همچنین صخره های آن از جنس سنگ آهک اسن و غار ها و تالاب هایی که در این صخره ها جای گرفته اند با جریان جزر و مدی که رخ میدهد تغییر شکل میدهند. در واقع این ساحل ریلی یک بهشت گرمسیری است که هیچ جاده یا مسیر پر زحمتی ندارد و عصر های خنکی دارد.

ریلی

پارک ملی، مهم ترین جاذبه گردشگری تایلند

در تایلند بزرگترین پارک ملی است و در فهرست جهانی یونسکو به ثبت خود رسیده است با مساحت ۲،۱۶۸ کیلومتر مربع و همچنین از پربازدیدترین پارک های ملی است. در کوهستان خائورام مرتفع ترین نقطه است با مساحتی ۱۳۵۱ متری بالاتر از سطح دریا که در امتداد چهار شهر سارابوری (غرب) ناخون نایوک(شرق) ناخون راتچاسیما(شمال) و پراچین(شرق) گسرده شده است. فاصله زمانی آن تا شهر بانکوک سه ساعت است که گردشگران زیادی را در سال جذب خود میکند. در این پارک ملی ۳۲۰ گونه از پرندگان ، ۶۷ گونه از پستانداران و هزاران گونه گیاهی زندگی میکنند.

شما می توانید برای اطلاع از شرایط تور تایلند و ثبت نام تور تایلند با ما تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا رستمی
سارا رستمی
4 سال قبل

خیلی جالب بود

داوود خدیوی
داوود خدیوی
4 سال قبل

تایلند شهر قشنگیه واقعا

مرتضی
مرتضی
4 سال قبل

من خیلی دوست دارم مهاجرت کنم به تایلند