اقامتگاه های بومگردی قشم

بهترین اقامتگاه های بوگردی قشم را بشناسیم | تور قشم

درباره اقامتگاه های بومگردی قشم چه میدانید؟
برای سفر به قشم چه برنامه ای دارید؟
درمورد نحوه سفر و محل اقامت خود چه اطلاعاتی دارید؟
دررابطه با سفر به قشم چیزهایی هست که حتما پیش از سفر به این جزیره شگفت انگیز باید بدانید؛ درمورد خود جزیره و جاذبه های فوق العاده آن، امکانات، اقامتگاه های بومگردی قشم، اتاق های اقامتی و به طور کلی خدمات توریستی جزیره.
بلیط اینجا” در این سری از مطالب مجله گردشگری خود همراه شما میشود تا به بررسی بهترین اقامتگاه های قشم بپردازد؛ پس این قسمت را از دست ندهید!
جزیره قشم“، همچون نگینی در قلب خلیج فارس میدرخشد و در سال های اخیر بیش از همیشه مورد توجه گردشگران و توریستان واقع شده است. جزیره ای که چه از نظر موقعیت جغرافیایی و چه سیاست های اجرایی از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است و چه بسا عده زیادی بخاطر تجارت به این سرزمین سفر میکنند.

جهت دریافت اطلاعات در رابطه با “تور هوایی قشم” و “تور زمینی قشم” با کارشناسان بلیط اینجا تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  ۰۹۰۱۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
  • هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • اقامتگاه های بومگردی قشم

    -اقامتگاه بومگردی ساحلی فردیس:


    در فاصله ۵۵ کیلومتری از جزیره قشم، اقامتگاهی ساحلی و بی نهایت لذت بخش، میزبان میهمانان جزیره خواهد بود و بی تردید خاطرات شیرینی را برای گردشگران قشم رقم خواهد زد.


    اقامتگاه فردیس یکی از بهترین اقامتگاه های بومگردی قشم می باشد که پذیرای توریستهای این منطقه است و در سه کیلومتری فرودگاه قشم قرار گرفته است؛ این اقامتگاه بومگردی به شیوه معماری اصیل و سنتی که برگرفته از فرهنگ و اقلیم متمدن ایرانی و معیارهای فرهنگی متمرکز در جزیره قشم میباشد ساخته شده است و طراحی ظاهری اتاق ها نیز این حس را برای ساکنان خود تداعی میکند.

    اقامتگاه های بومگردی قشم - اقامتگاه فردیس قشم کجاست؟


    همین موضوع و جذابیت معماری داخلی این اقامتگاه، موجب شده که در میان گردشگران قشم از طرفداران زیادی برخوردار باشد.
    اتاق های اقامتی فردیس با ظاهر کپر گونه و گنبدی شکل خود، باعث جریان هوای خنک داخل اتاقک ها و معتدل و مطبوع نگه داشتن آب و هوای اقامتگاه شده و همین امر موجب جذابیت بیشتر این اقامتگاه میشود.


    شش کپر با صفا و دلپذیر، اقامتگاه فردوس را تشکیل میدهند که ظرفیت هریک حدود پنج نفر است.
    هر کدام ازکپرها دارای امکانات بهداشتی و مناسب ازجمله حمام، توالت فرنگی، امکانات گرمایشی و سرمایشی اختصاصی (که از تجهیزات خدماتی و سرویس های مطلوب این مجموعه به شمار میروند) می باشند.


    اقامتگاه بومگردی فردیس از نظر موقعیت مکانی دارای دسترسی آسان به جزیره هنگام و جاذبه‌های گردشگری مهم قشم از جمله جنگل‌های حرا، دره تندیس‌ها، جزایر ناز، دره ستارگان و سد بالاتل است.
    آدرس اقامتگاه بوم گردی ساحلی فردیس: استان هرمزگان، قشم، ساحل جنوبی، سه کیلومتری فرودگاه بین‌المللی قشم، رو‌به‌روی جزیره هنگام.

    اقامتگاه فردیس قشم - تور قشم - هتل های قشم

    -اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی:


    اقامتگاه بومگردی ناخدای قشم نه تنها از بهترین اقامتگاه های بومگردی قشم است بلکه در همسایگی جنگل های معروف حرا می باشد و همین موضوع، موجب شهرت بیشتر اقامتگاه ناخدا امینی شده است. قدمت این اقامتگاه به ۲۵ سال پیش بازمیگردد که در روستای طبل قشم ساخته شد تا میزبانی گرم برای گردشگران جزیره شود.


    اقامتگاه بومگردی ناخدا امینی، فرصتی جذاب برای تجربه سکونت در خانه های بی نظیر جنوبی است؛ ظاهر کاهگلی و سنتی میان اغلب اقامتگاه های قشم رواج دارد و اگر به این جزیره سفر کرده باشید تعداد زیادی از آن ها را دیده اید؛ اقامتگاه ناخدا نیز از همین اقامتگاه های دیدنی می باشد که معماری ساده و در عین حال جذاب آن زبانزد گردشگران است.


    همچنین از امکانات رفاهی این اقامتگاه باید به چهار حمام و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و یک آشپزخانه مشترک که در محوطه آن قرار دارد اشاره کرد؛ ضمناً اتاق‌ها به صورت مجزا فاقد امکانات خصوصی هستند.
    آدرس اقامتگاه بوم گردی ناخدا امینی: استان هرمزگان، قشم، روستای طبل، جنب مسجد اصلاح.

    ناخدا امینی - اقامتگاه بومگردی ناخدا امینی قشم

    -اقامتگاه بوم گردی خانه دوست:


    چیدمان اتاق ها در کنار معماری دلنشین آمیخته به میهمان نوازی جنوبی، خبر از میزبان و صاحبی گرم و صمیمی میدهد که بی تردید اعتماد به این فضا،تجربه ی داشتن اقامتی بی نظیر را در پی دارد.


    اقامتگاه خانه دوست، اقامتگاهی بی نظیر با فاصله اندکی (تقریبا ۲۲ کیلومتر) تا قشم در شهری قدیمی و باصفا به نام ساحل سوزا واقع شده است. این اقامتگاه که ساختمانی قدیمی با قدمت ۸۰ ساله است، وسعتی نزدیک به ۱۴۰۰ متر مربع دارد که البته در سال ۱۳۹۶ توسط تعدادی از معماران خوش ذوق ایرانی مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت.

    اقامتگاه بومگردی خانه دوست - تور قشم


    اقامتگاه خانه دوست شامل ۱۱ اتاق اقامتی میباشد که تمام آنها برخوردار از طراحی های سنتی و معماری منحصر به فردی هستند. نکته جالب توجه این است که هر یک از اتاق های این اقامتگاه، نام مخصوص به خود را دارند که هرکدام الهام گرفته از یکی از جاذبه های بومی گردشگری قشم است.


    اگر قصد سفر به جزیره زیبای قشم را داشتید فراموش نکنید که اقامتگاه خانه دوست در میان بهترین اقامتگاه های قشم میتواند انتخاب جذابی باشد.
    لازم به ذکر است گذشته از دو اتاق این اقامتگاه که اتاق های VIP مجموعه شناخته میشوند و شاخص ترین مزیت و وجه تمایز آنها داشتن سرویس بهداشتی و حمام مجزا است، سایر اتاق ها از حمام و سرویس بهداشتی مشترک استفاده میکنند که در محوطه اقامتگاه قرار گرفته اند.


    از دسترسی های این اقامتگاه نیز باید به نزدیکی و فاصله اندک تا ساحل و تفریحات آبی آن، جزیره ناز، دره ستارگان و… اشاره نمود.
    آدرس اقامتگاه بوم گردی خانه دوست: استان هرمزگان، قشم، سوزا، میدان آزادی.

    اقامتگاه بومگردی قشم - خانه دوست

    -اقامتگاه بومگردی هفت رنگو:


    این اقامتگاه از جمله بهترین و البته مهمترین اقامتگاه های بومگردی قشم است که خودش به نوعی یکی از جاذبه های دیدنی و گردشگری قشم نیز محسوب میشود. همانطور که از نام این اقامتگاه مشخص است در روستای هفت رنگو در حومه مرکز جزیره واقع شده است.


    معماری این اقامتگاه به گونه ای طراحی و اجرا شده است که افزون بر خدمات مطلوب، ظاهر اتاق ها و فضای اقامتی آن نیز جالب توجه خواهد بود؛ چراکه هفت رنگو اقامتگاهی سنتی و شبیه به یک خانه بومی با حیاطی خاطره انگیز است که اطراف آن را اتاق های اقامتی در برگرفته اند.

    اقامتگاه هفت رنگو قشم -- اقامتگاه بومگردی


    اقامتگاه هفت رنگو متشکل از هفت حیاط با عنوان های حیاط ماهی، پرندگان و درختان است و نکته قابل توجه، اولویت بندی اتاق های این سه حیاط است؛ اتاق های داخل حیاط ماهی دارای سرویس بهداشتی و حمام مجزا هستند درحالیکه اغلب اتاق هایی که در حیاط های درختان و پرندگان قرار دارند از حمام و سرویس بهداشتی مشترک استفاده میکنند.


    در مجموع، ۲۳ واحد اقامتی در این سه حیاط، سازمان یافته اند و بدین ترتیب ظرفیت پذیرش این اقامتگاه ۱۲۰ گردشگر است. لازم به ذکر است که تمامی اتاق ها در هر سه حیاط برخوردار از سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند؛ همچنین این اقامتگاه دارای کافه رستورانی جذاب است که گردشگران را به انواع غذاهای دریایی با طبخ ویژه جنوبی دعوت میکند.

    اگر زمانی قصد اقامت در این اقامتگاه را داشتید و خواستید که سری به صنایع دستی و هنردست مردمان جنوبی بزنید نیازی نیست که فاصله زیادی را طی کنید؛ چراکه با اقامت گزیدن در هفت رنگو، نمایشگاه صنایع دستی جنوبی، بخش مربوط به حنازنی بانوان خوش ذوق جنوبی در کنار به گوش رسیدن صدای ساز و آواز جنوبی در کنار شما در این اقامتگاه می باشد.


    هفت رنگو از نظر دسترسی به جاذبه های گردشگری همچون قلعه نادری، شهر بادگیرها، غار خوربس، جنگل حرا، سد گوران، تنگه چاهکوه، دره تندیس‌ها و… فرصت مناسبی را برای گردشگران مهیا کرده است.
    آدرس اقامتگاه بوم گردی هفت رنگو: استان هرمزگان، قشم، جاده هفت رنگو، ابتدای روستای هفت رنگو.

    -اقامتگاه بومگردی لَرد:


    از دیگر اقامتگاه های بومگردی قشم که بی نهایت زیبا و دلنشین است باید نام اقامتگاه لرد را آورد. اقامتگاه لرد، جزء اقامتگاه های بومی قشم است که در شهر ساحلی سوزا واقع شده است. اقامتگاه لرد در واقع خانه ای قدیمی و باستانی بوده که پس از بازسازی و مرمت، از سال ۱۳۹۳ شروع به فعالیت در حوزه گردشگری و اقامتی کرد.


    محوطه داخلی این اقامتگاه، فضایی بزرگ با نخل های کوتاه و بلند و جوان است. این مجموعه دارای ۱۰ اتاق است که از میان آنها تنها ۵ واحد اقامتی دارای خدمات مجزا از جمله سرویس بهداشتی، حمام و تخت خواب هستند و دیگر اتاق ها به صورت اشتراکی از سرویس و حمام مجموعه استفاده میکنند.

    اقامتگاه بومگردی قشم - اقامتگاه لرد قشم کجاست؟


    از جمله امکانات این اقامتگاه باید به رستورانی سنتی اشاره کرد که در آن امکان سفارش طیف گسترده ای از غذاهای جنوبی وجود دارد و منوی مفصل آن به خوبی رضایت هر ذائقه ای را میتواند به دست آورد.


    اقامتگاه لرد در فاصله یک کیلومتری تا ساحل قشم واقع شده است و دسترسی راحتی را تا جاذبه هایی همچون جزایر ناز، ایستگاه دوچرخه، و کافی شاپ ها و استخر فراهم کرده است.
    آدرس اقامتگاه بوم گردی لرد: استان هرمزگان، قشم، شهر ساحلی سوزا، خیابان پیامبر اعظم، جنب ایستگاه تاکسی.

    اقامتگاه بومگردی قشم - اقامتگاه لرد قشم

    ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

    تور قشم ۱۴۰۱

    تور قشم زمستان ۱۴۰۰

    0 0 رای ها
    امتیازدهی به مقاله
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها