معرفی بهترین ستوران های کیش با بلیط اینجا

بهترین رستوران های کیش را بشناسیم | کیش گردی

بهترین رستوران های کیش _ بدون شک برای شما هم پیش آمده است که پیش از مسافرت به این فکر افتاده اید که برای وعده های غذایی در مقصد چه وسایلی باید تهیه کنید یا اگر قرار است در رستوران ها و کافی شاپ ها وعده های اصلی غذایی خود را سرو کنید به کدام رستوران ها میتوان اعتماد کرد که در کنار غذای با کیفیت و سالم، محیط پاکیزه و استانداردی نیز داشته باشد.


ازجمله مقاصد گردشگران داخلی، جزیره زیبای کیش است. اگر از طرفداران “تور کیش” هستید و قصد سفر به این منطقه بی نظیر را دارید یا حتی آن را در برنامه سفر آینده خود قرار داده اید تا انتهای این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” همراه ما باشید؛ بلیط اینجا در کنار شماست تا چند مورد از “بهترین رستوران های جزیره کیش” را از نظر و دیدگاه مسافران و توریستان باهم بررسی و مقایسه کنید.

جهت کسب اطلاعات درمورد “تور کیش” و “بلیط هواپیما کیش” با کارشناسان بلیط اینجا تماس بگیرید.

  • تلفن همراه : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳

رستوران رویال استار کیش


با توجه به رضایت مشتریان رستوران رویال استار کیش، این رستوران یکی از بهترین و معروف ترین رستوران های جزیره زیبای کیش به شمار میرود؛ دلیل این محبوبیت هم بی تردید مدیریت خوب و خدمات عالی و باکیفیتی است که این رستوران به مشتریان خود ارائه میدهد.
رستوران رویال استار کیش با محوریت غذاهای ایرانی و اروپایی و طبخ و سرو غذاهای بومی این دو ناحیه، در سال ۱۳۹۱ افتتاح شد.

رستوران رویال استار کیش با فراهم نمودن شرایط ایده آلی همچون تدارک دیدن امکانات سرگرمی نظیر زمین بازی، افزودن منوی کافی شاپ به منوی کامل و مفصل رستوران، پارکینگ اختصاصی، دسترسی به اینترنت و پخش موزیک زنده و امکان رزرو تلفنی غذا، پذیرای میهمانان جزیره می باشد و در نهایت به یکی از بهترین رستوران های کیش تبدیل شده است.
گذشته از کیفیت عالی غذا و محیط سالم و مفرح، حضور پرسنل و کادر آموزش دیده و صمیمی با مشتریان، این رستوران را بیش از همیشه محبوب و پرطرفدار کرده است.
آدرس: کیش- بلوار صدف- فاز ۱- ساختمان بساک- طبقه ۳.

رستوران رویال استار - رستوران های کیش - رستوران های کیش با موسیقی

رستوران میرمهنا کیش


رستوران میرمهنا از جمله رستوران های اصیل و قدیمی است که در میان بومیان کیش و البته گردشگرانی که علاقمند به تجربه طعم غذای بااصالت و بی نظیر جنوبی هستند محبوبیت فراوانی دارد.
از دلایل بارز محبوبیت این رستوران که تنها با یک بار رفتن به این رستوران به خوبی درک خواهید کرد، کیفیت منحصر به فرد غذاها، منوی ویژه و متنوع شامل انواع غذاهای دریایی و کبابی، پرسنل گرم و صمیمی و استقبال شایسته ای که از میهمانان به عمل می آورند، اجرای موزیک زنده گروهی، ایجاد فضایی سراسر آرامش و در عین حال مدرن و با کیفیت مطلوب می باشد.


تمامی این موارد، رستوران میرمهنا را به محیطی دوست داشتنی تبدیل کرده است که کمتر کسی است که با سفر به کیش تمایل به حضور در این رستوران را نداشته باشد.
آدرس : کیش- نوار ساحلی- جنب هتل تاپ رز.

رستوران میرمهنا - میر مهنا کیش -  تور کیش 1400

رستوران کوه نور کیش


اگر در کیش به دنبال رستورانی خاص و متفاوت هستید که فضایی منحصر به فرد را در آن تجربه کنید حتما سری به رستوران کوه نور بزنید. محیط جذاب این رستوران از سنگ های صخره ای تشکیل شده و دلیل نامگذاری این رستوران هم همین فضای صخره ای جالب است؛ علاوه بر این صخره ها که نمایی بی نظیر به رستوران کوه نور داده اند، جریان آبشار و وجود تصاویر دستکند و حکاکی شده از اشکال و تصاویر باستانی برروی این سنگ ها نیز بسیار تماشایی است به گونه ای که فضای این رستوران را به یک جاذبه ی دیدنی در کیش تبدیل کرده است.


صرف شام در رستوران کوه نور، بیش از هر زمان دیگری لذت بخش خواهد بود چراکه تلالو نور های رنگی از میان سنگ ها، این رستوران را به هنگام شب، دیدنی تر از هر زمان دیگر میکند. این رستوران ۶۰۰ متری با برخورداری ازمنوی مفصل با غذاهای دلچسب و باکیفیت شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و البته دریایی است که هر سلیقه و ذائقه ای را از خود راضی نگه میدارد.


نکته دیگر اینکه در طبقه بالایی این رستوران، کافی شاپ مجهزی قرار دارد که در صورت تمایل میتوانید به آن مراجعه کنید. مجموع تمام این خدمات و معماری ویژه، کوه نور را به یکی از بهترین رستوران های کیش تبدیل کرده است.
رستوران کوه نور هرروزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱ بامداد، آماده خدمت رسانی به گردشگران و میهمانان جزیره زیبای کیش میباشد.
آدرس رستوران کوه نور کیش: میدان امیر کبیر، بولوار دانش، جنب هتل صدف کیش.

رستوران کوه نور - رستوران های کیش - آدرس بهترین رستوران های کیش با بلیط اینجا

رستوران توتی فروتی کیش


اگر در جزیره زیبای کیش، هوس کردید غذای خود را در کنار سواحل نیلگون خلیج فارس سرو کنید رستوران پر طرفدار توتی فروتی را از یاد نبرید. رستوران توتی فروتی با منظره زیبایی که از سواحل بی نظیر خلیج فارس در اختیارتان قرار میدهد و با تهیه و ارائه بهترین غذاها میتواند میزبانی مطلوبی از شما به عمل آورد.


از آنجایی که رستوران توتی فروتی در فاصله کمی تا اسکله تفریحی کیش واقع شده است، پر رفت و آمد و نسبتا شلوغ است. این رستوران با وسعت ۱۴۰۰ متری خود با ظرفیت پذیرش ۵۰۰ نفر مهمان در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و از جمله رستوران های با تجربه و بنام در جزیره کیش به شمارمی آید. رستوران توتی فروتی درحال ارائه انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی و همچنین فست فود میباشد و این یعنی یک منوی کامل و مفصل از بهترین غذاها.


طراحی داخلی و البته معماری پشت بام این مجموعه به طور کامل از چوب ساخته شده است و این موضوع با تلفیق منظره ساحلی و دریای بی کران خلیج فارس، جذابیتی دوچندان به این رستوران میدهد.
از غذاهای محبوب این رستوران، میگوی گریل شده میباشد که در بازه زمانی ۱۱ صبح تا ۱۱ شب که رستوران آماده پذیرایی از میهمانان است میتوان آن را سفارش داد.
آدرس رستوران توتی فروتی: انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی.

رستوران توتی فروتی کیش - بهترین رستوران های کیش - تور کیش بلیط اینجا

رستوران فودلند کیش


به عنوان یکی از بهترین رستوران های کیش، بدون شک باید رستوران فودلند را معرفی کرد. این رستوران که در کنار ساحل مرجان واقع شده پس از افتتاح در سال ۱۳۸۹ شروع به فعالیت کرد و از همان زمان، محبوبیت ویژه ای میان مشتریان خود بدست آورد.
فودلند با ظرفیت پذیرایی از ۴۰۰ میهمان، به عنوان یکی از رستوران های کیش با گنجایش بالا شناخته میشود. این رستوران، شامل سه سالن پذیرایی اصلی می باشد که هر یک از طراحی، نور پردازی و البته چیدمان منحصر به فردی برخوردار هستند.


منوی کامل این رستوران در برگیرنده بیش از ۱۰۰ نوع غذا و دسر ایرانی و بین المللی است و طبخ انواع غذاهای دریایی و سنتی و فست فود نیز از جمله منوی این مجموعه میباشد. رستوران فودلند کیش هرروزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ بامداد، آماده پذیرش و خدمت رسانی به میهمانان خود میباشد.
آدرس رستوران فودلند: خیابان جهان، ضلع غربی بازار بین‌المللی مرجان.

فودلند - فود لند کیش - فودلند کیش - بهترین رستوران های کیش

رستوران فودکورت دامون کیش


این رستوران که در مجموعه گردشگری و مرکز خرید دامون (از مراکز خرید لوکس کیش)، واقع شده است از جمله بهترین رستوران های کیش است.
منوی متنوع غذایی و طبخ و سرو طیف گسترده ای از غذاهای ایرانی وفرنگی، ترکی، هندی، چینی و مکزیکی و همچنین ایتالیایی، این رستوران را به یک رستوران منحصر به فرد در میان بهترین رستوران های کیش تبدیل کرده است.


از دیگر مزیت های رستوران “دامون کیش” که این مجموعه را در لیست بهترین رستوران های کیش قرار داه است ارائه غذا در کمترین زمان و قیمت مناسب آن با توجه به فضای لوکس و غذای با کیفیت آن است. فضای طراحی شده این رستوران با وجود ساده بودن، بسیار شیک و خاص است و از دسته غذاهای محبوبی که دراین رستوران، سرو میشود باید به ماهی، پاستا آلفردو، و برخی از غذاهای هندی آن اشاره کرد .
لازم به ذکر است که در منوی این رستوران زیبا، وعده صبحانه نیز گنجانده شده است و شما میتوانید صبحانه خود را در یکی از بهترین رستوران های کیش درطبقه دوم مجتمع تجاری دامون سرو کنید.
آدرس رستوران فودکورت دامون: خیابان وصال، مرکز خرید دامون.

فود کورت دامون - دامون کیش - فودکورت دامون کیش

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

بهترین رستوران های کیش

رستوران های کیش با موسیقی زنده

رستوران های لاکچری کیش

رستوران های ساحلی کیش

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها