کافه های تهران

کافه های تهران کجا هستند؟

کافه این روزها به پرتقاضاترین مکان از نظر مردم عنوان شده اند؛ اکثر مردم دنیا به کافه گردی علاقه زیادی داشته و بسیاری از اوقات خود از جمله قرارهای دوستانه، کاری و جشن تولدها را در کافه سپری می کنند. مهم ترین چیز در انتخاب کافه، محیط و منوهای جذاب آن است.برای خرید بلیط قطار تهران یا رزرو پرواز تهران به بلیط اینجا مراجعه کنید. ما قصد داریم در مجله گردشگری بلیط اینجا تعدادی از کافه های تهران که رفتن به آن ها باعث خوب شدن حالتان می شود را به شما معرفی کنیم.

کافه مسعودیه تهران

کافه مسعودیه در داخل عمارت پر ابهت و قدیمی مسعودیه که یکی از زیباترین عمارت های تاریخی تهران است قرار دارد و این امکان را به شما می دهد که علاوه بر کافه به تماشای یکی از جاذبه های گردشگری شهر تهران نیز بپردازید. فضای قدیمی و زیبای این کافه به گونه ای است که احساس می کنید وارد خانه های قاجاری با معماری خاص و بی نظیرش شده اید و حیاط کافه نیزطوری تزئین شده که شما لحظات خوب و پر از احساسی داشته باشید.

مسعودیه

موقعیت مکانی و کیفیت بالای سرویس های کافه مسعودیه به همراه قیمت مناسب آن باعث شده که مورد محبوبیت و مقبولیت جوانان تهران قرار بگیرد و مهم تر از همه که پیشنهاد ما به شما نیز هست، صرف صبحانه های خوشمزه ی این کافه می باشد.قبل از رفتن به کافه مسعودیه حتما میزی برای خود رزرو کنید زیرا بیشتر اوقات کافه شلوغ است.

آدرس کافه مسعودیه

بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، خیابان امیر کبیر، خیابان ملت، بالاتر از ایستگاه مترو، عمارت مسعودیه

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۹۲۰۱۳

کافه گل رضاییه

کافه گل رضاییه از قدیمی ترین کافه های تهران به شمارمی رود که شخصیت های بزرگی مانند صادق هدایت، فروغ فرخزاد لحظات خود را در آن سپری می کردند و به همین علت جذابیت زیادی برای مردم دارد. یکی از نقاط جالب این کافه میزی است که کنار پنجره خیابان قرار دارد و جای همیشگی صادق هدایت و فرخ زاد بوده و در حال حاضر به صورت دائم رزرو سفارت فرانسه است. زمان اوج این کافه دهه ۴۰ و۵۰ بوده است و هم اکنون به عنوان یکی از اولین کافه های شهر تهران شناخته می شود که پذیرای افراد زیادی در طول روز می باشد.

کافه های تهران

 آدرس کافه گل رضاییه

خیابان سی تیر، بالاتر از موزه آبگینه

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۰۷۲۹۰

کافه دیاموند

کافه دیاموند یکی از کافه هایی است که کمی بالاتر از میدان فردوسی واقع شده است. فضای این کافه با روح و معماری کلاسیک آمیخته شده که یکی از جاذبه های این کافه محسوب می شود. کافه دیاموند دارای محیطی کاملا گرم و صمیمی به همراه منویی فوق العاده است که سیب زمینی ویژه و پننی بهترین آنهاست. همچنین قهوه های آن صد در صد عربیکا هستند که پیشنهاد ما به شما «لاته» و حتی «موکا» این کافه است.

کافه دیاموند تهران

آدرس کافه دیاموند

خیابان انقلاب، خیابان ویلا(نجات اللهی)، خیابان فلاح پور، پلاک ۳۳

تلفن: ۰۲۱۸۸۸۹۰۱۹۶

کافه سام

کافه سام، کافه ای مدرن و بزرگ در قلب شهرک غرب است که دارای گلخانه ای بسیار زیباست. فضای این گلخانه بزرگ نیست اما همین فضای کم چنان آرام کننده و دلنشین است که سخت می توان از آن گذشت. این کافه برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی و هم برای انجام کار و جلسات کاری بسیار مناسب است. رفتن به کافه سام را از دست ندهید. ناگفته نماند که این کافه دارای ۲ شعبه است.

سام

آدرس کافه سام ۱

تقاطع خیابان خدامی و آفتاب، ضلع جنوب شرقی، جنب پارک، ساختمان مادیران

آدرس کافه سام ۲

خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم

شماره اس ام اس: ۵۰۰۰۲۲۰۲۰۲۰۰۹

کافه ویونا پلازا

کافه ویونا پلازا در منطقه زعفرانیه شهر تهران واقع شده است و یکی از بهترین کافه های تهران به شمار می رود. کیفیت بالای سرویس های این کافه و موقعیت مکانی در کنار قیمت مناسب باعث معروفیت بیشتر کافه ویونا پلازا شده است. محیط دنج این کافه محبوبیت آن را برای جوانان دو چندان کرده و صبحانه خوشمزه و قیمت مناسب از بهترین خوصیات این کافه در میان سایر کافه هاست.

ویونا پلازا

آدرس کافه ویونا پلازا

خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، سه راه آصف، مجتمع تجاری زعفرانیه پلازا، طبقه دوم

کافه رستوران کاوالی

کافه کاوالی، کافه ای مجلل و رستورانی لوکس برای قرارهای خانوادگی است که در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است. شما با دیدن معماری اروپایی و مجلل آن احساس خاص بودن و لذت یک شب رویایی را لمس خواهید کرد، همچنین استفاده از رنگ طلایی و تلفیقی از مشکی این رستوران را خوش رنگ کرده که با نورپردازی حرفه ای، محیطی به یادماندنی برایتان فراهم می آورد. این کافه دارای یک پارکینگ اختصاصی برای میهمانان خود می باشد تا شما خیالتان بابت پارک خودرویتان راحت باشد.این کافه از دو طبقه تشکیل شده استکه طبقه اول آن فضایی گرم و دوستانه است و طبقه دوم آن که VIP می باشد، مناسب برای قرارهای رسمی است.

کاوالی

آدرس کافه کاوالی

فرحزاد شمالی، پلاک ۲۵، رستوران بین المللی کاوالی

تلفن: ۲۲۱۱۴۹۷۶

کافه وی

یکی از عجیب ترین و جذاب ترین کافه های شهر تهران کافه راه نام دارد که به عنوان اولین کافه سیار در تهران فعالیت می‌کند. برخورد خیلی خوب کافه راهی ها معروف شده است درحدی که هر روز دوست دارید سر راه شما باشند تا خود را مهمون قهوه و حال خوب آن فضا بکنید. کارکنان کافه راه، فرزاد و ذکرا، زوج جوانی هستند که هر روز برای فردایشان برنامه ریزی می‌کنند و از طریق شبکه های مجازی موقعیت کافه خود را اعلام می‌کنند. پس برای رفتن به این کافه حتما شبکه های مجازی آنها را دنبال کنید. منوی کافه راه شامل ساندویچ، قهوه و شربت های متنوع و خوشمزه است. همچنین منوی این کافه از لاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می‌باشد، زیرا تمامی اقلام در منو بین رنج قیمت ۵ تا ۸ هزار تومان است.

کافه وی

کافه گراف

این کافه جزو کافه های قدیمی تهران است با این حال پاتوق بسیاری از جوانان امروزی می‌باشد. کافه گراف واقع در ساختمان آ اس پ می‌باشد و دارای محیطی بسیار لذت بخش و دلنشین است. کیفیت منوی غذایی این کافه، از نظر مشتریانش عالی بوده و با روز اولی که باز شده است هیچ فرقی نکرده است. حتما به کافه گراف سربزنید.

گراف

آدرس کافه گراف

خیابان شیخ بهایی، ساختمان آ اس پ

تلفن: ۸۸۰۴۸۸۴

کافه طهرون

اگر شما به فضای قدیمی دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی و خودرو‌های آن زمان علاقه‌مند هستید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به این کافه بزنید.
دکوراسیون داخلی این کافه در شهرک غرب تهران، بسیار خاص و بی نظیر است. اکثر میز‌های کافه طهرون به شکل خودروهای دهه ۴۰ و ۵۰ میلادی ساخته شده‌اند. زمانی که پشت این میز‌ها می‌نشینید، حس سفر به گذشته او راندن همان خودروها را در شما به وجود می آورد.

آدرس کافه طهرون

 شهرک غرب، انتهای بلوار دریا، خیابان فخارمقدم، نبش بوستان دوم غربی، پلاک ۲۴

تلفن : ۰۲۱۸۸۰۹۰۰۵۲

  • خدمات بلیط اینجا ( شرکت انوار راه توس )
    اخذ مستقیم بلیط پرواز داخلی و خارجی
    اخد مستیقم بلیط قطار داخلی و خارجی
    اخذ بلیط مستقیم بلیط اتوبوس داخلی و خارجی
    رزو اتوبوس دربستی
    رزو خدرو شخصی
    بیمه مسافرتی داخلی و خارجی
    رزو هتل های داخلی و خارجی
    رزو تور کامل داخلی و خارجی
    اخذ ویزا خارجی تمام نقاط دنیا
    رزرو و خدمات گردشگری (بلیط خدمات گردشگری مانند کشتی تفریحی داخلی و خارجی )
    خدمات گردشگری سلامت
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کافه گرد
4 سال قبل

کافه دیاموند و ویکافه جزو بهترینا هستن 🙂

سجاد علیرضایی
سجاد علیرضایی
4 سال قبل

کافه سام خیلی خوبه حتما برید

علی رضا
علی رضا
4 سال قبل

تهران کافه خوب زیاد داره

سارا
سارا
4 سال قبل

آخییی کافه وی چه بامزس