راهنمای رزرو آنلاین تور

راهنمای رزرو تور بلیط اینجا

امروزه با توجه به دغدغه مندی افراد و پیشروی امور به سمت تراکنش های اینترنتی، انتظار میرود کارها در سریع ترین زمان ممکن و سهل تر از مراجعات حضوری انجام شود. از همین رو مدتی است رزرو آنلاین تورهای شهرهای مختلف، سهم بسزایی از تورهای گردشگری و بیزینسی را در بر گرفته اند.
دراین مطلب قصد داریم، راهنمای رزرو آنلاین تور از سایت “بلیط اینجا” را به شما آموزش دهیم پس در ادامه، همراه ما باشید تا مراحل گام به گام رزرو آنلاین تور را بررسی کنیم.

جهت دریافت راهنمایی ومشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور های بلیط اینجا با ما تماس بگیرید.

تور مشهد

رزرو تور ارزان کیش

تور استانبول

“گام اول”
با ورود به صفحه اصلی سایت بلیط اینجا برروی آیکون تور، کلیلک کنید تا وارد صفحه انتخاب تور شوید.

راهنمای رزرو تور - تور استانبول - رزرو تور - تور مشهد

“گام دوم”
در این صفحه با مراجعه به جدول ابتدای صفحه، مبدا و مقصد و تاریخ شروع تور را مشخص کنید و در نهایت با جست و جوی موارد انتخابی، پیشنهادات تور بر اساس فیلتر های مشخص شده برای شما نمایش داده خواهد شد. همچنین در نظر داشته باشید جهت سهولت در دستیابی به موارد موردنظر، فیلترینگ قیمت و ساعت حرکت نیز در نوار بالای صفحه در اختیار شما قرارداده شده است.

رزرو تور - راهنمای رزرو تور - تور استانبول - تور پاییزی مشهد - تور آذر استانبول

“گام سوم”
همانطور که مشاهده میکنید در این قسمت، بلیط های متناسب با مبدا، مقصد و تاریخ وارد شده از سمت کاربر، نشان داده میشوند. برروی هر بلیط، مشخصه هایی همچون مبدا و مقصد، امکانات تور، مدت اقامت و هزینه تور به صورت پیش فرض برای شما نمایش داده میشود؛ با بررسی بلیط ها، گزینه مطلوب خود را انتخاب کرده و با کلیک برروی (مشاهده) به اطلاعات کامل بلیط دست پیدا کنید.

تور تهران - تور بلک فرایدی استانبول - تور آنتالیا

“گام چهارم”
در این بخش، اطلاعات جامع تری از مشخصات تور را خواهید داشت؛ پس از بررسی مشخصات تور به امکانات تور توجه داشته باشید و در صورت داشتن توضیحات خاص به بخش (توضیحات تور) هم دقت کنید.

تور مشهد - تور شمال - تور استانبول

“گام پنجم”
در نهایت، پس از اطمینان پیداکردن از مشخصات تور مطلوب خود، اطلاعات حرکت و مبدا و مقصد را بازبینی کنید. در این قسمت، روز حرکت، عنوان تور، نوع وسیله نقلیه، کلاس وسیله نقلیه و هزینه تور را مشاهده میکنید. پس از کسب اطمینان در رابطه با صحت اطلاعات تور، گزینه (انتخاب) را کلیک کرده و سپس برروی (تایید و مرحله بعد) کلیک کنید. در غیر این صورت و در صورت وجود مغایرت و یا همخوانی نداشتن تعرفه های تور با نکات مورد نظر خود به صفحه نخست بازگردید.

رزرو تور - تور آنلاین - تور مشهد - تور بلیط اینجا - بلیط اینجا

“گام ششم”
با ورود به این صفحه، ابتدا تعداد مسافران را طبق دسته بندی های سنی در دو رده سنی بزرگسال و کودک تعیین کنید.

تور گردشگری - تور زیارتی - تور بلیط اینجا

پس از آن اطلاعات شخصی هر فرد را در کادر مربوط به خود تعریف کنید و توجه داشته باشید که اطلاعات هر مسافر رابه صورت دقیق و کامل وارد کنید. در هر کادر، مشخصاتی مانند نام و نام خوانوادگی، جنسیت، کد ملی و تاریخ تولد فرد باید وارد شود.

رزرو تور - تور استانبول - تور عیدانه استانبول - تور ترکیه - تور کیش - تور نوروزی کیش - تور چارتری کیش

در انتهای کادر مشخصات و جهت تکمیل اطلاعات، وارد کادر اطلاعات تکمیلی شوید و شاخص هایی همچون شماره تلفن همراه مسافر را قرار دهید. توجه داشته باشید در صورت نیاز و یا وجود نکته حائز اهمیت که در طی حرکت و یا حین اقامت باید به آن توجه داشت در کادر توضیحات، مطلب خود را وارد کنید.

تور کیش - بلک فرایدی - تور استانبول

“گام هفتم”
در انتهای تکمیل کادرهای اطلاعات مسافر، کد امنیتی را وارد کرده و برروی ادامه فرآیند خرید کلیک کنید. ( در این حین از مطالعه قوانین سایت و قوانین تور نیز غافل نباشید).

رزرو تور - تور ترکیه - تور کیش - بلک فرایدی

“گام هشتم”
باورود به این صفحه، بازبینی نهایی را در خصوص اطلاعات مسافر انجام دهید و در صورت وجود مغایرت و عدم صحت اطلاعات مسافر از دکمه (بازگشت) استفاده کنید.
در غیر این صورت و جهت ادامه فرآیند، رزرو تور خود (پرداخت آنلاین) را انتخاب کنید.

تور بلیط اینجا - بلیط اینجا - تور نوروزی کیش

“گام نهم”
با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و پرداخت هزینه، تور شما رزرو شده و برای شما صادر میشود. توجه داشته باشید از هنگام ورود شما به این صفحه تا نهایی کردن عملیات پرداخت، فقط ۱۰ دقیقه زمان دارید. جهت کسب اطلاعات در رابطه با رمز یکبار مصرف (پویا)، به کادر سمت چپ صفحه مراجعه کنید.

رزرو تور - رزرو آنلاین تور بلیط اینجا

بلیط اینجا سفر خوبی را در کنار خانواده و دوستان برای شما آرزو میکند.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

تجربیات خود را از تورهایی که تابه حال استفاده کرده اید با ما به اشتراک بگذارید.

با آپارات بلیط اینجا به عجایب ایران و جهان سفر کنید.

رزرو تور

تور نوروزی کیش

تور چارتر کیش

راهنمای رزرو تور مشهد

تور لحظه آخری

رزرو تور استانبول

رزرو تور کیش

تور لحظه آخری

تور تهران

تور شمال

بلک فرایدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها