تور مالزی تابستان 1401

تور مالزی تابستان ۱۴۰۱

تور مالزی تابستان ۱۴۰۱ – گر قصد سفر به یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا را دارید، مالزی به عنوان کشوری اسلامی‌ که همواره در زمینه جذب گردشگر، موفق عمل کرده است میتواند انتخاب مناسبی به شمار آید؛ از همین رو بخش گسترده ای از درآمدهای سالانه ‌ی کشور مالزی حول محور صنعت توریسم آن میچرخد.
در این سری از مطالب “مجله گردشگری بلیط اینجا” قصد داریم به معرفی تور مالزی و بررسی اطلاعات مربوط به سفر به مالزی بپردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

“معرفی تور مالزی ۱۴۰۱”

همراه شدن با تور مالزی، درحقیقت، ورود به یکی از ثروتمندترین سرزمین های جنوب شرقی آسیا میباشد و یکی از تور های ارزان و مقرون به صرفه برای گردشگران ایرانی محسوب میشود.
شهرهای پرطرفدار و توریست پذیر مالزی در عین حال که جزء مدرن ترین شهرهای جهان هستند اما حال و هوای فرهنگ پیشین خود را همچنان حفظ کرده اند.

“مهم‌ ترین شهرهای توریست پذیر در تور مالزی ۱۴۰۱”

شهرهایی که در کشور مالزی، شرایط پذیرش توریست را از سراسر جهان دارند کم نیستند اما در این بین، تعداد محدودی هستند که در طول سال، گردشگران ایرانی را جذب خود میکنند

“تور کوالالامپور”

کوالالامپور تحت عنوان پایتخت کشور مالزی، از مطرح ترین شهرهای توریستی این کشور به حساب می آید که ۳ فرهنگ مختلف چینی، هندی و مالزیایی در آن به زیبایی در همسایگی یکدیگر زندگی میکنند و همین تقابل فرهنگی، موجب شده تا شهر کوالالامپور به عنوان یکی از ویژه ترین پایتخت ‌های جهان معرفی شود.
در اکثر کوچه و خیابان های این شهر، آثار معماری به جای مانده از دوران استعمار یا معابد و مساجد به ارث رسیده از گذشته این کشور، به چشم می خورد.

تور کوالالامپور مالزی 1401


همچنین در حاشیه کوالالامپور،در مقابل باتوکیو، آثار تاریخی، نظیر مجسمه مورگان قرار گرفته و امکان بازدید از آن فراهم شده است. آثار مدرن و سازه های نو ساخت نیز حجم عظیمی از دیدنی های شهر را به خود اختصاص داده اند.
مراکز خرید کوالالامپور نیز متعدد و متنوع هستند و گردشگران با هر نوع سلیقه و هر میزان بودجه ای که دارند می توانند دست پر به کشور خود بازگردند.
مواردی که نام بردیم تمام جاذبه‌ های این شهر نیستند و حتی تفریحات شبانه ‌ی این شهر نیز میان گردشگران بسیار محبوب می باشد.

“تور جزیره‌ی پنانگ”

جزیره پنانگ از معروف ترین نواحی ساحلی کشور مالزی است که از نظر موقعیت جغرافیایی در شمال این کشور واقع شده است. با توجه به شرایط آب و هوایی استوایی این کشور، یکی از بهترین سواحل جنوب شرق آسیا را در این کشور می بینیم.
قسمت هایی از این جزیره که بیش از ۱۰۰ سال، کاربری مسکونی داشته است به نام جرج تاون شناخته و معرفی می‌شود و جاذبه‌ های فرهنگی زیاد و متعددی در آن یافت میشود.

تور جزیره پنانگ مالزی


اما ناحیه ساحلی این جزیره که شناخته شده ترین آن، در منطقه باتوفرینگی قرار دارد، هتل‌های متنوع و متعددی را در خود جای داده است. در پنانگ، افزون بر تفریحات آبی، می‌توانید از ارتفاعات پنانگ، معابد و باغ‌ های خرم آن نیز لذت ببرید.
همچنین جزیره لنکاوی، واقع در شمال مالزی می باشد و بر خلاف پنانگ، بافت شهری متنوعی ندارد و بخش عظیمی از آن متعلق به هتل‌ های مختلف میباشد؛ به همین خاطر، این جزیره در مقایسه با جزیره پنانگ از آرامش و سکوت بیشتری بهره مند است.
همچنین، کیفیت و تعداد هتل‌ های لوکس حاضر در این جزیره، از پنانگ بالاتر میباشد.

“تور لنکاوی”

تور لنکاوی ، به نوعی سفر به عمق طبیعت بکر مجمع ‌الجزایر عقاب قهوه‌ای است که در حقیقت نمادی از این شهر نیز بشمار می آید.
لنکاوی یکی از جزایر مالزی بشمار میرود که متشکل از چندین جزیره کوچک بوده و با فاصله ‌ای ۵۰۰ کیلومتری از پایتخت مالزی قرار گرفته است. تور ترکیبی لنکاوی-کوالالامپور، جزء آن دسته از تورهایی است که به شدت برای افرادی که میخواهند متفاوت ترین تجربه سفر به کشورهای خارجی را داشته باشند، پیشنهاد می شود.

تور جزیره لنکاوی مالزی

“بهترین زمان سفر با تور مالزی در سال ۱۴۰۱”

مالزی به دو ناحیه اصلی و شرقی تقسیم شده است. صباح که از جمله مقاصد لاکچری مالزی شمرده میشود، در ناحیه شرقی یا برنئو قرار گرفته است. اما بخش اصلی این کشور که از جنوب تایلند آغاز شده و تا سنگاپور ادامه دارد، دارای آب و هوایی متغیر در طول سال میباشد. اگر چه تمام کشور مالزی و مناطق آن برخوردار از آب و هوایی گرم، شرجی و بارانی هستند اما ماه‌ هایی از سال که میزان بارش‌ ها افزایش پیدا میکند بهترین زمان برای سفر به مالزی می‌ باشد.
از بین شهرهای گردشگری مالزی، ارتفاعات کمرون یا کمرون هایلند، دارای آب و هوایی خنک است و در اغلب شرایط، نیاز است تا گردشگران، به فکر سرمای محیط باشند و لباس گرم مناسب به همراه خود داشته باشند؛ اما سایر نقاط، غالبا گرم و شرجی هستند.
از آنجایی که آب و هوای کوالالامپور،اغلب بارانی است بنابراین فراموش نکنید که در وسایل مهم سفر خود، چتر به همراه داشته باشید، چراکه باران‌ های سیل‌ آسای آن، بلافاصله می‌تواند تمام لباس‌ های شما را خیس کند.
ماه جولای، آپریل و نوامبر از زمانهای پر بارش و ماه ژوئن تا اگوست کمترین سهم از میزان بارش‌های سالانه را دارند.

جزایر پنانگ و لنکاوی که واقع در شمال غرب مالزی میباشند نیز در ماه‌ های دسامبر تا مارس، مناسب ترین زمان برای سفر میباشند.

توجه داشته باشید که ماه‌های ژانویه و فوریه، علاوه براینکه کمترین میزان بارش را دارند، بهترین زمان برای سفر محسوب میشوند؛ همچنین به دلیل همزمانی با کریسمس، بیشتر از همیشه شلوغ هستند و همین، موجب افزایش قیمت تور مالزی میشود.

بلیط اینجا” آماده ارائه خدمات و اطلاعات به گردشگران عزیز درخصوص تور مالزی می‌باشد.
جهت برقراری ارتباط با کارشناسان بلیط اینجا و دریافت مشاوره و رزرو تور مالزی، کلیک کنید.

“خدمات تور مالزی”

هنگام رزرو تور مالزی، خدمات با توجه به شرایط اقتصادی و بودجه مسافر، ارائه میشوند؛ اما به صورت کلی رایج ترین خدمات موجود در تور مالزی به شرح زیر خواهد بود:
-رزرو بلیط رفت و برگشت به مالزی
-هتل با صبحانه (انتخاب هتل با خود مسافر) (هتل‌های مالزی از میان انواع خدمات هتل، سرویس B.B ارائه می‌کنند)
-ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی
-ترانسفر بین شهری
-سیم کارت رایگان
-تور لیدر فارسی زبان
-گشت شهری نیم روز
-اخذ ویزا برای کشورهایی مانند سنگاپور یا بالی
-دریافت بیمه مسافرتی، مطابق با مدت زمان اقامت در کشور مالزی

“شرایط اخذ ویزای مالزی برای ایرانی ها”

مراحل و شرایط اخذ ویزای مالزی 1401

در شرایطی که قصد اقامت ۱۴ روزه در کشور مالزی را داشته باشید، نیازی به اخذ ویزای مالزی نیست؛ اما اگر برنامه اقامت بیشتر از این مدت زمان را در مالزی داشته باشید، باید مدت اقامت خود را به افسران ویزا اعلام کرده و اقدام به دریافت ویزای مالزی کنید. خبر خوب اینکه از آنجایی که ویزای مالزی به صورت فرودگاهی صادر می‌شود در نتیجه، لزومی به مراجعه حضوری به سفارت نبوده و زمان اخذ ویزای مالزی تسریع پیدا خواهد کرد.
موارد مورد نیاز، جهت دریافت ویزای مالزی، داشتن پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار، بلیط رفت و برگشت هواپیما و ارائه اسناد مربوط به واچر هتل، منطبق با تعداد روزهایی که در مالزی اقامت دارید میباشد.
همچنین لازم به ذکر است که اخذ ویزای مالزی برای اتباع ایرانی، فاقد پرداخت هزینه میباشد و روند اخذ ویزا هزینه ای در برنخواهد داشت.

“اطلاعات مورد نیاز در سفر به مالزی”

مدت زمان پرواز: حدوداً ۸ ساعت
واحد پول مالزی: رینگیت
زبان رسمی مالزی: مالایی
پیش شماره: ۶۰+
اختلاف ساعت با ایران: ۰۴:۰۰+
شماره تماس اورژانس: ۹۹۱
شماره تماس آتش نشانی: ۹۹۱
شماره تماس پلیس: ۹۹۲

“معرفی هتل های ۵ ستاره و لوکس مالزی”

-هتل فراسر رزیدنس کوالالامپور
-هتل مجستیک کوالالامپور
-هتل له مریدین کوالالامپور
-هتل ماندارین اورینتال
-هتل جی دبلیو ماریوت کوالالامپور
-هتل گرند میلینیوم کوالالامپور
-هتل اینترکنتیننتال کوالالامپور
-هتل شرایتون ایمپریال کوالالامپور
-هتل شانگری لا کوالالامپور

ویراستار: خانم الهام نور محمدی

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها