بهترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های سنتی و محلی تهران کدامند؟

در این مطلب مجله گردشگری بلیط اینجا ۴ مورد از بهترین رستوران های سنتی و محلی تهران را معرفی میکنیم. همچنین آدرس رستوران های سنتی با موسیقی زنده را قرار داده ایم و می توانید منوی رستوران های خاص و محلی تهران را مشاهده کنید. همچنین می توانید بلیط قطار و بلیط هواپیما یا بلیط چارتر تهران را در سایت بلیط اینجا تهیه کنید .با ما همراه باشید!

رستوران گیلانه تهران

این رستوران لوکس در تهران دو شعبه الهیه و جردن دارد و مانند اسمش غذاهای خوش طعم گیلانی در آن سرو می شود. طراحی و معماری رستوران گیلانه به گونه ای است که می تواند فضای خوش آب و هوای شمال را برای شما تداعی کند.

رستوران گیلانه تهران

منوی رستوران گیلانه تهران شامل غذاهای دریایی ماهی قزال آلاو ماهی سوف و همچنین انواع کباب ها و خورشت ها سرو می شود. در این رستوران برنج را به صورت جدا سفارش دهید علاوه بر آن می توانید در کنار غذا میرزاقاسمی و باقالاقاتق هم نوش جان کنید.

آدرس رستوران گیلانه تهران:

جردن، بالاتر ازچهار راه اسفندیار، بلوار صبا، پاساژ مدیترانه

رستوران گیلانی ماهی سفید تهران

در این رستوران محلی که نسبت به سایر رستوران ها ظاهری جدید دارد می توانید انواع غذاهای دریایی شمالی را تجربه کنید. دیزاین رستوران ماهی سفید برای اکثر مشتریان جالب و عجیب است ، برای مثال کباب در دیگچه های سفالی سرو می شود.

رستوران ماهی سفید تهران

در منوی رستوران گیلانی ماهی سفید هم می توانید غذاهای گیلانی مثل میرزاقاسمی را پیدا کنید هم دیگر غذاهای خوش طعمی مثل آلبالوپلو یا خورشت آلو اسفناج.

آدرس رستوران گیلانی ماهی سفید در تهران :

شهرک غرب، خیابان ایران زمین، مرکز تجاری گلستان، طبقه ۲، واحد ۳۰۶

رستوران گیلار تهران

این رستوران به صورت خانه های قدیمی ماسوله طراحی شده است و همین طراحی دکوراسیون سنتی و زیبا مشتریان زیادی را به خود جلب می کند. یکی از ویژگی های مهم رستوران گیلار اجرای موسیقی زنده شب است و همچنین علاوه بر میز و صندلی، تخت های سنتی هم برای سرو غذا دارد.

رستوران گیلار تهران

در منوی غذایی رستوران گیلار اکثر غذاهای شمالی سرو می شود، مثل ترشه تره، خوراک اردک با انار جنگلی، باقلا قاتق و … ولی برای مشتریانی که علاقه ای به غذاهای محلی گیلان ندارند غذاهای دیگری مانند کباب و جوجه سرو می شود.

آدرس رستوران گیلار تهران:

نیاوران ، بعد از سه راه یاسر، نرسیده به چهارراه مژده، جنب بانک آینده

رستوران سنتی عالی قاپو تهران

این رستوران با اجرای موسیقی زنده یکی از زیبا ترین رستوران های سنتی در تهران است . طراحی و معماری این رستوران آن را به صورت یک موزه زیبا جلوه می دهد.رستوران عالی قاپو علاوه بر کیفیت غذایی که دارد رفتار مودبانه پرسنل آن هم مشتری را جذب می کند. بهتر است قبل از رفتن به رستوران عالی قاپو میز خود را رزرو کنید. منوی غذای رستوران محلی عالی قاپو شامل انواع مختلف کباب ها، پلوها و آبگوشت است.

رستوران عالی قاپو تهران

آدرس رستوران عالی قاپو تهران:

ونک، خیابان حقانی، خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه های ۲۳ و ۲۵

بلیط اینجا همراه شما در سفر به تهران :

بلیط هواپیما تهران

بلیط قطار تهران

تور ایرانگردی تهران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گیلان دستپخت
گیلان دستپخت
2 سال قبل

با سلام، مجموعه “گیلان دستپخت” با تولید و عرضه سبزیجات محلی گیلان بصورت عمده و خرده آماده همکاری با کلیه رستوران ها ، فروشگاهها، مراکز فروش سبزیجات آماده، آشپزخانه ها و فروشندگان مواد غذایی می باشد.
گیلان دستپخت با تهیه و تولید محصولات خاص، بخصوص سبزی خالیواش و چوچاق معطر، که جزو سبزی های معطر خاص گیلان هستند و نگهداری سبزی تازه آن سخت بوده و ماندگاری کمی دارد به همین دلیل سعی شده تا بصورت خشک شده و بدون هیچ گونه افزودنی در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد تا با خیال راحت به عنوان چاشنی و طعم دهنده غذا استفاده نمایند. چوچاق سبزی معطری هست که در انواع غذاها و دسر ها مثل: شامی گیلانی و زیتون پرورده و مرغ ترش و ماهی شکم پر، مورد مصرف می باشد. همچنین خالیواش که بخاطر طعم و مزه و عطر فوق العاده ای که دارد بعنوان چاشنی استفاده میشه و یکی از رازهای خوشمزه بودن غذاهای گیلانی هست.
سبزی خالیواش نیز جز مواد اصلی یک درار (نمک سبز) خوشمزه و خوش عطر و سبز به حساب می یاد که به صورت خشک آماده شده و برای طعم دادن به کتلت، شامی،مرغ،سالادشیرازی،ماست و حتی زیتون پرورده در اختیار مصرف کننده قرار میگیره. هدف گیلان دستپخت ارائه محصولی خوب و با کیفیت می باشد تا رضایت تمامی مصرف کنندگان را جلب نماید. با آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه فعالان صنایع غذایی و مصرف کنندگان غذای سالم و ارگانیک.
آدرس ما در اینستاگرام:
https://instagram.com/guilan_dastpokht?utm_medium=copy_link