راهنمای رزرو آنلاین تور

راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار

با وارد شدن به سایت گردشگری بلیط اینجا به آدرس blitinja.com همان طور که در تصویر میبینید وارد صفحه اصلی سامانه خرید بلیط هواپیما، خرید بلیط قطارهای فدک و تور گردشگری میشوید. در این سری از مطالب “راهنمای کامل سفر“، قصد داریم راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار از سایت بلیط اینجا را در اختیار شما همراهان و مسافران عزیز قرار دهیم.

خرید بلیط قطار

قیمت بلیط قطار

قطارهای فدک

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با بلیط اینجا تماس بگیرید.

خرید اینترنتی بلیط قطار


اولین گام برای خرید بلیط قطار پس از وارد شدن به صفحه اصلی سایت بلیط اینجا، انتخاب کردن گزینه قطار فدک در منوی بالای صفحه است.

خرید بلیط قطار


گام دوم:
پس از اینکه گزینه قطار فدک را انتخاب کردید وارد صفحه قطار های سایت میشوید. در این قسمت، اول از همه با منوی تعریف کردن مبدا و مقصد مواجه خواهید شد. در این بخش، پس از وارد کردن و یا انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر باید تاریخ حرکت را مشخص کنید.

قطارهای فدک

در نظر داشته باشید که سطر آخری که تحت عنوان (مسافر) ارائه شده است نمایانگر و تعیین کننده نوع مسافر است. در این قسمت، سه دسته اصلی مسافران قرارداده شده که متناسب با نوع سفری که پیش رو دارید و جهت داشتن سفری مطلوب تر، کوپه اختصاصی با مسافر در اختیار شما قرارگذاشته خواهد شد. پس پیشنهاد میکنیم نوع مسافر را که در سه دسته ی مسافر عادی، ویژه بانوان و ویژه آقایان است انتخاب کنید.

به این قسمت در بالای منوی نخست توجه داشته باشید. چنانچه مایل به داشتن کوپه دربست هستید در این قسمت کلیک کنید که در ادامه، بلیط هایی مناسب با انتخاب شما نمایش داده میشود.
در نهایت برروی گزینه جست و جو کلیک کنید تا برای ادامه فرآیند خرید بلیط قطار،به صفحه بعد راهنمایی شوید.

خرید بلیط قطار فدک


گام سوم:

خرید اینترنتی بلیط قطار


پس از وارد شدن به این صفحه، بلیط های قطار موجود، طبق مبدا و مقصد وارد شده و تاریخ مشخص شده، نمایش داده میشوند. با بررسی نوار بالای صفحه، جهت تغییر در اطلاعات وارد شده، (تغییر در جست و جو) را کلیک کنید و سپس از ابتدا، مبدا و مقصد و تاریخ حرکت را وارد کنید.

قیمت بلیط قطار


همچنین در صورت اتمام بلیط های قطار در تاریخ مشخص شده با مبدا و مقصد تعیین شده، میتوانید بلیط های روز بعد را انتخاب کرده و به اطلاعات بلیط های همان روز دسترسی پیدا کنید. در صورت تمایل نیز به روز قبل از تاریخ وارد کرده مراجعه کنید و بلیط قطار را با مشخصات مورد نظر خود جست و جو کنید.
گام چهارم:
بر روی هر بلیط، اطلاعات نوع واگن، شماره قطار، تاریخ حرکت، مبدا و مقصد، کلاس و نوع قطار و همچنین هزینه هر بلیط را مشاهده میکنید. سپس با توجه به داده های هر بلیط، مناسب ترین بلیط مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بلیط قطار مشهد


گام پنجم:
همچنین جهت دسترسی آسان و سریع به خواسته مسافر، فیلتر های میانبری در سمت راست صفحه تعبیه شده اند. این فیلتر ها، راهنمای سریع بلیط قطار، متناسب با گزینه های مدنظر مسافران هستند. شما میتوانید از طریق این بخش، نمایش بلیط قطار را براساس چیدمان و اولویت بندی قیمتی، و نیز طبق ساعت حرکت و بازه زمانی دلخواه خود مشاهده کنید.

خرید بلیط قطار مشهد


گام ششم:
پس از بررسی اطلاعات بلیط های نمایش داده شده، بلیط مورد نظر خود را از طریق گزینه (انتخاب بلیط) مشخص کرده و جهت ادامه فرآیند خرید بلیط قطار، وارد صفحه بعدی شوید.
گام هفتم:
با ورود به این صفحه، اول از همه باید اطلاعات بلیط خود را متناسب با آنچه انتخاب کرده بودید بازبینی و بررسی کنید. (در صورت وجود مغایرت در اطلاعات بلیط، و یا تغییر تصمیم شما در انتخاب بلیط مناسب لطفا بر روی گزینه تغییر بلیط کلیک کنید).

بلیط قطار

سپس تعداد مسافران را وارد کنید. دقت داشته باشید که مسافران در سه گروه سنی قرار گرفته اند و بنا بر همین دسته بندی، تعداد مسافران را تعیین کنید.
سپس مشخصات فردی هر مسافر را در کادر مربوطه وارد کنید. در این کادر، اطلاعات شخصی همچون نام و نام خانوادگی، جنسیت، کدملی و تاریخ تولد مسافر را با دقت وارد کنید. در نهایت، فارغ از تعداد مسافران باید کادر انتهای صفحه که مربوط به شماره تلفن همراه، و ایمیل است را پر کنید و در آخر نیز با نوشتن کد امنیتی که در بالای تیتر (کد امنیتی) مشاهده میکنید فرآیند تکمیل اطلاعات مسافران را نهایی کنید. در آخر با کلیک کردن برروی گزینه ادامه فرآیند خرید به صفحه بعدی وارد میشوید.

خرید بلیط قطار تهران


گام هفتم:
پس از بررسی صحت اطلاعات بلیط قطار خود و تکمیل اطلاعات شخصی، وارد این صفحه میشوید. در این جا برای آخرین دفعه اطلاعات بلیط و زمان حرکت رفت مسافر را با دقت بررسی کرده و از صحت مشخصات شخصی وی اطمینان حاصل کنید. چراکه پس از این مرحله، امکان اعمال تغییرات و اصلاح اطلاعات وجود ندارد.

راهنمای خرید بلیط قطار

چنانچه اطالاعات شما به درستی نمایش داده شده است برروی گزینه تایید کلیک کرده و در غیر این صورت از بازگشت استفاده کنید و به صفحه نخست سامانه برگردید.

راهنمای خرید بلیط قطار


گام هشتم:
در این بخش با واردکردن اطلاعات کارت بانکی خود و از طریق درگاه امن بانکی “سایت بلیط اینجا” اقدام به پرداخت هزینه بلیط قطار خود فرمایید.

راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار

جهت کسب اطلاعات در مورد تکمیل این قسمت از راهنمای قرارداده شده در انتهای صفحه کمک بگیرید و یا به کادر سمت چپ که دارای توضیحاتی درمورد رمز پویا می باشد مراجعه کنید.

قطارهای فدک


در انتهای این فرآیند، بلیط اینترنتی شما با مشخصات فردی تعیین شده صادر میشود و در صورت تمایل میتوانید اقدام به چاپ آن کنید؛ در غیر این صورت همراه داشتن نسخه چاپی بلیط، ضرورتی ندارد.
بلیط اینجا سفر خوشی را برای شما آرزو میکند.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها