راهنمای سفر به تورنتو 2022

راهنمای کامل سفر به تورنتو ۱۴۰۱

“راهنمای کامل سفر به تورنتو ۱۴۰۱”

تور تورنتو _ تورنتو با داشتن رتبه پرجمعیت‌ ترین شهر کشور کانادا و مرکز استان انتاریو میباشد. شهر تورنتو همچنین به پایتخت اقتصادی کانادا معروف است و از سویی دیگر شهرتی جهانی دارد. تورنتو از آن قبیل شهر های آمریکایی است که با داشتن ده ها و بلکه صدها جاذبه گردشگری و فرهنگی و حتی تاریخی، جزء شهرهای توریست پذیرِ برتر در کشور کانادا شناخته میشود.

تور تورنتو ۲۰۲۲ به دلیل وجود همین جاذبه‌ های فرهنگی و طبیعی شگفت انگیز و موزه‌های تاریخی دیدنی،حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد و تجربه‌‌ ای به یادماندنی را در خاطر گردشگران تور تورنتو ثبت خواهدکرد.

بلیط اینجا همراه شما در سفر ها خواهد بود. جهت ارتباط با کارشناسان بلیط اینجا از راه های ارتباطی ذیل استفاده نمایید.:

  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  09013119036
  • پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
  • هتل و تور : ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶

“معرفی شهر تورنتو کانادا”

علاوه بر ارزش توریستی شهر تورنتو، این منطقه را می‌توان از جمله‌ی بهترین شهرهای آمریکایی به جهت مهاجرت و زندگی و ایجاد کسب و کار دانست. تفاوت هزینه‌ های این شهر در قیاس با سایر شهرهای پرطرفدار و بزرگ نظیر نیویورک و لس‌ آنجلس را میتوان تا حدودی در یک سطح قرار داد.

البته این نکته در تور تورنتو حائز اهمیت است که هزینه های مربوط به گردشگری در این شهر، متناسب با اینکه با ارزش دلار کانادایی سنجیده میشود و این دلار با دلار آمریکایی تفاوت های اندکی دارد، در نتیجه این شهر برای بیشتر توریست‌ ها هزینه بیشتری در بر خواهد داشت.در ادامه مطلب، “بلیط اینجا” همراه شما خواهد بود تا راهنمای کاملی برای سفر کوتاه مدت به تورنتو را در اختیار شما قرار دهد.

تور تورنتو 2032

“مزایای تور تورنتو”

برای سفر به هر شهری هزاران دلیل وجود خواهد داشت که تور تورنتو نیز از این ماجرا مستثنی نیست. مزایای زیادی برای سفر به تورنتو کانادا وجود دارد که اگر سری به بخش جاذبه های توریستی آن بزنید ابتدا، برج CN تورنتو نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. از جمله جذابیت های سفر به تورنتو، تماشای برج CN از نزدیک است.

این برج با ارتفاع ۳۵۵۳ متری خود، به عنوان بلندترین برج این شهر شناخته میشود. اگر به داخل این برج مرتفع بروید می توانید مناظر پانورامای شهر بی نظیر تورنتو را مشاهده کنید. رستوران های متعددی در خیابان های این شهر وجود دارد که در هر کدام میتوان طبخ خوراکی های سنتی مربوط به قومیت های مختلف را مشاهده کرد که حضور این رستوران های متعدد نیز از دیگر ویژگی های شهر تورنتو می باشد.

از طرف دیگر، مراکز خرید تورنتو توجه گردشگران را به خود جلب میکند. مراکز خرید لوکس و مجتمع های تجاری گسترده و عظیم با تنوع بی نهایت در عرضه محصولات و اجناس از بهترین و معتبر ترین برند ها، برگزاری جشنواره های فیلم های جهانی، رفتن به ساحل و تماشای آب نماهای فوق‌العاده و ده ها مورد دیگر، همگی از زیبایی های تورنتو و ازجمله برنامه ها و سرگرمی های جذاب در سفر به این شهر هستند.

“اطلاعات مهم در سفر به تورنتو”

-زبان رسمی تورنتو: انگلیسی و فرانسوی

-واحد پول تورنتو: دلار کانادا

-اختلاف ساعت تورنتو با تهران: “۸:۳۰

-شماره اضطراری: ۹۱۱

-ضرورت دریافت ویزا: دارد

-دین اکثریت مردم تورنتو: مسیحیت

-بهترین فصل سفر به تورنتو: ماه های اردیبهشت، خرداد، شهریور و مهر

-گستره‌ی دیدنی‌ ها و سبک تفریحات تورنتو: موزه‌ گردی، طبیعت‌ گردی، گشت شهری، مجموعه های تفریحی و مراکز سرگرمی، حضور در جشنواره‌ ها و فستیوال‌ ها

-نوع برق شهری تورنتو: ۱۲۰ ولت / ۶۰ هرتز

-محصولاتی که به عنوان سوغاتی‌ میتوان در سفر به تورنتو تهیه کرد: الماس کانادایی، شربت‌ های محلی افرا، صابون‌ های دست‌ ساز و …

علاوه بر این اطلاعات حتما باید دقت داشته باشید که ولتاژ برق کانادا ۱۲۰ ولت است و این نکته موجب تغییر در ولتاژ پریز‌های برق این شهر نسبت به ولتاژ مصرفی در ایران است. به خاطر بی توجهی یا بی اطلاعی برخی از مسافران و یا حتی دانشجویان شهر تورنتو از چنین موضوع مهمی، بی شک در بدو ورود، دچار مشکل و حتی سوختن وسایل برقی و الکترونیکی خود می‌ شوند.

بهتر است پیش از سفر به هر کشوری از چنین اطلاعاتی آگاهی کسب کنید تا با مشکلات کمتری مواجه شوید.

“بهترین زمان برای رزرو تور تورنتو”

با وجود اینکه افراد ساکن شهر تورنتو شاهد زیبایی های طبیعت چهارفصل این شهر هستند، اما با این حال باز هم نمیتوان مقیم کشور کانادا بود و از زمستان‌ های طولانی و پربرف و باران آن در امان ماند. با اینکه تورنتو از لحاظ شرایط جوی در قیاس با سایر شهرهای کانادا، دارای زمستان های آرام تری است اما توصیه می کنیم پیش از اقدام به رزرو تور تورنتو اطلاعات لازم آب و هوایی را کسب کنید و برای سفر به این شهر بهترین زمان را که با سلیقه و خواسته شما در تناسب باشد، انتخاب کنید تا نهایت لذت را از سفر خود ببرید.

مناسب ترین زمان برای سفر به تورنتو برای اینکه آب و هوایی ملایم و شرایط جوی ثابتی را تجربه کنید، معمولاً نیمه های فصل بهار و اوایل پاییز است.

همچنین متناسب با شرایط تحصیلی و اداری ایران در این بازه های زمانی، متقاضیان تور تورنتو کاهش یافته و با کم شدن جمعیت مسافران، به مراتب هزینه های سفر شما کاهش پیدا خواهد کرد و شانس بیشتری برای رزرو اقامتگاه‌ های ارزان‌ تر خواهید داشت.

علاوه براین، هوای دلچسب تورنتو در این ماه ها را نیز نباید از دست داد چراکه بهترین شرایط را برای گشت و گذاری عالی فراهم میکند. البته اگر از آن دسته از افرادی هستید که از تماشای برگریزان پاییزی و چشم اندازهای زیبای این فصل و نیز فصل پر برف زمستان لذت میبرید و زیبایی های منحصر به فرد این زمان ها را به هوای معتدل ترجیح میدهید، یا به ورزش‌ های زمستانی علاقه دارید، بهتر است در اواخر پاییز و فصل زمستان به تورنتو سفر کنید که اتفاقاً در این زمان، رویداد‌های زیادی نیز در این شهر برگزار می‌ شود.

راهنمای سفر به تورنتو

“فستیوال ها و جشنواره های تورنتو”

تورنتو از آن دسته شهر های پرطرفدار است که به واسطه اینکه کانون توجهات در کشور کانادا به شمار میرود، به عنوان میزبان برگزاری فستیوال ها و جشنواره های متعددی نیز انتخاب میشود.

اگر مایل به شرکت در هریک از این فستیوال ها باشید میتوانید با برنامه ریزی و رزرو به موقع تور تورنتو، خود را به این نمایشگاه ها و فستیوال های سالانه برسانید. جشنواره های متعددی هرساله در شهر تورنتو برپا میشود که در ادامه به برخی از مهمترین آنها اشاره خواهیم کرد.

هفته موسیقی کانادا، کارناوال کارائیبی ، فستیوال رایِت، فستیوال سالسا، فستیوال جاز، جشنواره تابستانه موسیقی و جشنواره بین المللی فیلم از معروف ترین فستیوال های تورنتو هستند.

“هزینه بلیط هواپیما به مقصد تورنتو کانادا”

صفر تا صد هزینه بلیط هواپیمای تورنتو، متغیر بوده و تماماً به عوامل مهمی چون شرکت هواپیمایی، تغییرات نرخ ارزی و البته زمان انتخاب سفر شما و… بستگی خواهد داشت. هزینه سفر به تورنتو در فصل تابستان تقریبا بیش از دو برابر فصل زمستان خواهد بود. در کل، سفر های هوایی، آن هم به مقصد کشورهای آمریکایی و اروپایی، نیازمند بودجه زیادی خواهند بود.

در حال حاضر که قیمت دلار دچار نوسان است و قطعیتی برای آن وجود ندارد نمیتوان مقدار هزینه قطعی را اعلام کرد اما به طور حدودی میتوان بلیط هواپیمای یک طرفه به تورنتو را بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون دانست.

رزرو تور تورنتو 1401

“جاذبه های دیدنی تور تورنتو ۱۴۰۱”

-برج CN تورنتو:

این برج مشهور با داشتن ۳۵۵۳ متر ارتفاع از جمله مهمترین جاذبه‌ های گردشگری تورنتو به شمار می رود که چشم انداز طبقه آخر این برج، منظره‌ی بخش بزرگی از شهر تورنتو است. شما در هر قسمت از این شهر بایستید، برج CN از دور خودنمایی خواهد کرد.

-موزه رویال انتاریو:

موزه رویال انتاریو از قبیل موزه های سلطنتی است که با عنوان موزه ROM، شهرت بین‌المللی بدست آورده و جزء یکی از موزه‌ های مهم و شناخته شده در کاناداست که نمایشی بی نظیر از تاریخ، فرهنگ و هنر از دل دوره‌ های مختلف زمان را متجلی کرده است.

-آکواریوم ریپلی کانادا:

آکواریومی بزرگ و حیرت انگیز که با داشتن تونلی شگفت آور، فرصت آشنایی با زندگی آبزیان کوچک و غول پیکر را به بازدیدکنندگان میدهد. این آکواریوم در فاصله کوتاهی تا برج CN قرار گرفته است و آن را میتوان ازجمله مکان‌ های تفریحی خانوادگی در تورنتو دانست.

-گالری هنری انتاریو (AGO):

این گالری، مجموعه‌ای کامل و بی‌ نظیر شامل آثار ارزشمند و دیدنی و شاهکار‌های جهانی است که در این موزه گالری میتوانید بالغ بر ۹۵ هزار نمونه فوق‌العاده از این آثار را تماشا کنید. خوب است بدانید که به هنگام بازدید از این گالری، با یکی از بزرگترین و مجهزترین موزه‌ های موجود در آمریکای شمالی مواجه هستید که هر ساله گالری‌ های فصلی گوناگونی در آن بر پا می‌ شود.

-آبشار نیاگارا:

محال است تابه حال نام آبشار نیاگارا به گوشتان نرسیده باشد. در تور تورنتو شما شانس بازدید از این آبشار که دارای شهرت جهانی است را خواهید داشت که بی شک وسوسه کننده است.گردشگران می‌توانند با استفاده از تور‌های شهری از این آبشار شگفت انگیز بازدید کنند.

اماکن تفریحی، مراکز گردشگری و البته جاذبه‌ های طبیعی فراوانی در شهر تورنتو وجود دارد که مهمترین آن ها در تور گردشگری تورنتو به شما ارائه خواهد شد. چنانچه در برنامه سفر خود، تور تورنتو را قرار داده اید، نگران جاذبه‌ های گردشگری این شهر نباشید. تورنتو از جذابیت‌ های بسیاری بهره مند است که در دفعه اول سفر به این شهر قطعا نمی‌توان از همه آن ها بازدید کرد.

سخن آخر

کانادا مدت هاست که به مقصد پرطرفدار میان گردشگران و نیز مهاجران ایرانی تبدیل شده است. در میان شهر های مهاجر پذیر کانادایی، شهر تورنتو یکی از جذاب‌ ترین گزینه ها برای متقاضیان سفر های تفریحی به شهرهای کانادایی و علاقمندان به تور های خارجی و یا حتی افراد متقاضی زندگی در این کشور است.

رشد اقتصادی و وجود سرزندگی نشات گرفته از توسعه رفاهی این شهر موجب شده تا افراد زیادی با هدف تشکیل یک زندگی بهتر و پیشرفته تر یا حتی ادامه تحصیلات عالی در معتبر ترین دانشکده های جهان، به این شهر مهاجرت کنند.علاوه بر اقامت دائم، تورنتو پیشنهاد مناسب و هیجان انگیزی برای گردش در آمریکای شمالی و سفر به کشور کانادا است.

ویراستار: خانم الهام نورمحدی

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها