قطار

بلیط قطار کدام شرکت برای سفر بهتر است؟

سفر رفتن با قطار همیشه سرشار از خاطرات خوب و دلنشین برای هر کسی است و در کنار تمام مزیت هایش و حتی نقاط ضعفش، حال و هوای دیگری برای مسافرت دارد. با توجه به این که در حال حاضر یکی از راه های سفر رفتن در سراسر جهان، با استفاده از قطار و ناوگان حمل و نقل ریلی است، سوالی که معمولا برای افراد پیش می‌آید این است که در زمان خرید بلیط قطار باید چه کار کنند و چه قطاری انتخاب کنند. به همین دلیل ما در مجله گردشگری بلیط اینجا نکات مهمی را در زمینه‌ ی خرید و رزرو بلیط قطار و انتخاب درست آن، خاطر نشان کرده ایم. با ما همراه باشید.

خرید بلیط قطار

خرید انواع بلیط قطاردر سایت بلیط اینجا

نکات مهم درمورد خرید بلیط قطار

قطار یا ترن درواقع یکی از انواع متنوع حمل و نقل در جهان است که به وسیله ی آن می‌توان مسافران و یا بار را به وسیله‌‌ی واگن هایی که دارد بر روی ریل حرکت داد و درنهایت آن ها را جا به جا کرد. معمولا افراد، قطار جزو امن ترین وسایل حمل و نقل می‌شناسند. در ذهن همه‌ی ما، قطار یکی از نوستالژیک ترین وسایل حمل و نقل جا افتاده است! زیرا حتی پدر و مادرها و مادربزرگ و پدربزرگ های ما هم سفر با آن را تجربه کرده‌اند.

چرا بلیط قطار بخریم؟

و اما سوالی که پیش می‌آید این است که چرا با اینکه چند قرن از ساخت این وسیله می‌گذرد، همچنان وسیله‌ای فراگیر و مورد پسند افراد برای عموم افراد است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هنوز هم افراد زیادی در دنیا و اطراف ما وجود دارند که قطار را از جهات بسیاری وسیله‌ای امن برای حمل و نقل می‌دانند. این افراد معتقدند شاید با قطار بیشتر در راه باشیم ولی در نهایت نه نگران تصادفات جاده‌ای هستیم و نه مسیر را اشتباه می‌رویم. همچنین، در ترافیک هم نمی‌مانیم!

در کل افراد در سفر با قطار از راحتی بیشتری برخوردارید زیرا میتوانید راه بروید و گشتی در فضای عمومی قطار بزنید، بخوابید و اگر قطارتان مدرن باشد از خدمات بیشتری هم برخوردارید.

خرید بلیط قطار

مهم ترین عاملی که در نهایت شما باید برای خرید بلیط به آن توجه کنید و آن را رعایت کنید این است که باید به میزان هزینه‌ای که برای سفر خود در نظر گرفته‌اید، قطاری که می‌خواهید را انتخاب کنید چون این مهم ترین فیلتر تاثیر گذار در این رابطه است. اما به هرحال، پر واضح است که هر کسی در دنیا مایل است که در نهایت آسایش و راحتی با قطار سفر کند. و هرچقدر هم که درجه‌ی خدمات یک قطار بیشتر شود، قیمت آن گرانتر و مدل آن لوکس تر می‌شود! بین سالن های کوپه‌ای و یا سالنی هم تفاوت های زیادی وجود دارد.

این که بخواهید کوپه‌ی دربست و خصوصی بگیرید و یا اینکه نه، در طول سفرتان با افراد دیگر همسفر و حتی آشنا شوید هم اموری تاثیر گذار در انتخاب قطار هستند. از این رو ما در ادامه مطلب به معرفی قطار ها پرداخته‌ایم که مطالعه آن در انتخاب بلیط قطار شما تاثیرگذار است.

قطارهای فدک

شرکت فدک قطارهای پنج ستاره خود را با بهترین خدمات در وبسایت بلیط اینجا ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید برای خرید بلیط قطار فدک اقدام کنید، ویژگی هایی که قطارهای فدک دارند شامل: این قطارها دارای عایق‌های حرارتی، طراحی داخلی متفاوت، سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت، قابلیت های صوتی و تصویری، سرویس های بهداشتی، قابلیت تنظیم دما، تخت های بزرگ و جادار، سرویس پذیرایی و سرو غذای متفاوتی هستند.

قطار

چرا بلیط قطارهای فدک بلیط اینجا را انتخاب کنیم؟

شرکت قطارهای فدک از بلیط اینجا به علت فروش خوب و خدمتگزاری که دارد هرساله تقدیر می‌شود.

برای خرید بلیط قطار فدک کلیک کنید.

فدک

قطارهای رجا

شرکت رجا جزو بهترین شرکت های حمل و نقل ریلی در ایران است و انواع مختلفی از قطارها را ارائه می‌دهد. در ادامه انواع قطار های رجا را معرفی میکنیم.

قطار لوکس چهار نفره

یکی از قطارهای رجا، قطار لوکس ۴ نفره این شرکت است که گنجایش آن ۳۲ تا ۳۶ نفر را دارد. اگر می‌خواهید برای خرید بلیط قطار از رجا، این قطار را انتخاب کنید باید بگوییم این قطار هم فضای بازتری دارد و هم دارای امکاناتی از جمله: سیستم صوتی، سرویس خواب کامل، تهویه‌ی مطبوع، پذیرایی، سیستم احضار پرسنل و امکاناتی از این قبیل دارد. اگر قصد سفر به شهرهای مشهد، قزوین، سمنان، مراغه، زنجان و حتی ترکیه را دارید این قطار را به شما پیشنهاد میکنیم.

قطار

قطار پلور سبز

این قطار دارای ۱۰ کوپه‌ی ۴ نفره است که چون یک کوپه آن در اختیار مهمان داران است بهتر است بگوییم دارای ۹ کوپه است. در هر ۱۰ واگن این قطار، ۲ سرویس بهداشتی وجود دارد و علاوه بر این امکان استفاده از سیستم های صوتی و تصویری، پخش فیلم، تهویه‌ی مطبوع، عایق مخصوص حرارت و همچنین عایق صدا، پنجره‌های دو لایه، پریز برق ۲۲۰ ولتی وجود دارد. مقصد شهرهای این قطار شامل شیراز، تهران، مشهد و اهواز است.


چرا بلیط قطارهای رجا بلیط اینجا را انتخاب کنیم؟

بلیط اینجا به عنوان مرکز فروش برتر بلیط قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا است.

رجا

خدمات بلیط اینجا ( شرکت انوار راه توس )
اخذ مستقیم بلیط پرواز داخلی و خارجی
اخد مستیقم بلیط قطار داخلی و خارجی
اخذ بلیط مستقیم بلیط اتوبوس داخلی و خارجی
رزو اتوبوس دربستی
رزو خدرو شخصی
بیمه مسافرتی داخلی و خارجی
رزو هتل های داخلی و خارجی
رزو تور کامل داخلی و خارجی
اخذ ویزا خارجی تمام نقاط دنیا
رزرو و خدمات گردشگری (بلیط خدمات گردشگری مانند کشتی تفریحی داخلی و خارجی )
خدمات گردشگری سلامت


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
چنارانی
چنارانی
4 سال قبل

درسته فدک خیلی خوبه ولی رجا هم خوب داره

علی شمسی
علی شمسی
4 سال قبل

مسافرت با قطار فقط فدک

فاطمه میرزایی
فاطمه میرزایی
4 سال قبل

قطار فدک عاالیه