فرودگاه های لوکس

فرودگاه های لوکس دنیا

فرودگاه ها مراکز تجمع مسافران و همراهان آن هاست.روزانه هزاران نفر از سراسر دنیا و از طریق فرودگاه ها به شهر ها و کشور های مختلف سفر می کنند. در سالهای اخیر اهمیت سفر هوایی به قدری زیاد شده است که فرودگاه های لوکس و مدرنی در کشور های مختلف احداث شده اند تا این بار به عنوان جاذبه ی گردشگری به مسافران خدمات ارائه دهند. در این پست مجله ی گردشگری بلیط اینجا چند مورد از فرودگاه های لوکس دنیا را معرفی می کنیم.

جهت رزرو بلیط هواپیما ، قطار ، تور ، هتل و دیگر خدمات مسافرتی داخلی و بین المللی  کلیک کنید.
و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  ۰۹۰۱۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی قطار : ۰۹۰۳۳۱۱۹۰۳۶
  • هتل و تور : ۰۹۱۵۱۱۵۰۲۶۷

فرودگاه چانگی سنگاپور

در واقع فراتر از یک فردگاه ساده است، وقتی برای اولین بار به این فرودگاه قدم میگذارید حس یک مکان تفریحی و گردشگری به شما دست میدهد. این فرودگاه در جنوب شرق آسیا قرار گرفته که اصلی ترین فرودگاه بین المللی سنگاپور و همچنین بزرگترین قطب هوایی است. فرودگاه چانگی سنگاپور ۶ سال به طور مداوم بهترین فرودگاه جهان انتخاب شده است. سالن سینما و نمایش، سرگرمی های چندرسانه ای و یک آسانسور بزرگ و خارق العاده ای در این فرودگاه وجود دارد.

فرودگاه های لوکس

فرودگاه اینچئون سئول

رتبه سوم لوکس ترین فرودگاه های جهان را دارد و در سئول کره جنوبی است که بسیار لوکس و مجهز است. این فرودگاه با خدمات و امکانات مدرنی که در اختیار مسافران میگذارد سفری منحربه فرد برای آنان به جا میگذارد. یکی از خدماتی که این فرودگاه انجام داده است اولین فروشگاه بدون مالیات با برند لویی ویتون را افتتاح کرد که باعث شده است خریداران زیادی از آن استقبال کنند .

فرودگاه های لوکس

فرودگاه مونیخ

در شمال شرقی شهر مونیخ آلمان قرار گرفته است، بعد از فرودگاه فرانکفورت دومین فرودگاه شلوغ و پر رفت و آمد آلمان و یکی از شلوغ ترین فرودگاه های اروپا است. ۵۰ رستوران و کافه و بار در این رستوران قرار دارد که توانسته است مسافران را با سلیقه های مختلف راضی نگه دارد. این فرودگاه با نمای شیشه ای شگفت انگیزی که دارد قطب اصلی فعالیت های ایر برلین، لوفت هانزا و کاندور است و همچنین در سرتاسر جهان معروف شده است.

فرودگاه های لوکس

فرودگاه هنگ کنگ

میانگین تعداد مسافران این فرودگاه در سال ۶۸،۳ میلیون است و در یک جزیره مصنوعی که در نزدیکیه هنگ کنگ قرار دارد داقع شده است. اگر مقصدتان این فرودگاه بود حتما به ترمینال شماره ۲ این فرودگاه سر بزنید برای زمین گلف آن. سال تاسیس این فرودگاه در سال ۱۹۹۸ بوده که توانسته بهترین خدمات و تسهیلات رفاهی را برای مسافران خود به وجود بیاورد

فرودگاه های لوکس

فرودگاه بین المللی هانه دا توکیو

فرودگاه هانه دا یکی از دو فرودگاه بین المللی اصلی در کلانشهر توکیو به شمار می رود. این فرودگاه با شهر توکیو، تنها ۱۵ کیلومتر فاصله دارد و یکی از شاهراه های اصلی ورود گردشگران و مسافران به کشور ژاپن به حساب می آید. فرودگاه هانه دا در زمره ۵ فرودگاه شلوغ و پر رفت و آمد جهان قرار دارد، اما از نظر کیفیت و خدمات رفاهی مطمئنا در رتبه دوم لوکس ترین فرودگاه های جهان جای می گیرد.

این فرودگاه به دلیل تمیزی، کارآمدی و امکانات و خدمات تسهیلی و رفاهی متعددش همواره در بین بهترین فرودگاه های لوکس دنیا قرار می گیرد. هر دو ترمینال فرودگاه هانه دا دارای یک محوطه خرید ۶ طبقه و گزینه های بیشمار رستوران و کافه هستند. بنابراین مسافران در همان فرودگاه می توانند تجربه ای لذتبخش از خرید، تفریح و امتحان کردن غذاهای ژاپنی را داشته باشند.

فرودگاه بین المللی سنترال ژاپن

جزیره ای مصنوعی در نزدیکیه شهر ناگویا قرار دارد که فرودگاه سنترال که به نام سنترایر هم شناخته شده است در وسط این جزیره واقع شده است. جزء لوکس ترین فرودگاه های جهان محسوب میشود به دلیل خدمات و امکانات رفاهی که در اختیار مسافران خود گذاشته است. در طبقه ی بالای فرودگاه سنترال محیط تفریحی وجود دارد که منظره ی زیبایی از دریا را میتوان دید و همچنین پرواز هواپیماها را که این امر باعث شده یکی از جذاب ترین بخش های فرودگاه به حساب آید.

فرودگاه های لوکس

فرودگاه بین المللی حَمَد دوحه

فرودگاه حَمَد در شهر دوحه، پایتخت کشور قطر قرار گرفته و یکی از بهترین و لوکس ترین فرودگاه های جهان به شمار می رود.
این فرودگاه در سال ۲۰۱۴ میلادی افتتاح شده و یکی از فرودگاه های خاص و تازه تاسیس در این لیست محسوب می گردد. اما در همین زمان کوتاه توانسته است، به عنوان فرودگاهی لوکس و مطرح شهرت یابد. این فرودگاه زیبا با معماری فوق مدرن و تسهیلات رفاهی فراوانی که دارد به عنوان یکی از لوکس ترین فرودگاه های جهان شناخته می شود و یکی از منحصر به فردترین شاهکارهای معماری را در بین ترمینال های فرودگاهی دارد.

فرودگاه های لوکس دوحه

فرودگاه براندنبورگ برلین

در سال ۲۰۲۰ ، «ویلی برانت» (Willy Brandt) ، فرودگاه جدید «براندنبورگ» برلین (Berlin Brandenburg Airport) ، افتتاح شد ؛ فرودگاهی که جای فرودگاه «تیگل» برلین (Berlin Tegel Airport) را گرفته است و برلین را دوباره به‌عنوان دروازه‌ای برای سفر در سراسر جهان مطرح کرده است. فرودگاه «تیگل» برلین که تا همین اواخر، یکی از فرودگاه‌های فعال برلین بود، به‌طور رسمی و قانونی در تاریخ هشت نوامبر ۲۰۲۰ بسته شد.. هزینه ی ساخت این فرودگاه در حدود ۵.۵ میلیارد دلار برآورد شده بود. با افتتاح فرودگاه براندبورگ برلین بخش عمده‌ای از بار ترافیک هوایی تگل به آن منتقل شده است. این فرودگاه دارای پارک تجاری، دسترسی آسان به راه‌آهن و قطار شهری، و باند‌هایی است که توان پذیرش هواپیماهای پهن‌پیکر از قبیل ایرباس ای ۳۸۰ را دارا هستند. این هواپیما که ساخت آن در حدود ۴۰۰ میلیون دلار هزینه در بر داشت ، می‌تواند بسته به طراحی داخلی‌اش تا ۵۰۰ نفر مسافر را جابجا کند.

فرودگاه های لوکس براندنبورگ برلین

فرودگاه بین‌المللی دوبی

فرودگاه بین‌المللی دوبی با احداث باند‌ها، پایانه‌ها و دیگر مکان های توسعه ای که در آن ایجاد شده تقریبا با ۶ میلیارد دلار هزینه ساخته شده است. با اضافه شدن ترمینال شماره ۳ هزینه‌های ساخت این فرودگاه تا ۴.۵ میلیارد دلار افزایش یافت، هدف از احداث این ترمینال ، افزایش ظرفیت حمل‌ونقل خود تا ۴۵ میلیون نفر در سال بود. سیستم جابجایی بار همراه مسافر در این فرودگاه به حدی وسیع است که توانایی حمل ۸۰۰۰ چمدان را در یک ساعت دارد.

فرودگاه های لوکس بین المللی دوبی

جهت رزرو و خرید بلیط هواپیمایی داخلی یا خارجی ( ایران ایر / ماهان / قشم ایر / تابان / و ..)، می توانید از سایت بلیط اینجا اقدام نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • شماره همراه پشتیبانی پرواز :  ۰۹۰۱۳۱۱۹۰۳۶
  • پشتیبانی پرواز خارجی: ۰۹۱۰۳۱۱۹۰۳۶
  • مارا در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.: rahetoos@
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Samane
Samane
2 سال قبل

برای خرید بلیط پروازهای بین المللی باید تماس بگیریم؟

مهدیس مهرآئین
مدیر
2 سال قبل

فرودگاه های ایران هم واقعا قشنگه ولی اینا خیلی دیگه خوشگلن

علی
علی
2 سال قبل

من فرودگاه دوحه رفتم واقعا شیکه

شقایق
شقایق
2 سال قبل

خیلی جالب بود ???