شب یلدا - تور ویژه شب یلدا 1400 - تور شب یلدا بلیط اینجا

شب یلدا – تور ویژه شب یلدا ۱۴۰۰

تور شب یلدا


تور ویژه شب یلدا شما را به دو هدف نزدیک میکند؛ اول اینکه لذت تجربه یک سفر خارجی را در زیبا ترین شب پاییز خواهید داشت و دوم اینکه در طولانی ترین شب سال، زیباترین خاطره ها را برای خود و همراهانتان در گوشه ای دیگر از جهان خواهید ساخت.


اگر علاقمندید که امسال، شب یلدای خود را در یکی از “تورهای خارجی” سپری کنید و علاوه بر جشن گرفتن شب یلدا شاهد زیبایی های کریسمس نیز باشید مشاوران تخصصی “بلیط اینجا” راهنمای شما هستند.

  • تلفن همراه : ۰۹۱۵۳۱۱۹۰۳۶ – ۰۹۰۲۳۱۱۹۰۳۶
  • تلفن : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۰
  • فکس : ۰۵۱۳۲۲۳۳۰۰۳
شب یلدا - تور ویژه شب یلدا - تور وان ترکیه ویژه شب یلدا


در شب یلدا یا همان شب چله ایرانی ها، شاهد آخرین دلبری های پاییز خواهیم بود که با رنگ و لعابی چشم نواز و خوراکی های دلنشینش، قند در دل میهمانانش آب میکند. ایرانیان از زمان باستان تا اکنون همواره به دنبال بهانه ای برای شاد زیستن و برگزاری دورهمی های دوستانه و خانوادگی برای سپری کردن لحظاتی خوش بوده اند.
شب یلدا نیز بهترین بهانه برای این دورهم بودن هاست؛ به همین دلیل برخی سفر را برمی گزینند و با جمعی از دوستان و اعضای خانواده خود به سفر شب یلدایی میروند.


بنابراین تورهای شب یلدا از قبیل “تور وان ترکیه” (ویژه شب یلدا)، “تور استانبول” و یا دیگر کشورها که با کریسمس نیز ادغام میشود میتوانند بهترین گزینه برای طرفداران سفرهای خارجی باشند؛ و چه فرصتی بهتر از این که بلند ترین شب سال را با ترکیب کریسمس در کنار عزیزانمان سپری کنیم.

کریسمس - تور کریسمس - تور وان کریسمس


جالب است بدانید که شب یلدا از دیدگاه ایرانیان باستان،سمبل و نمادی برای رساندن مفهوم امید وروشنایی است؛ به این معنا که شب یلدا را به خاطر اینکه صبح فردای بلند ترین شب سال، نور بر تاریکی پیروز میشود جشن میگرفتند. این سنت زیبا و فرهنگی که از نیکان به ما ارث رسیده همچنان پا برجاست و به همان شکوه هر ساله خود در روز اول دی ماه (آخرین شب آذر ماه از فصل پاییز) برگزار میشود.

چرا شب یلدا به سفر برویم؟


اگر مدتی است درگیر دغدغه ها و روزمرگی های در طول هفته هستید و از طرفی جزء سفردوستانی هستید که با آن به آرامش میرسید یا حتی دنبال بهانه ای برای وقت گذرانی با خانواده و دوستان و یا خواهان یک تفریح به یاد ماندنی هستید پس از فرصت شب یلدا غافل نشوید؛ چراکه در زیبا ترین شب سال که همه به دنبال تدارکات جشن های باستانی همچون شب یلدا و یا جشن سال نو میلادی و کریسمس هستند شما نیز در سفر به سر میبرید و از بی نظیر ترین مناظر لذت میبرید.


تور ویژه شب یلدای ۱۴۰۰ هم این بار بعد از دوسال محدودیت های کرونایی، فرصتی منحصر به فرد را برای خانواده های ایرانی فراهم کرده است تا در کنار یکدیگر به پیشواز روزهای زمستانی بروند و در بهترین زمان در یک سفر خاطره انگیز دور یکدیگر جمع شوند و شب یلدای متمایزی را در مقایسه با سال های گذشته برای خود و همراهانشان رقم بزنند.


در کنار تورهای خارجی شب یلدا، شاهد برگزاری مراسمات باستانی شب یلدا در اقصی نقاط ایران عزیزمان هستیم. شهر های کوچک و بزرگی که با آیین ها و آداب و رسوم سنتی و منحصر به فرد خود جلوه ای زیبا و تازه را از شب یلدا به نمایش می گذارند؛ شب یلدایی که با فرهنگ هر قومیت و هر منطقه جغرافیایی در کشورمان رنگ و مفهومی تازه به خود میگیرد. شب یلدایی که با شنیدن نام و آوازه‌ی آن، موسیقی های محلی به گوش میرسد، میوه های پاییزی و آجیل های روی میز در یک قاب نقش می بندند، چشیدن طعم جدیدی از خوراکی ها و هم صحبتی و آشنایی با افراد جدید و البته دلگرمی از بودن در کنار خانواده و … همگی برایمان تداعی میشود.


پس نه تنها با انتخاب تور شب یلدای خارج از کشور، میتوانیم تجربه ای بی نظیر را برای خود و خانواده مان رقم بزنیم بلکه با سفر به هریک از شهر های زیبای کشورمان نیز میتوانیم لحظاتی ناب را در بلند ترین شب سال بسازیم.

آداب و رسوم شب یلدا


خانواده ها و اقوام اصیل ایرانی در این شب زیبا در دورهمی های گرم و صمیمی خود، به تفریحات قدیمی که ریشه در فرهنگ و باورهای ما دارد و جزئی از سبک زندگی ایرانی می باشد میپردازند؛ از جمله: پرداختن به سنت شعرخوانی و حافظ سرایی، گرفتن فال از دیوان حافظ، قصه گویی و تعریف خاطرات و روایات آموزنده و شیرین…
تمام این تفریحات و سرگرمی ها را باید با طعم مرکبات پاییزی درهم آمیخت؛ همچون هندوانه شب یلدا، خرمالو، انار، آجیل های یلدایی و دیگر خوردنی ها و تنقلاتی که بر سر میز شب یلدا خودنمایی میکنند.

ویراستار: خانم الهام نورمحمدی

تور کیش

تور کیش ویژه شب یلدا

تور جزیره هرمز

تور چابهار

تور آنتالیا

تور استانبول شب یلدا

تور استانبول ویژه شب یلدا

تور روسیه

تور شب یلدا ۱۴۰۰

تور کیش شب یلدا

تور وان ویژه شب یلدا

تور وان ترکیه

تور ترکیه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها